צרכנות

המועצה לצרכנות, לקראת יום העצמאות, הכינו את המנגל: המחירים “על האש”

0
0

רמי לוי, ממשיך לתפוס את מירב המקומות הזולים בקרב הסניפים עם הסל הזול ביותר מבין אלו שנבדקו – מתוך 10 הסניפים זולים ביותר; 7 סניפים הם של רמי לוי ◄ מתוך 10 הסניפים היקרים ביותר; 8 סניפים הם של שופרסל שלי ◄ הפער בין הרשת הזולה והיקרה ביותר עומד על 19%, הן בבדיקת כל 40 המוצרים והן בבדיקת 20 המוצרים של יום העצמאות בלבד.
המועצה לצרכנות, לקראת יום העצמאות, הכינו את המנגל: המחירים
המועצה לצרכנות, לקראת יום העצמאות, הכינו את המנגל: המחירים “על האש”

לקראת יום העצמאות ה-65, סיירי המועצה לצרכנות (סמ”ל), יצאו ובדקו בין התאריכים; 2-3.4.2013, נתונים לגבי סל מוצרים אחיד, המכיל 40 פריטים בהן מחירי הבשר, הבירות, הצ’יפס, הסלטים, וגם… הפחמים. הבדיקה, התבצעה ב-154 סניפים בכל רחבי הארץ, ונתוניה מופיעים כאן ובאתר המועצה.

באתר סמ”ל, יכול כל אחד מהצרכנים להשוות מחירים של סל מוצרים, או מוצר בודד, לבחור עיר או אזור גיאוגרפי, ולחסוך כסף.

נורית לב, מנהלת קשרי-חוץ של המועצה לצרכנות, מסרה מסרה לפורטל ’כאן נעים | kan-naim | אתר האינטרנט של כל המדינה’, כי; “כחלק מהבדיקות המיוחדות שסיירת ’המועצה לצרכנות’ מבצעת מדי פעם בפעם, דגמו סיירי המועצה 20 מוצרים בסיסיים, אשר מהווים חלק מ”סל העצמאות” הייחודי, אותו רוכש הצרכן, וביניהם; פחמים, קבב מזרחי, המבורגר, נקניקיות, צ’יפס קפוא, סלטים, ועוד. הכינו את המנגל.

▼ סקר המחירים של סמ”ל לקראת יום העצמאות ה-65 לישראל; <!–ConsumeCouncilTestingTheUnifiedproductportfoliocontaining40itemsforIndependenceDay.htm–>לאתר, בכתובת; המועצה לצרכנות.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן