חינוך

שר החינוך, גדעון סער, קבע: דר’ ליאת בן דוד, תהייה למנכ”לית קרן וולף

0
0

כמנכ”לית קרן וולף, תהיה ד”ר בן דוד, אחראית לפרסי וולף, להידוק הקשר עם האקדמיה הישראלית, למלגות לסטודנטים מצטיינים ובעיקר להגדלת מודעות הציבור לתרומת קרן וולף לתדמית ישראל בעולם ◄ דר’ בן דוד בת 51, תושבת מכבים, נשואה ואם ל-3 ◄ בן דוד, מחזיקה בתואר; דוקטורט בפילוסופיה ובביולוגיה מולקולארית ממכון וייצמן, ושימשה עד לאחרונה מנהלת מיד”א (הקימה וניהלה את מרכז ידע אשלים בג’וינט ישראל).
שר החינוך, גדעון סער, קבע: דר’ ליאת בן דוד, תהייה למנכ
שר החינוך, גדעון סער, קבע: דר’ ליאת בן דוד, תהייה למנכ”לית קרן וולף

דר’ ליאת בן דוד תהיה המנכ”לית הבאה של קרן וולף, כך החליט שר החינוך, מר גדעון סער, אשר העביר את כתב המינוי לאישור ולחתימה של נשיא המדינה, שמעון פרס. עם מנוייה תחליף בן דוד בתפקיד את אילן פילו, ששימש כמנכ”ל הקרן ב- 3 השנים האחרונות.

’קרן וולף’ נוסדה בשנת 1976 על ידי ד”ר ריקרדו וולף ז”ל, ממציא, דיפלומט ונדבן ואשתו, פרנציסקה סובירנה-וולף. הקרן מנוהלת מכח ’חוק וולף’, שאושר בכנסת בשנת 1975. לפי החוק, משמש שר החינוך והתרבות בתפקיד יו”ר מועצת הקרן, והקרן נתונה לביקורת מבקר המדינה.

ייעודה של ’קרן וולף’, הוא; עידוד המצוינות האקדמית, בין היתר על ידי: הענקת פרס וולף מדי שנה על ידי נשיא המדינה בכנסת לאנשי מדע ולאמנים נודעים מכל רחבי העולם על הישגיהם יוצאי הדופן לאנושות.

דר’ בן דוד, בת 51, תושבת מכבים, נשואה ואם ל-3. היא מחזיקה בתואר; דוקטורט בפילוסופיה ובביולוגיה מולקולארית ממכון וייצמן, ושימשה עד לאחרונה מנהלת מיד”א (הקימה וניהלה את מרכז ידע אשלים ב’ג’וינט ישראל’).

בעבר שימשה בקשת של תפקידים בתחומי ניהול, ייעוץ ופיתוח של נושאי חינוך והוראה בתחומי: מדע, טכנולוגיה ואיכות סביבה, מטעם אוני’ ת”א, משרד החינוך, ועבור חברות עירוניות וגורמים שונים. בן דוד, הרבתה להרצות בתחומים אלה בפני סגלי הוראה ואנשי אקדמיה.

בן דוד, כיהנה גם כמנכ”לית המחלקה לישראל בסוכנות היהודית וניהלה צוות של 160 עובדים ותקציב שנתי של עשרות מיליוני דולרים. היא אף פרסמה רומן היסטורי למבוגרים ושני ספרי ילדים, וכן פרסמה ספרי לימוד רבים לתלמידים ולמורים בביולוגיה, באסטרונומיה, בתזונה, ועוד וגם הקימה והובילה בית מדרש לנשים הקרוי; ’ראש חודש’.

במשך 7 שנים פרסמה את דבר התורה השבועי: ’רגע לפני שבת’, שעוסק בענייני אקטואליה ופרשת השבוע בכמה כתבי עת המופצים בקהילות יהודיות בישראל ובארה”ב.

כמנכ”לית תהיה בן דוד, אחראית ל’פרסי וולף’, להידוק הקשר עם האקדמיה הישראלית, למלגות לסטודנטים מצטיינים ובעיקר להגדלת מודעות הציבור לתרומת קרן וולף לתדמית ישראל בעולם.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן