חדשות כאן ישראל

אומ”ץ, הגישה תלונה נגד שר התיירות מר סטס מיסז’ניקוב על התנהלות, לכאורה, לא ראויה

0
0

יו”ר הנהלת אומ”ץ מר אריה אבנרי, אל מבקר המדינה, כב’ השופט (בדימוס) יוסף שפירא; “בשעתו הגשנו תלונה ליועץ המשפטי לממשלה בחשד, לכאורה, אף לביצוע מעשים פליליים, ועד כה לא נסתיים הבירור בתלונה זו… השר, העדיף לבלות בבר משקאות חריפים ביום שבו כונסה ישיבת הממשלה לצורכי הצבעה גורלית לגבי שחרורו של החייל החטוף בשעתו גלעד שליט. אנו מבקשים שנושא זה ייבדק ויקבע באם יש מקום לפתוח בחקירה פלילית”.
אומ
אומ”ץ, הגישה תלונה נגד שר התיירות מר סטס מיסז’ניקוב על התנהלות, לכאורה, לא ראויה

תנועת אומ”ץ, פנתה היום (שלישי), אל מבקר המדינה כבוד השופט (בדימוס) יוסף שפירא, ואל היועץ המשפטי לממשלה עו”ד יהודה וינשטיין, בתלונה על התנהלות לא ראויה, לכאורה, של שר התיירות ח”כ סטס מיסז’ניקוב (סיעת ישראל ביתנו).

לדברי יו”ר הנהלת אומ”ץ מר אריה אבנרי, תנועת אומ”ץ, פנתה בשעתו אל מבקר המדינה לשעבר כב’ השופט (בדימוס) מיכה לינדנשטראוס, והתלוננה על התנהגותו הלא ראויה של שר התיירות ח”כ סטס מיסז’ניקוב.

אבנרי, מציין במכתבו, גם אל היועץ המשפטי לממשלה עו”ד יהודה וינשטיין, כי; “השבוע, פורסמו בכלי התקשורת, כמו ב’חדשות ערוץ 2’ (אמש, שני), שודרו פרטים חמורים על התנהגות לא ראויה של שר התיירות ח”כ סטס מיסז’ניקוב במקומות פומביים לרבות ברים שבהם נהג להשתכר לעיתים מזומנות.

עדים להתנהגות זו, היו מאבטחיו של השר שהוא נהג להתחמק מהם, ולא אפשר להם למלא את תפקידם כראוי”.

“בהקשר לכך, אנו מבקשים לעדכנך, כי בשעתו, הגשנו תלונה ל’יועץ המשפטי לממשלה’ בחשד לכאורה, אף לביצוע מעשים פליליים, ועד כה לא נסתיים הבירור בתלונה זו”.

אבנרי, מוסיף, ומציין, כי; “בנוסף לכך שודר, כי השר, העדיף לבלות בבר משקאות חריפים ביום שבו כונסה ישיבת הממשלה לצורכי הצבעה גורלית לגבי שחרורו של החייל החטוף בשעתו גלעד שליט. אנו מבקשים שנושא זה, ייבדק ויקבע באם יש מקום לפתוח בחקירה פלילית.

מבקר המדינה מר יוסף שפירא: השר, העדיף לבלות בבר בהצבעה גורלית

יצוין, כי אין זו הפעם הראשונה ששר התיירות הנוכחי, נוהג בצורה מופקרת. בשעתו הגישה כבר אומ”ץ, תלונה על התנהגות דומה של השר בעת ביקורים רשמיים מטעם המדינה בחו”ל.

סיכם יו”ר הנהלת תנועת אומ”ץ, את תלונתו אל מבקר המדינה הנכנס כב’ השופט (בדימוס) יוסף שפירא.

מר אבנרי, הוסיף במכתבו אל היועץ המשפטי לממשלה עו”ד יהודה וינשטיין, בקשה לפתוח ב’חקירה פלילית’ נגד שר התיירות מר סטס מיסז’ניקוב, זאת לאחר שתנועת אומ”ץ שהוא עומד בראשה, פנתה אליו בשעתו בבקשה לחקור חשדות שעל-פיהן העביר ’משרד התיירות’ סכום של כמיליון שקלים זאת למטרת הפקת פסטיבל סטודנטים בעיר אילת לחברה בשם “פ.ל.ס. – החברה הכלכלית של המסלול האקדמי המכללה למינהל” – אשר בה הועסקה כמפיקה הגב’ יוליה רוט, אשר עפ”י התחקיר, הינה ידידה קרובה של שר התיירות, מר סטס מיסז’ניקוב.

“בעקבות פנייתנו ניהלנו התכתבות עם לשכת פרקליט המדינה ו-משטרת ישראל, ועד כה לא נתקבלה תשובה חד משמעית בגורל תלונתנו”. סיכם יו”ר הנהלת אומ”ץ מר אריה אבנרי, תנועת אומ”ץ, את תלונתו אל היועץ המשפטי לממשלה עו”ד יהודה וינשטיין .

הבוקר הזה, הסתפק, שר התיירות, ח”כ סטס מיסז’ניקוב, בהגיע הבוקר לישיבת ממשלה משותפת של ממשלת ישראל וממשלת בולגריה, בתגובה קצרצרה, ולועגת על הפרסומים נגדו, והבטיח, כי; “אתייחס לטענות נגדי במועד אחר. כעת, אני יכול לומר לכם דבר אחד, הגעתי הבוקר בזמן לעבודה, ועברתי ’בדיקת ינשוף’, שהינו מכשיר הבודק את רמת אלכוהול בדמם של נהגים”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן