אינטרנט חדשות

איגוד האינטרנט ו-Google ישראל, יכשירו דור מפתחים ומשיקים HTML5: Open Academy

0
0

בסדרת מפגשים הפתוחים לציבור שמארגנים איגוד האינטרנט הישראלי, ו-Google ישראל, (ללא עלות), יציגו מיטב מפתחי הווב בישראל, ידע מעשי בסיסי לפיתוח האינטרנט למעוניינים להכיר את הטכנולוגיה ◄ המפגש הראשון בסדרה ייערך ביום רביעי ה- 17/4 בשעה 17:00 בקמפוס TLV (משרדי Google ישראל).
איגוד האינטרנט ו-Google ישראל, יכשירו דור מפתחים ומשיקים HTML5: Open Academy
איגוד האינטרנט ו-Google ישראל, יכשירו דור מפתחים ומשיקים HTML5: Open Academy

איגוד האינטרנט הישראלי, בשיתוף Google ישראל, וארגונים נוספים, פותחים סדרת מפגשים בנושא; HTML5, חינם לציבור הרחב. המיזם הייחודי נועד להרחיב את קהילת המפתחים הישראלית ולהגביר את השימוש והמודעות לכלים פתוחים וחופשיים לקידום האינטרנט בישראל.

לטובת הפרויקט התגייסו מיטב מפתחי ה”ווב”, בישראל, שיציגו בפני קהל המשתתפים כלים מעשיים לפיתוח אתרים אפליקציות ’ווב’. המפגשים, ייערכו במתכונת הכוללת הרצאה תיאורטית ותרגול מעשי ויימשכו כשעה וחצי כל מפגש. בין הנושאים שילמדו; HTML5, CSS, JavaScript, ו-נגישות באינטרנט.

לצד איגוד האינטרנט, ו’גוגל’, הצטרפו למיזם גם ארגונים נוספים הפועלים לקידום ה-HTML בישראל, בהם; משרד ה-W3C הישראלי, מוזילה ישראל, WIX, ו-מרכז היזמות של אוניברסיטת תל אביב. המפגש הראשון ייערך ביום רביעי ה-17/4 בשעה 17:00 בקמפוס TLV (משרדי גוגל ישראל), בעיר תל אביב.

ההרשמה למפגש הראשון, נסגרה שעות בודדות לאחר פתיחתה. לפרטים נוספים על המפגשים הבאים, לחצו; כאן.

פרופ’ ישע סיון, יו”ר הועדה הטכנולוגית של איגוד האינטרנט הישראלי; “המיזם הוקם עבור קהילת משתמשי האינטרנט כחלק מהפעילות של איגוד האינטרנט לצורך ’קידום הקוד הפתוח’ בישראל. החזון הוא להרחיב ולטפח את קהילת המפתחים בישראל באמצעות הנגשת שפת הרשת והכשרתם בתחום”.

פרופ’ סיון, מוסיף, כי; “אנו מברכים על השת”פ עם ’Googleישראל’, ועל ההיענות הגבוהה של הנרשמים, ומבינים, כי קיים צורך ורצון של הציבור להתפתחות והתמקצעות בתחום. אנחנו שמחים על הזכות להוביל מהלך שכזה עבור הקהילה, ומתכוונים להמשיך ולפתח את המיזם.

כמו כן, אנו קוראים לארגונים ומומחים בתחום המעוניינים לקדם מטרה זו לקחת חלק במיזם החשוב הזה ולהצטרף לקואליציה המתגבשת”.

▼ איגוד האינטרנט הישראלי

איגוד האינטרנט הישראלי

איגוד האינטרנט הישראלי (ע”ר), הוקם בשנת 1994, כגוף בלתי תלוי המנוהל בהתנדבות, ופועל לקידום האינטרנט והטמעתו בישראל כתשתית טכנולוגית, מחקרית, חינוכית, חברתית ועסקית.

במסגרת זו, פועל איגוד האינטרנט לפיתוח ולקידום שירותי תשתית חיוניים לקיומו של האינטרנט בישראל.

איגוד האינטרנט הישראלי, הינו גוף בלתי תלוי וללא מטרת רווח, הפועל לקידום האינטרנט לכלל הציבור בישראל.

פרטים נוספים ניתן למצוא באתר האיגוד; איגוד האינטרנט הישראלי.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן