חדשות כאן ישראל

אומ”ץ אל מבקר המדינה: בדוק התנהגות משטרת ישראל בסוגיית המעצרים המיותרים

0
0

מבקר המדינה כב’ השופט (בדימוס) יוסף שפירא, התבקש ע”י תנועת אומ”ץ, לבדוק את התנהגותה של המשטרה לאור התבטאותו של כב’ שופט השלום בעיר הרצליה ד”ר שאול אבינור, כי ניתן לבצע הליך של שחרור בערבות הנהוג בבתי משפט, גם בתחנות משטרה, בנדון, ויסיק את המסקנות המתבקשות מכך.
אומ
אומ”ץ אל מבקר המדינה: בדוק התנהגות משטרת ישראל בסוגיית המעצרים המיותרים

תנועת אומ”ץ, המגדירה את עצמה התנועה היחידה בארץ המשלבת פעילות למען מנהל תקין וטוהר מידות בעת ובעונה אחת עם סיוע לגופים חברתיים, אוכלוסיות חלשות וארגוני נכים ונפגעים למיניהם ואשר אומ”ץ, הפועלת ללא מורא, ללא משוא פנים וללא תלות פוליטית. אשר חרטה על דגלה את השמירה על גופי אכיפת החוק, פנתה היום (ראשון, י”ב בחשוון תשע”ג), אל מבקר המדינה כב’ השופט (בדימוס) יוסף שפירא, לבדוק את התנהגותה של משטרת ישראל במה שהוגדר סוגיית המעצרים המיותרים שלה.

זאת לאור התבטאותו של כב’ שופט השלום בעיר הרצליה ד”ר שאול אבינור, כי ניתן לבצע הליך של שחרור בערבות הנהוג בבתי משפט, גם בתחנות משטרה.

“כזכור, התריע השופט ד”ר אבינור, על ריבוי בקשות מיותרות של המשטרה לשחרור בערבות בבתי משפט, הערה חמורה זו של השופט”, טוען יו”ר הנהלת תנועת אומ”ץ מר אריה אבנרי; “מצביעה על תופעה שקיימת מזה תקופה ממושכת בנושא הנדון, ונמשכת חרף הערות ביקורת חריפות שמתחו בחודשים האחרונים כמה שופטים”.

“אנו פונים אליך בבקשה, כי משרד מבקר המדינה, יבדוק את התנהגותה של המשטרה בנדון, ויסיק את המסקנות המתבקשות מכך”. סיכם יו”ר אומ”ץ מר אבנרי את פנייתו אל מבקר המדינה השופט (בדימוס) יוסף שפירא. העתקים מן הפנייה נשלחו אל שר המשטרה ח”כ יצחק אהרונוביץ, ואל מפכ”ל המשטרה רנ”צ יוחנן דנינו.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן