חדשות כאן ישראל

אומ”ץ, הגישה תלונה נגד רפי גינת, ותוכנית כלבוטק אצל נציב תלונות הרשות השנייה

0
0

יו”ר הנהלת תנועת אומ”ץ, אריה אבנרי; “בעיצומו של משפט בפרשת “הולילנד” שבו אולמרט עומד לדין פלילי שידר רפי גינת, תוכנית מיוחדת שנועדה להכפיש את ש.ד, עד המדינה במשפט זה, ובכך פגע בסוביודיצה במשפט. התכנית כלבוטק, הינה במקור תוכנית צרכנית, ואינה מיועדת לספק שירותים לאישים פוליטיים שסרחו”.
אומ
אומ”ץ, הגישה תלונה נגד רפי גינת, ותוכנית כלבוטק אצל נציב תלונות הרשות השנייה

תנועת אומ”ץ, פנתה היום (רביעי), אל נציב תלונות הרשות השנייה מר דוד רגב, בדרישה, כי יערוך בירור מיידי בתלונתה נגד העיתונאי רפי גינת ותוכנית הטלוויזיה ’כלבוטק’, אותה הוא מגיש על כל היבטיה, שעסקה בעד המדינה ב’פרשת הולילנד’ ואשר בה חשוד ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט. הכתבה השיגה רייטינג של 21%, באותו הערב ששודרה.

מר אריה אבנרי, יו”ר הנהלת תנועת אומ”ץ, כתב במכתב תלונתו, אל נציב תלונות הרשות השנייה מר דוד רגב, כי “תנועת אומ”ץ, מחתה בשעתו בפניך (אומ”ץ: רפי גינת, מ’כלבוטק’ חשוד בעבירת סוביודיצה על עד המדינה בפרשת הולילנד), על התנהגות בלתי תקינה של רפי גינת, המשמש עורך ומפיק התוכנית ’כלבוטק’ שהתגייס למען חברו ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט.

בעיצומו של משפט בפרשת “הולילנד” שבו אולמרט, עומד לדין פלילי שידר רפי גינת, תוכנית מיוחדת שנועדה להכפיש את ’ש.ד’, עד המדינה במשפט זה, ובכך פגע בסוביודיצה במשפט.

“זאת ועוד”, כותב אבנרי; “תוכנית הטלוויזיה “כלבוטק”, הינה במקור תוכנית צרכנית, ואינה מיועדת לספק שירותים לאישים פוליטיים שסרחו”.

דוד רגב

“ואם לא די בכך”, מוסיף יו”ר אומ”ץ; “הכתבה, שסיפרה על שורת מעשי “נוכלות, שקרים ורמאויות”, או סתם “תעלולים פיננסיים” של עד המדינה בישראל ובחו”ל, כללה שני סיפורים שבהם הוזכרו או התראיינו 3 נשים.

הנשים האלה, הינן בעלות קשר ישיר לנאשם מרכזי ב”פרשת הולילנד” מר מאיר רבין, מי שכונה “המתווך” בפרשה. למרות זאת, בניגוד למצופה, מערכת התוכנית בחרה שלא ליידע את הצופים שהנשים הן בעלות אינטרס ישיר בתיק הפלילי התלוי ועומד.

הבוקר (03.10.2012), מתפרסם בעיתון המקוון של “דה-מארקר”, כי חלק מהמרואיינות בתוכנית כלבוטק, האמורה, הינן בעלות קשר ישיר לתיק”.

“אנו דורשים לערוך בירור מיידי בתלונתנו נגד גינת וכולבוטק על כל היבטיה”. סיכם את פנייתו יו”ר הנהלת תנועת אומ”ץ, מר אריה אבנרי אל נציב תלונות הרשות השנייה מר דוד רגב.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן