אוניברסיטה | מכללה

מכללה האקדמית כנרת, תעניק לעיתונאי גיא רולניק, אות הוקרה בכנס כנרת השני לתקשורת

0
0

גיא רולניק, מייסד ועורך ראשי של עיתון דה מרקר (TheMarker), יקבל מחר (שלישי), אות ההוקרה על מאבקו הנרחב נגד הריכוזיות במשק ועל תמיכתו העקבית במחאה החברתית של קיץ 2011, במסגרת כנס כנרת השני לתקשורת חברה וסביבה, שיערך ע”י מכללה האקדמית כנרת.
מכללה האקדמית כנרת, תעניק לעיתונאי גיא רולניק, אות הוקרה בכנס כנרת השני לתקשורת
מכללה האקדמית כנרת, תעניק לעיתונאי גיא רולניק, אות הוקרה בכנס כנרת השני לתקשורת

גיא רולניק, העורך הראשי והמייסד של עיתון TheMarker, יקבל מחר (שלישי, 20 במרץ), מטעם מכללה האקדמית כנרת, אות הוקרה מיוחד כאיש תקשורת, על מאבקו הנרחב נגד הריכוזיות במשק ועל תמיכתו העקבית במחאה החברתית של קיץ 2011, ועל שידע להציג קנה מידה איכותי של עיתונות, המהווה מצפן לקוראיה, זאת במסגרת ’כנס כנרת השני לתקשורת חברה וסביבה’, שיערך של מכללה האקדמית כנרת, במעמד חה”כ דב חנין.

המחלקה לתקשורת במכללה האקדמית כנרת, ובראשה, הפרופ’ חוה תדהר, בנוסף לאיכות האקדמית, שמה לה למטרה, להדגיש ב’לימודי התקשורת’ את האחריות החברתית, אותה היא מטמיעה בתהליך הכשרת דור של אנשי תקשורת המודעים ומקדמים תקשורת חדשה.

בכנס, יוצגו נתונים עדכניים של ’מדד כנרת לדעת הקהל’ וצפיותיו בקשר לסיקור התקשורתי של נושאי חברה וסביבה לעומת הסיקור התקשורתי בפועל של נושאים אלה בכלי התקשורת השונים.

בכנס, יתקיים רב שיח בהשתתפות חוקרי תקשורת מהאקדמיה, עיתונאים, נציגי גופי תקשורת, ודוברים של ארגונים חברתיים וסביבתיים, והוא יהווה פתח לשיח ציבורי בנושאים אלה. הכנס, יזמן ויעודד יצירת קשר, שותפות והבנה הדדית בין ארגוני תקשורת, ארגונים חברתיים וארגוני סביבה.

◄ גיא רולניק

גיא רולניק (נולד ב-1968) הוא המייסד והמקים של עיתון TheMarker, ומשמש עורכו הראשי מאז הקמתו. רולניק הוא גם סגן המוציא לאור של עיתון הארץ.

רולניק שירת בתחנת הרדיו גלי צה”ל ככתב כלכלי. עם שחרורו בשנת 1990, הצטרף לעיתון הארץ ככתב כלכלי ולאחר ארבע שנים, הקים את מדור שוק ההון בעיתון והפך לעורכו הראשון.

החל מינואר 1994, כותב גיא רולניק, טור יומי בשם; “שווי שוק” מזה 14 שנים, הנחשב מהטורים המשפיעים ביותר בעיתונות הכלכלית בישראל.

בין השאר, צפה רולניק בטוריו את הקריסה של ’הבורסה לניירות ערך בתל אביב’ ב-1994, את התפוצצות ’בועת הדוט-קום’ בשנת 2000 ואת ’המשבר הכלכלי העולמי’ ב-2008.

בשנת 1998, מונה לעורך הכלכלי של “הארץ”, וחבר הנהלת המערכת – והיה העורך הצעיר ביותר שהתמנה לתפקידים אלה.

בשנת 2000, עזב את תפקיד העורך הכלכלי של “הארץ” והקים ביחד עם משקיעים אמריקאים, ועם קבוצת “הארץ” חברה חדשה אשר הוציאה לאור את אתר האינטרנט החדשותי העצמאי הראשון בישראל – TheMarker.

שנה לאחר הקמת TheMarker, החלה פעילות החברה להתרחב והיא החלה להוציא לאור את המגזין החודשי TheMarker. בשנת 2005, הוביל רולניק את הפיכתו של המותג TheMarker גם לעיתון כלכלי יומי מודפס.

בשנת 2005, קיבל רולניק את ’אות אביר איכות השלטון’, ובאותה שנה זכה בתואר “איש השיווק של השנה” מטעם ’איגוד המפרסמים’ על הפיכתו של המותג האינטרנטי TheMarker לעיתון כלכלי יומי, אשר חולל מהפכה בתחומי הפעילות של קבוצת הארץ, כולה.

בשנת 2007, זכה בפרס לתקשורת כלכלית איכותית, ע”ש קורט, המוענק על ידי נשיאות הכבוד של “האגודה לזכות הציבור לדעת”‏. באותה שנה, זכה TheMarker בתחרות אפי פלאטינום במסגרת תחרות Effie Awards על המהלך העסקי שווקי הטוב ביותר ב- 5 השנים האחרונות.

רולניק הוא בעל תואר ראשון בכלכלה מאוניברסיטת תל אביב, תואר שני במנהל עסקים מתוכנית קלוג-רקנאטי של אוניברסיטת תל אביב, ובית הספר למנהל עסקים באוניברסיטת נורת’ווסטרן בשיקגו ובוגר התוכנית למנהלים בכירים של בית הספר למנהל עסקים של הארוורד (AMP).

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן