חדשות כאן ישראל

אומ”ץ, לוועדה למינויים בשירות הציבורי: לפסול מועמדות דני בנלולו למנכ”ל אוצר מפעלי ים

0
0

אריה אבנרי, יו”ר הנהלת אומ”ץ בפנייה אל כב’ השופט (בדימוס) שלום ברנר המשמש יו”ר הוועדה למינויים בשירות הציבורי; “ככל הידוע לנו, עמדו בפני וועדת האיתור, מועמדים מתאימים ומנוסים יותר ממר בנלולו, אלא שמטעמים לא ידועים הוא הועדף ע”י הדירקטוריון. ספק רב, אם יש למר בנלולו את הניסיון הנדרש על פי דרישות הסף, ואף תוארו האקדמי במינהל עסקים טעון בחינה ובדיקה”.
אומ
אומ”ץ, לוועדה למינויים בשירות הציבורי: לפסול מועמדות דני בנלולו למנכ”ל אוצר מפעלי ים

תנועת אומ”ץ, פנתה היום (ראשון), במכתב אל כב’ השופט (בדימוס) שלום ברנר המשמש יו”ר הוועדה לבחירת מינויים במגזר הציבורי באמצעות רשות החברות הממשלתיות, לבדוק את כשרותו של הליך בחירת מנכ”ל לחברת ’אוצר מפעלי ים’ מר דני בנלולו.

במכתב כב’ השופט (בדימוס) שלום ברנר, כותב אריה אבנרי, יו”ר הנהלת אומ”ץ, כי; “עיתון הארץ, פרסם היום כי דירקטוריון חברת אוצר מפעלי ים, שהיא חברה ממשלתית עירונית, אישר את בחירתו של חבר הכנסת לשעבר לשעבר דני בנלולו (מטעם הליכוד), לתפקיד מנכ”ל החברה.

לדברי אבנרי, יו”ר הנהלת אומ”ץ, תנועתו, כבר פנתה בראשית חודש זה אל מבקר המדינה, וביקשה לבדוק את הליך בחירת המנכ”ל; “נוכח החשש מפני מינוי פוליטי, שנתפר עבור מועמד אשר שר התחבורה מר ישראל כץ, חפץ ביקרו”.

אבנרי, מוסיף, ומציין, כי; “ככל הידוע לנו, עמדו בפני וועדת האיתור מועמדים מתאימים ומנוסים יותר ממר בנלולו, אלא שמטעמים לא ידועים הוא הועדף על ידי הדירקטוריון. ספק רב, אם יש למר בנלולו את הניסיון הנדרש על פי דרישות הסף, ואף תוארו האקדמי במינהל עסקים טעון בחינה ובדיקה.

מאחר שהמינוי, טעון אישור ’הוועדה לבחירת מינויים במגזר הציבורי’, החלטנו בשלב זה שלא להגיש עתירה כנגד החלטת הדירקטוריון, ולהמתין להחלטת הוועדה, בראשותך.

תנועת אומ”ץ, מוסיפה ומבקשת, כי המינוי, האמור, ייבחן אל מול ובהשוואה לכישוריהם ונתוניהם של המועמדים האחרים, אשר מר בנלולו, הועדף על פניהם.

אנו מאמינים, כי הוועדה תבחן את המינוי בחינה מעמיקה כדי לוודא, כי אין מדובר ב’העדפת מועמד’ על רקע זיקתו הפוליטית לשר הממונה, או לחברים ב’דירקטוריון’ החברה.

תנועת אומ”ץ, שומרת על זכותה לעתור כנגד המינוי לערכאה המוסמכת, לאחר סיום הליך הבחינה. ציין וסיכם אבנרי, יו”ר הנהלת אומ”ץ.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

דילוג לתוכן