חקלאות ישראל

בית המשפט העליון, אסר על ראש העיר ראשל”צ להשתמש בדף הפייסבוק העירוני

0
0

ראש העיר ראשל”צ ניסה להשתמש בדף הפייסבוק העירוני לצורכי קידומו האישי – עוה”ד אבינועם מגן (תנועת אומ”ץ) עתר אל בית המשפט העליון, שנענה לבקשתו; “מדובר בהחלטה חשובה, המסירה את העמימות סביב “הרשתות החברתיות”. נדמה, כי ראשי רשויות, מצאו את הרשתות החברתיות, ככלי יעיל לקיום תעמולת בחירות על חשבון הציבור”.
 בית המשפט העליון, אסר על ראש העיר ראשל
בית המשפט העליון, אסר על ראש העיר ראשל”צ להשתמש בדף הפייסבוק העירוני

ה”פייסבוק” הגיע לשולחנו של שופט בית המשפט העליון – סלים ג’ובראן – יו”ר ועדת הבחירות המרכזית, זאת בעקבות עתירה שהגישה תנועת אומ”ץ נגד ראש עיריית ראשל”צ מר דב צור, נדרש השופט לשאלת השימוש בדף פייסבוק עירוני בתקופת בחירות.

כב’ השופט ויו”ר ועדת הבחירות המרכזית, קיבל את עמדת תנועת אומ”ץ, באמצעות ב”כ עוה”ד אבינועם מגן – ואסר על ראש העיר מר צור להשתמש ב’דף הפייסבוק העירוני’ לצורכי קידומו האישי. השופט ג’ובראן, הוציא צו מניעה תקדימי לפיו תמונתו של ראש העיר או ציטוטים המובאים בשמו – לא יפורסמו על ידי עיריית ראשל”צ ברשתות החברותיות, כמו דף ה”פייסבוק”.

בנוסף, כב’ השופט בית המשפט העליון – סלים ג’ובראן, יו”ר ועדת הבחירות המרכזית, הוציא ’צו מניעה’ המבטל שורה של כנסים שתכנן ראש העיר ראש עיריית ראשל”צ מר דב צור, לתקופה הקרובה, ובהם מפגשים עם תושבים וערבי “שאלות ותשובות”, המאורגנים על ידי העיריה.

עוה”ד אבינועם מגן אשר ייצג את תנועת אומ”ץ, מסר לפורטל ’כאן נעים | kan-naim | אתר האינטרנט של כל המדינה’, כי; “מדובר בהחלטה חשובה, המסירה את העמימות סביב ’הרשתות החברתיות’. נדמה, כי ראשי רשויות, מצאו את הרשתות החברתיות ככלי יעיל לקיום תעמולת בחירות על חשבון הציבור”.

עו”ד מגן, הוסיף בדבריו, והדגיש, כי; “הרשתות החברתיות לא נפסלו, אולם השימוש בהם על חשבון הקופה הציבורית – כאמצעי לקידום בחירתו של ראש ’הרשות המקומית’ נאסר לחלוטין.

לדברי מגן, יש לשבח את עמידתו הנחרצת של יו”ר ועדת הבחירות המרכזית, בנושא זה”.

◄ אל העתירה המלאה, לחצ/י כאן.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן