חדשות כאן ישראל

אומ”ץ, אל מבקר המדינה: חקור מקרי שוחד בעסקאות בינלאומיות

0
0

יו”ר הנהלת אומ”ץ, אריה אבנרי; “המציאות העגומה מלמדת, כי ישראל, מדורגת היום ביחד עם 7 מדינות נוספות כמי שאינה אוכפת את האמנה שעליה היא חתמה באמצעות פתיחת תיקי חקירה נגד חברות שמשחדות גופים זרים מחו”ל, לצורך קידום עסקיהם… עד כה לא נפתחה אף חקירה במדינה, ונראה, כי התייחסותם של גורמי אכיפת החוק לנושא זה, הינה למראית עין בלבד”.
אומ
אומ”ץ, אל מבקר המדינה: חקור מקרי שוחד בעסקאות בינלאומיות

יו”ר הנהלת אומ”ץ, מר אריה אבנרי, פנה באחרונה אל מבקר המדינה כב’ השופט (בדימוס) יוסף שפירא, לחקור מקרי שוחד בעסקאות בינלאומיות, לאחר שלטענתו; “עד כה לא נפתחה אף חקירה במדינה, ונראה, כי התייחסותם של גורמי אכיפת החוק לנושא זה, הינה למראית עין בלבד”.

לדברי יו”ר הנהלת אומ”ץ, בפנייתו אל מבקר המדינה; “בשעתו חתמה ממשלת ישראל על אמנה בינלאומית למניעת תשלומי שוחד בינלאומיים ע”י גופים ממשלתיים וציבוריים”.

“אולם – יו”ר הנהלת אומ”ץ, מר אבנרי, מדגיש ומציין, כי; “המציאות העגומה מלמדת, כי ישראל, מדורגת היום ביחד עם 7 מדינות נוספות, כמי שאינה אוכפת את האמנה שעליה היא חתמה באמצעות פתיחת תיקי חקירה נגד חברות שמשחדות גופים זרים מחו”ל, לצורך קידום עסקיהם”.

אבנרי, הוסיף, כי; “עד כה לא נפתחה אף חקירה במדינה, ונראה, כי התייחסותם של גורמי אכיפת החוק לנושא זה, הינה למראית עין בלבד”.

“נראה לנו, כי ’משרד מבקר המדינה’, הינו הגוף המתאים לתת את דעתו בנושא הנדון”. סיכם יו”ר הנהלת אומ”ץ, מר אריה אבנרי, את פנייתו אל מבקר המדינה כב’ השופט (בדימוס) יוסף שפירא.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן