חדשות כאן ישראל

ראשון לציון: צו מניעה נגד ראש העיר להסרת שמו מכל השלטים, בעיר, עליהם הוא חתום

0
0

עד להגשת העתירה, סרב ראש עיריית ראשל”צ מר דב צור, להסיר את השלטים ◄ יו”ר תנועת אומ”ץ, מר אריה אבנרי; “התנועה מתכוונת לעמוד על המשמר, כדי להגן על הקופה הציבורית מפני ההשתוללות של ראשי הרשויות החומסים את הקופה לצרכיהם הפרטיים”.
ראשון לציון: צו מניעה נגד ראש העיר להסרת שמו מכל השלטים, בעיר, עליהם הוא חתום
ראשון לציון: צו מניעה נגד ראש העיר להסרת שמו מכל השלטים, בעיר, עליהם הוא חתום

יו”ר ועדת הבחירות המרכזית, שופט בית המשפט העליון אליקים רובינשטיין, הוציא הבוקר (ג’), צו מניעה נגד ראש עיריית ראשון לציון מר דב צור, על פי הצו, יש להסיר את שמו של ראש העיר מכל השלטים, ברחבי העיר, שעליהם הוא חתום, ואשר עוסקים בפרסום פרויקטים עירוניים.

תנועת אומ”ץ, אשר הגישה את העתירה, יחד עם חברת מועצת העיר הגב’ ליאל אבן זוהר באמצעות עו”ד אבינועם מגן, טענה, כי ראש העירייה, עושה שימוש ב’משאבים עירוניים’ על מנת לפרסם את שמו ברבים, בניגוד לחוק. העותרים, הציגו כדוגמא, גם; שלטי ענק אשר הוצבו על מבנה בית הכנסת הגדול בעיר.

לטענת תנועת אומ”ץ, כפי שהובאה בפני כב’ השופט רובינשטיין; “מספר השלטים המוצב ברחבי העיר, עולה על כל דמיון. מסתבר, כי אין ערוך לשימוש הנרחב שעושה ראש העיר, בשילוט לקידומו האישי.

אבינועם מגן

נדמה, כי מדובר בשיא של ניצול משאבי ’הרשות המקומית’ ל’פולחן אישיות’ של העומד בראשה, עד כי כמעט כל מעשה של העירייה, מלווה בשלט מתאים. כך למשל, אפילו על גבי שלטי עץ, בגנים ציבוריים אשר שופצו, כפי הנראה, במהלך כהונתו של ראש העירייה, ואשר העבודה בהם כבר הסתיימה זה מכבר, נחרט שמו של ראש העיריה, כאשר אין מדובר בשלט זמני המתאר עבודה מסוימת, אלא בשלט קבוע, המנציח את שמו של ראש העיר לעד.

בנוסף אפילו על גבי שלטים, המוצבים בחזיתותיהם של אין ספור בתים משותפים העוברים שיפוץ, על חשבון הדיירים, תוך סיוע כספי של העירייה, נתלו שלטים הנושאים את שמו של ראש העיר מר דב צור.

רק לאחר הגשת העתירה, הסכימו ראש העיר מר דב צור, ועיריית ראשל”צ, להסיר את שמו של ראש העיר מר דב צור, מהשלטים העוסקים בפרויקטים עירוניים, אולם העותרים עמדו על כך שיוצא צו מניעה שיעגן זאת.

אריה אבנרי

העותרים, דורשים, כי שמו של ראש העירייה מר דב צור, יוסר אף מן שלטים בגנים ציבוריים ששופצו בעבר. דרישה זו, טרם הוכרעה, אולם כב’ שופט בית המשפט העליון מר אליקים רובינשטיין, ציין, כי; “מבלי להכריע עדיין בדבר”, הוא; “מתקשה להלום את פרסום שמו של ראש העירייה על גבי שילוט מטעמה גם אם מדובר בשילוט בעל אופי אינפורמטיבי”.

יו”ר תנועת אומ”ץ, מר אריה אבנרי, הודיע, כי התנועה מתכוונת לעמוד על המשמר, כדי להגן על הקופה הציבורית מפני ההשתוללות של ראשי הרשויות החומסים את הקופה לצרכיהם הפרטיים.

לדבריו, מדובר בלא פחות ממכת מדינה, החוזרת על עצמה לפני בחירות לרשויות המקומיות.

יודגש, כי עד להגשת העתירה, סרב ראש עיריית ראשל”צ מר דב צור, להסיר את השלטים.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן