כאן ראשון לציון

ראשון לציון: שופט בית המשפט העליון, הורה לבטל נאומו של דב צור ראש עיריית ראשון לציון

0
0

הצו, ניתן בעקבות עתירה שהגישה תנועת אומ״ץ, באמצעות עו״ד אבינועם מגן – יחד עם חברת מועצת עיריית ראשל״צ עו״ד ליאל אבן זוהר, ומספר חברי מועצת עיריית ראשון לציון. העותרים, טענו, כי ראש העירייה, מר צור, משתמש במשאבי העירייה בעובדיה ובמתקניה על מנת לקיים חוגי בית פוליטיים המאורגנים על ידי העירייה עצמה.
ראשון לציון: שופט בית המשפט העליון, הורה לבטל נאומו של דב צור ראש עיריית ראשון לציון
ראשון לציון: שופט בית המשפט העליון, הורה לבטל נאומו של דב צור ראש עיריית ראשון לציון

בחירות לרשויות המקומיות 2013, תופסות תאוצה, בצד הפרות חוק, הורה שופט עליון, אמש (חמישי), לבטל נאום של ראש עיריית ראשל”צ מר דב צור, ובכך מאותת שופט בית המשפט העליון – סלים ג׳ובראן, על אפס סבלנות בנושא, הפרות על חוק התעמולה בבחירות לרשויות המקומיות, הוא ביטל בצעד נדיר את נאומו של ראש עיריית ראשון לציון דב צור – בכנס ראשון מתוך סדרת כנסי תושבים שצור, המועמד לראשות העיר, יזם. הצו, ניתן פחות משעתיים לפני תחילת הכנס.

הצו, ניתן בעקבות עתירה שהגישה תנועת אומ״ץ, באמצעות עו״ד אבינועם מגן – יחד עם חברת מועצת עיריית ראשל״צ עו״ד ליאל אבן זוהר, ומספר חברי מועצת עיריית ראשון לציון.

העותרים, טענו, כי ראש העירייה, מר צור, משתמש במשאבי העירייה בעובדיה ובמתקניה על מנת לקיים חוגי בית פוליטיים המאורגנים על ידי העירייה עצמה.

זמן קצר לפני תחילת המפגש הראשון – הוציא השופט צו, והביא לביטול השתתפותו הפעילה של ראש העיר באירוע.

שופט סלים ג׳ובראן

יודגש, כי אין זו הפעם הראשונה בה ניתן צו מניעה נגד ראש העיר מר צור. אך לפני מספר שבועות – הורה לו יו״ר ועדת הבחירות המרכזית להסיר מרחבי העיר שלטים הנושאים את שמו – מסיבות דומות.

יצוין, כי עד להגשת העתירה, סרב ראש עיריית ראשל”צ מר דב צור, להסיר את השלטים.

עו״ד אבינועם מגן; “היו״ר החדש של ועדת הבחירות המרכזית, מעביר לראשי הרשויות מסר עקבי לפיו קופת הציבור איננה הקופה הקטנה של קמפיין הבחירות שלהם”.

תנועת אומ״ץ, הודיעה, כי תמשיך לעקוב אחרי יישום מדיניות ראויה זו.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן