חדשות כאן ישראל

אומ”ץ, דורשת הבהרות ממנכ”ל משרד המשפטים על עיכוב דו”ח על מינוי יו”ר הרכבת

0
0

יו”ר הנהלת אומ”ץ מר אריה אבנרי; עפ”י פרסום עיתון “כלכליסט”; “הסיבה לעיכוב בפרסום הדו”ח על מינוי יו”ר ’רכבת ישראל’, נעוצה בשלושה שיקולים שונים; הראשון והחשוב מכולם הוא שבדו”ח נמתחת ביקורת קשה על חברי דירקטוריון הרכבת על התנהלותם והליך הדחתו של יוגב, באוגוסט האחרון”.
אומ
אומ”ץ, דורשת הבהרות ממנכ”ל משרד המשפטים על עיכוב דו”ח על מינוי יו”ר הרכבת

יו”ר הנהלת אומ”ץ מר אריה אבנרי פנה אל מנכ”ל משרד המשפטים ד”ר גיא רוטקופף, בדרישה לקבלת הבהרות לסיבה לעיכוב בפרסום הדו”ח על מינוי יו”ר ’רכבת ישראל’ אשר גובש בשבועות האחרונים ע”י עו”ד אבי ליכט, המשנה הכלכלי-פיסקאלי ליועץ המשפטי לממשלה, זאת לאחר שבדק ביסודיות את הליך הדחתו של היו”ר הקודם אורי יוגב, ואת מינויו של דורון וייס לתפקיד יו”ר פעיל של רכבת ישראל, תחתיו, שנעשה באוגוסט 2012.

לטענת יו”ר הנהלת אומ”ץ מר אבנרי; “עפ”י פרסום עיתון “כלכליסט”; “הסיבה לעיכוב בפרסום הדו”ח נעוצה בשלושה שיקולים שונים; הראשון והחשוב מכולם הוא שבדו”ח נמתחת ביקורת קשה על חברי ’דירקטוריון הרכבת’ על התנהלותם והליך הדחתו של יוגב, באוגוסט האחרון”.

“כמו כן, מאחר שחלק מחברי הדירקטוריון הם מינוי של שר התחבורה ח”כ ישראל כץ, החשש הגדול הוא שפרסום הדו”ח, יהפוך לכלי ניגוח בין בכירי הליכוד רגע לפני הקמת ממשלה חדשה, ובעיקר בין שר התחבורה, שאישר את המינוי ושר האוצר דר’ יובל שטייניץ, שלמד על המינוי של דורון וייס, דרך התקשורת, והתנגד לו”. סיכם יו”ר הנהלת תנועת אומ”ץ מר אריה אבנרי את פנייתו אל מנכ”ל משרד המשפטים ד”ר רוטקופף.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן