כנסת ישראל

אומ”ץ, מתלוננת: התבטאויות ח”כ מיכאל בן ארי, גובלות בהסתה נגד שופטי בית המשפט

0
0

עמותת אומ”ץ, פנתה אל וועדת האתיקה של הכנסת, בתלונה חריפה נגד חבר הכנסת מיכאל בן ארי, שהיה בין המשתלחים בשופטים העליונים, ב’ועידת תנועת ארץ ישראל שלנו’, שנפתחה בראשית השבוע (ב’ 26.3), בתל אביב ◄ אריה אבנרי, יו”ר אומ”ץ; “התבטאויות אלה, אינן הולמות את מעמדו של ח”כ, ופוגעות בו במענק שהוענק לו כחבר כנסת, ובכבודה של הכנסת כולה”.
אומ
אומ”ץ, מתלוננת: התבטאויות ח”כ מיכאל בן ארי, גובלות בהסתה נגד שופטי בית המשפט

עמותת אומ”ץ – אזרחים למען מנהל תקין וצדק חברתי ומשפטי), הנאבקת נגד הקשר ההדדי בין הון ושלטון, נגד השחיתות ולמען שוויון הכול בפני החוק, פנתה אל ח”כ וקנין יצחק, וועדת האתיקה של הכנסת בתלונה חריפה נגד חבר הכנסת מיכאל בן ארי, שהיה בין המשתלחים בשופטים העליונים, ב’ועידת תנועת ארץ ישראל שלנו’, שנפתחה בראשית השבוע (ב’ 26.3), בתל אביב.

אריה אבנרי, יו”ר הנהלת אומ”ץ, כתב בין השאר כי; “בכינוס שקיימה השבוע קבוצה הנקראת “ארץ ישראל שלנו”, נמתחה ביקורת חריפה ביותר על שופטי בית המשפט העליון, שפסקו בפרשת פינוי הישוב מגרון על ידי כמה פעילים מן הימין קיצוני.

אחד מאלה שהשתלחו בשופטים העליונים היה ח”כ מיכאל בן ארי, שאמר בן היתר, כי; “החונטה של ג’ובראן, גרוניס, ואחרים לא תערער על החזרה שלנו לארץ”.

אבנרי, מוסיף וטוען, כי; “דבריו של ח”כ בן ארי, נאמרו בהקשר לדברים חריפים ביותר שאמר באותו כנס פעיל ימין, ברוך מרזל, על כבוד השופטים; “גרוניס, ובייניש, זו נבלה וזו טרפה, שפועלים לעקור כל דבר יהודי בארץ הזאת”.

אריה אבנרי

אבנרי, מציין ומדגיש במכתב תלונתו, כי; “אמירות אלו, מהוות לדעת אומ”ץ, התבטאויות קשות הגובלות ב’הסתה נגד השופטים’ היושבים על כס המשפט בישראל, ויש לראותן בחומרה רבה, ולגנותן מכל וכל.

תנועת אומ”ץ, סבורה גם, כי התבטאויות אלה, אינן הולמות את מעמדו של ח”כ, ופוגעות בו במענק שהוענק לו כחבר כנסת, ובכבודה של הכנסת כולה.

התעלמות מנסיבות המקרה, הינה מבחינת העברת מסר שלילי לציבור שיכול להתרשם, כי תקיפת מערכת בתי המשפט מותרת.

תנועת אומ”ץ, רואה בחומרה רבה את דבריו של ח”כ בן ארי, ומבקשת למצות איתו את הדין. סיכם אריה אבנרי, יו”ר הנהלת אומ”ץ.

המשך יבוא.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן