חדשות כאן ישראל

אביתר בורובסקי, אב ל-5 בן 32 מהישוב יצהר, הוא הנרצח מידי מחבל בפיגוע בצומת תפוח

0
0

בורובסקי, נולד בכפר חסידים, נחשב לצעיר מבין ארבעה אחים ומתגורר בישוב יצהר עם משפחתו בשנים האחרונות, עבד כשחקן תיאטרון במספר הרכבים, והיה חלק מצוות האבטחה של יצהר מטעם חברת “נוף ים” ◄ מדובר בהרוג ראשון כתוצאה ממעשי טרור, בגדה המערבית מאז שנת 2011.
אביתר בורובסקי, אב ל-5 בן 32 מהישוב יצהר, הוא הנרצח מידי מחבל בפיגוע בצומת תפוח
אביתר בורובסקי, אב ל-5 בן 32 מהישוב יצהר, הוא הנרצח מידי מחבל בפיגוע בצומת תפוח

אביתר בורובסקי, אב לחמישה בן 31, מאבטח בחברת שמירה ואיש מעורב בחיי הקהילה ביישוב יצהר (התנחלות דתית-חרדית) מדרום לשכם, הוא קורבן הרצח בפיגוע הבוקר (יום ג’) בתחנת הסעה בצומת תפוח בשומרון. משטרת מחוז ש”י, מסרה, כי המחבל סלאם זעל בן 24, מהכפר שוכה שליד טול כרם שביצע את הרצח דקר את בורובסקי, מספר פעמים בבטנו, עד למותו, ואחר כך, חטף את אקדחו. לוחמי מג”ב, שהיו באזור, הבחינו במעשה, ופתחו בירי לעבר המחבל זעל, שנפצע בינוני, ונלקח לביה”ח בילינסון, בפתח תקווה.

עם היוודע דבר הפיגוע, זרמו אל המקום כוחות גדולים של משטרה, שב”כ, וצה”ל, בראשות מפקד אוגדת איו”ש תא”ל תמיר ידעי, והצומת נחסם לתנועה גם לאחר שכוחות הביטחון, השתלטו על הדוקר.

המחבל סלאם זעל, פעיל ארגון הפת”ח, ששוחרר לפני כחצי שנה מהכלא בישראל, זאת לאחר ריצוי 3 שנות מאסר, בגלל יידוי אבנים. יצוין, כי אחיו של המחבל נשפט אתמול (שני) למאסר ב’רשות הפלסטינית’ זאת לאחר שנחשד והואשם בשיתוף פעולה עם גורמי ביטחון של ישראל.

זכי הלר דובר מד”א, מסר ל’פורטל כאן נעים | kan-naim | אתר האינטרנט של כל המדינה’, כי “בשעה 08:07, התקבלה קריאה במד”א מרחב ירקון, על גבר שנדקר בידי מחבל בשעה שהמתין סמוך לכיכר ב’צומת תפוח’ שבשומרון”.

צוות טיפול נמרץ של מד”א בזירת הרצח של פיגוע טרור בזירת הרצח בצומת תפוח

צומת תפוח הוא אחד הצמתים המרכזיים בשומרון. הצומת מחבר בין כביש 60 לכביש 505, ומסתעפים ממנו דרכים, צפונה ל’חווארה’, יישובי גב ההר ולשכם, דרומה לישובי גוש שילה, עפרה, בית אל, וירושלים, מערבה לגוש דן ומזרחה לבקעת הירדן ולכביש אלון.

הצומת, נמצא כ-10 קילומטרים מזרחית לצומת אריאל, ושמו נגזר משם ההתנחלות הסמוכה, כפר תפוח. הצומת בנוי כיום כמעגל תנועה.

נרי קטוע, פאראמדיק מד”א, היה מהראשונים שהגיעו לזירה, סיפר, כי; ״כשהגענו למקום, מצאנו גבר כבן 32, כשהוא סובל מפצע דקירה בחזה ולצידו מוטלת סכין גדולה מגואלת בדם. הנדקר, היה ללא דופק, וללא נשימה. ניסינו לבצע בו פעולות החייאה, שבסופן נאלצנו לבסוף לקבוע את מותו״.

מדובר בהרוג ראשון, כתוצאה ממעשי טרור, בגדה המערבית מאז שנת 2011.

בורובסקי, נולד בכפר חסידים (מושב בעמק זבולון ליד קריית אתא), ונחשב לצעיר מבין ארבעה אחים ומתגורר בישוב יצהר עם משפחתו בשנים האחרונות.

בורובסקי, עבד כשחקן תיאטרון במספר הרכבים, והיה חלק מצוות האבטחה של יצהר מטעם חברת “נוף ים”.

הלוויתו של אביתר בורובסקי, תתקיים היום (ג’) בשעה 18:00, בכפר חסידים.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן