חדשות כאן ישראל

אומ”ץ: להשעות את נתן אשל המשמש מנהל לשכת ראש הממשלה מר בנימין נתניהו

0
0

תנועת אומ”ץ, “סבורה שהזדרזות משרד ראש הממשלה להכריז על הפרשה כ”רכילות”, הינה מוקדמת מדי, לאור העובדה, כי עובדת המשרד, שהוטרדה על פי החשד על ידי אשל, לא נחקרה עדיין, ולא מסרה את גרסתה”.
אומ
אומ”ץ: להשעות את נתן אשל המשמש מנהל לשכת ראש הממשלה מר בנימין נתניהו

אריה אבנרי, יו”ר הנהלת תנועת אומ”ץ, פנה היום (רביעי), אל עו”ד הראל לוקר, מנכ”ל משרד ראש הממשלה, בבקשה להשעות את מנהל לשכת ראש הממשלה, מר נתן אשל, מתפקידו עד לסיום הבדיקה בתלונה שהוגשה ליועץ המשפטי לממשלה, והבדיקה שנערכת עתה על ידי אגף החקירות של נציבות רשות המדינה.

לטענת יו”ר הנהלת אומ”ץ, תנועתו; “סבורה שהזדרזות משרד ראש הממשלה להכריז על הפרשה כ”רכילות” הינה מוקדמת מדי, לאור העובדה, כי עובדת המשרד, שהוטרדה על פי החשד על ידי אשל, לא נחקרה עדיין, ולא מסרה את גרסתה”.

“בנוסף לכך, אנו מבקשים להפנות את תשומת לבך לכך שמר אשל, היה מעורב ישירות במינויו של נציב שרות המדינה הנוכחי מר משה דיין, ויש צורך לנקוט בכל הצעדים הדרושים שלא ייווצר מצב של ניגוד אינטרסים במהלך בדיקה זו”. סיכם אריה אבנרי, יו”ר הנהלת תנועת אומ”ץ.

כזכור, אתמול “התפוצצה פרשת אשל” בעקבות חשיפת תחנת הרדיו של גלי צה”ל, וממנה עלה, כי מנהל לשכת רוה”מ, מר נתן אשל, הוא הבכיר שהטריד, לכאורה, עובדת בלשכה, ועקב אחריה, ובכך חדר לפרטיותה. בתום בדיקה, יצוין, שהיא ראשונית ואשר נערכה בנציבות, התברר, כי אין חשד לעבירה פלילית.

נתן אשל ראש לשכת ראש הממשלה מר בנימין נתניהו, הוא סגן אלוף במילואים. הוא היה בכיר במפלגת המפד”ל, והיה חבר מרכז המפלגה.

אשל, ניהל במשך שנים את עיתון ’הצופה’, ושימש דירקטור מטעמו של שולם פישר ברשת השיווק ’הריבוע הכחול’. כמו כן, שימש סמנכ”ל של עיתון ’ישראל היום’.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן