חדשות כאן ישראל

אומ”ץ, אל מבקר המדינה: לבדוק מחדש הגדלת ההקצבה ללשכת אריאל שרון

0
0

לטענת תנועת אומ”ץ; “להפתעתנו, החליטה בימים האחרונים, וועדת הכספים של הכנסת, להגדיל מחדש את תקציב הלשכה של אריאל שרון ראש הממשלה לשעבר המצוי בתרדמת, ולמרות שלא חל כל שינוי במצבו, לכ- 1.5 מיליון ₪, זאת מבלי שניתן פירוט לסיבות הגדלת התקציב”.
אומ
“אומ”ץ, אל מבקר המדינה: לבדוק מחדש הגדלת ההקצבה ללשכת אריאל שרון”

אריה אבנרי, יו”ר הנהלת תנועת אומ”ץ (אזרחים למען מנהל תקין וצדק חברתי ומשפטי), פנה אל כבוד השופט בדימוס מיכה לינדנשטראוס מבקר המדינה לבדוק מחדש את נושא הגדלת ההקצבה למימון לשכתו של אריאל (אריק) שרון, למרות שלא חל כל שינוי במצבו של אריאל שרון ראש הממשלה לשעבר המצוי בתרדמת.

אריה אבנרי, יו”ר אומ”ץ, מציין במכתבו אל מבקר המדינה, כי; “תנועת אומ”ץ, פנתה בשעתו אל משרד מבקר המדינה, ולגורמים נוספים בנושא התקציב השנתי, המוקצב ללשכתו ולצרכיו של ראש הממשלה לשעבר, מר שרון.

בעקבות פנייתנו, נקבע, כי אמנם שולם בטעות סכום שנתי גבוה למימון שכרו של נהגו לשעבר (למרות שאינו עובד בפועל), ובעקבות פנייתנו, הופחת הסכום מהתקציב השנתי והרכב הוחזר אל מאגר הרכב הממשלתי”.

אריה אבנרי, יו”ר הנהלת תנועת אומ”ץ (עמותה הפועלת בישראל ונאבקת נגד הקשר ההדדי בין הון ושלטון, נגד השחיתות ולמען שוויון הכול בפני החוק), מוסיף וכותב, כי; “להפתעתנו, החליטה בימים האחרונים, ’וועדת הכספים של הכנסת’, להגדיל מחדש את תקציב הלשכה לכ- 1.5 מיליון ₪, זאת מבלי שניתן פירוט לסיבות הגדלת התקציב”.

נראה לנו, שיש צורך בבדיקה מחודשת של נושא זה, על מנת לברר מדוע הוחלט להגדיל מחדש את התקציב למרות שלא חל כל שינוי במצבו שלראש הממשלה לשעבר מר אריאל שרון, שעדיין נמצא בתרדמת”. סיכם אבנרי.

העתקים מפנייתו ומחאתו אל מבקר המדינה, הועברו אל שר האוצר ד”ר יובל שטייניץ, ואל יו”ר וועדת הכספים של הכנסת ח”כ משה גפני.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן