חדשות כאן ישראל

אומ”ץ, תובעת מאגודת אד”י, לחזור בה מהסרת פרסום הנשים לאד”י באוטובוסים

0
0

חכ”ל אראלה גולן, יו”ר שלוחת תנועת אומ”ץ חברתי, אל יו”ר האגודה לקידום השתלות אברים – אד”י; “תנועת אומ”ץ, שהינה בלתי מפלגתית, אינה מוכנה לעבור לסדר היום על תופעה פסולה זו, שבה נפסלו צילומיהן של נשים ממודעות אד”י על אוטובוסים בעיר ירושלים, ותובעת מכם, במפגיע לחזור בכם מהחלטתכם”.
אומ
אומ”ץ, תובעת מאגודת אד”י, לחזור בה מהסרת פרסום הנשים לאד”י באוטובוסים

עמותת תנועת אומ”ץ, פנתה אל גדי בן דרור, המשמש יו”ר האגודה לקידום השתלות אברים – אד”י, בדרישה, כי “עמותת אד”י, תחזור מהחלטתה להסיר מהפרסומים הקוראים לתמוך בפעילותה לתרומת אברים צילומים של נשים כמקובל ברחבי המדינה”.

לטענת יו”ר שלוחת אומ”ץ חברתי, חכ”ל אראלה גולן, נודע, לה, מפרסום בכלי התקשורת, כי עמותת אד”י (אשר שמה לה למטרה להפיץ כרטיס תורם אברים), שאתה (הכוונה אל; בן דרור), משמש יו”ר שלה, נכנעה באחרונה ללחצם של החוגים החרדים בעיר ירושלים, והסירה מהפרסומים הקוראים לתמוך בפעילותכם המבורכת ל’תרומת אברים’ צילומים של ’נשים’, כמקובל ברחבי המדינה.

גדי בן דרור

גולן, מוסיפה בפנייתה בכתב אל יו”ר האגודה לקידום השתלות אברים – אד”י, מר בן דרור, כי; “כמי שטיפלה בשעתו בכנסת, בקידום ה’חוק לעידוד תרומת אברים’, אני מבקשת למחות על הצעד המביש שעשיתם, אשר אינו מוסיף כבוד בלשון המעטה לפרויקט מכובד זה, מאחר שהוא יוצר אפליה מכוונת בין שני המינים, כאילו, לכאורה, נשים לא תרמו איברים, והן לא זקוקות להם…”.

“תנועת אומ”ץ, שהינה בלתי מפלגתית, אינה מוכנה לעבור לסדר היום על תופעה פסולה זו, ותובעת מכם במפגיע לחזור בכם מהחלטתכם”. סיכמה חכ”ל אראלה גולן, יו”ר שלוחת אומ”ץ חברתי, את מכתבה אל יו”ר האגודה לקידום השתלות אברים – אד”י, והעומד בראשה.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן