פוליטי מדיני

אומ”ץ, מתנגדת למינויו של נתן אשל שהודח לתפקיד ציבורי בצמרת הניהול של הליכוד

0
0

תנועת אומ”ץ; “לא יעלה על הדעת שעובד ציבור בכיר (נתן אשל) שהודח מתפקידו במסגרת עסקת טיעון שבה הודה על התנהגות לא הולמת וביצוע צילומים מסתוריים של עובדת הלשכה, יחזור לעבוד בדלת מסתובבת ליד ראש הממשלה, ואולי ימשיך למלא כמה תפקידים שאותם מילא, כאשר כיהן כראש לשכתו של נתניהו”.
אומ
אומ”ץ, מתנגדת למינויו של נתן אשל שהודח לתפקיד ציבורי בצמרת הניהול של הליכוד

בעקבות הפרסומים בתקשורת שלפיהם ראש הממשלה מר בנימין נתניהו, מתכוון למנות את נתן אשל, לשעבר ראש הסגל במשרד ראש הממשלה, בתפקיד בכיר בצמרת הניהולית של הליכוד, הודיעה תנועת אומ”ץ, כי היא מסתייגת מהמינוי הצפוי, ורואה בו בעיטה בשלטון החוק.

“לא יעלה על הדעת שעובד ציבור בכיר שהודח (נתן אשל) מתפקידו במסגרת עסקת טיעון שבה הודה על התנהגות לא הולמת וביצוע צילומים מסתוריים של עובדת הלשכה, יחזור לעבוד בדלת מסתובבת ליד ראש הממשלה, ואולי ימשיך למלא כמה תפקידים שאותם מילא, כאשר כיהן כראש לשכתו של נתניהו” -כפי שנאמר בהודעת אומ”ץ.

כזכור, אתמול פרסם משרד המשפטים, כי הסתיימה החקירה בעניינו של נתן אשל, וכי נחתם הסדר טיעון בפרשה של אשל, ראש הסגל במשרד ראש הממשלה, לאחר שבימים האחרונים, הועברו לידי היועץ המשפטי לממשלה, ממצאי חקירת אגף חקירות משמעת של נציבות שירות המדינה בעניינו של מר אשל.

החקירה, בה נחקר באזהרה מר נתן אשל, העלתה ראיות להתנהגות בלתי הולמת מצדו של מר אשל, כלפי העובדת ר’, הכפופה לו.

בהודעת משרד המשפטים, נאמר, כי בנסיבות העניין, החליט היועץ המשפטי לממשלה – על דעת פרקליט המדינה וכל גורמי המקצוע שעסקו בליווי החקירה במשרדנו, וב’נציבות שירות המדינה’ – לאשר הסדר טיעון בפרשה, ובה נקבע, כי מר אשל, יתפטר משירות המדינה עד ליום 1.3.12. מר אשל, יתחייב שלא לשוב עוד לשירות המדינה.

כתב תובענה, הוגש לבית הדין למשמעת של עובדי המדינה, ומר אשל, התחייב להודות בו. לאחר ההרשעה, הצדדים יעתרו לעונש מוסכם של נזיפה חמורה.

ההסדר הוצע ע”י באי כוחו של מר אשל, עוה”ד וינרוט ותורן, שפנו לראש אגף המשמעת בנציבות שירות המדינה, ולאחר מו”מ שנוהל ביניהם הוצג ההסדר ליועץ המשפטי לממשלה, שכאמור – אישר אותו.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן