חדשות כאן ישראל

אומ”ץ: לערוך חקירה על ההפרשות לפיצויים לפנסיה של עובדי עיתון מעריב

0
0

אריה אבנרי, יו”ר הנהלת תנועת אומ”ץ; “בימים האחרונים, התברר, כי בקופות הפנסיה והפיצויים של כ- 2000 עובדי עיתון ’מעריב’, חסרים כספים בהיקף לא ידוע, אשר היו צריכים להיות מופרשים בתריסר השנים האחרונות ע”י בעלי העיתון מר עופר נמרודי, ג’קי רכיב, ודסק”ש מ’קבוצת אי.די.בי’”.
אומ
אומ”ץ: לקיים חקירה על ההפרשות לפיצויים לפנסיה של עובדי עיתון מעריב

יו”ר הנהלת תנועת אומ”ץ, מר אריה אבנרי, פנה היום (ה’, 20.9.12), אל פרופ’ עודד שריג הממונה על שוק ההון במשרד האוצר, בבקשה לקיים בדיקת של ההפרשות לפיצויים לפנסיה של עובדי “מעריב”.

פניית אומ”ץ באה לאחר ש’מעריב’, הודיע, כי דירקטוריון החברה, אישר הסכם מכירת נכסי העיתון לחברה בשליטת מו”ל ’מקור ראשון’ מר שלמה בן-צבי, ובני משפחתו בתמורה של כ-74 מיליון שקל, בחלקים, ויקלוט רק בין כ-300 עובדים.

במועד השלמת העסקה ישלם בן-צבי סכום של 10 מיליון שקל שאינם תלויים בגבייה מלקוחות וחייבים, עד ליום ה-15 בנובמבר, יעביר בן-צבי עוד 7.5 מיליון שקל, ו-7.5 מיליון שקל נוספים, יעביר עד ל-31 בדצמבר.

לטענת יו”ר הנהלת אומ”ץ, מר אבנרי; “בימים האחרונים, התברר, כי בקופות הפנסיה והפיצויים של כ-2,000 עובדי עיתון ’מעריב’, חסרים כספים בהיקף לא ידוע, אשר היו צריכים להיות מופרשים בתריסר השנים האחרונות ע”י בעלי העיתון מר עופר נמרודי, ג’קי רכיב, ו-דסק”ש מ’קבוצת אי.די.בי’”.

אבנרי, ממשיך וכותב אל הממונה על שוק ההון, כי; “תנועת אומ”ץ, פונה אליך בדרישה לערוך חקירה לנסיבות אי העברת הכספים הללו, וזאת על מנת למנוע פגיעה חמורה בעובדי העיתון שרבים עלולים להפסיד בקרוב את מקום עבודתם”. סיכם יו”ר הנהלת תנועת אומ”ץ, ששלח העתק ממכתבו אל פרופ’ שמואל האוזר – יו”ר הרשות לני”ע.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן