פוליטי מדיני

שרת המשפטים: ניצן, פרקליט המדינה שלא יעצום עיניים מול תגי מחיר ובנייה לא חוקית

0
0

שרת המשפטים ח”כ ציפי לבני, יוצאת נגד המתנגדים למינוי של שי ניצן לפרקליט המדינה; “הוא פרקליט מבריק שאין עליו מורא אלא מהחוק והוא אינו עושה דברם של פוליטיקאים, גם לא של שרת המשפטים. הוא ראוי לייצג את ערכי שלטון החוק” ◄ חרף הביקורת הקשה שיש למדינת ישראל על הסכם הביניים שנרקם עם אירן, עלינו לשמור על יחסינו עם ארה”ב ולנצל ההזדמנות לייצר דיאלוג עם מדינות המפרץ המתונות שגם הן מוטרדות מאירן גרעינית”.
שרת המשפטים: ניצן, פרקליט המדינה שלא יעצום עיניים מול תגי מחיר ובנייה לא חוקית
שרת המשפטים: ניצן, פרקליט המדינה שלא יעצום עיניים מול תגי מחיר ובנייה לא חוקית

שרת המשפטים ח”כ ציפי לבני, נאמה אמש (רביעי | י”ז כסלו התשע”ד), ויצאה בדבריה נגד המתנגדים למינוי של שי ניצן לפרקליט המדינה, באירוע הפתיחה של ועידת התעשייה הראשונה, שנערך במלון הרודס בעיר אילת והצהירה, כי חרף הביקורת ימונה בשבוע הבא שי ניצן לתפקיד פרקליט המדינה.

שרת המשפטים הגב’ לבני, אמרה, כי; “שי ניצן יהיה פרקליט המדינה שלא עוצם עין מול תגי מחיר, לא מאפשר עוד בניה בלתי חוקית ולא מכשיר אג’נדה של ממשלה. באתי להודיע לאלה שמבקשים לא למנות אותו שפרקליט המדינה, כי שלטון החוק הוא העיקר”.

“ניצן”, הוסיפה שרת המשפטים; “הוא פרקליט מבריק שאין עליו מורא אלא מהחוק והוא אינו עושה דברם של פוליטיקאים, גם לא של שרת המשפטים. הוא ראוי לייצג את ערכי שלטון החוק”.

כמו כן, תקפה ציפי לבני, בחריפות את ההצהרות על בנייה בשטחים ואמרה שהן מובילות לבידודה העולמי של ישראל. “יש כאן מטרה להביא אותנו לנקודת האל חזור דרך אותה בניה לא חוקית. הכלכלה שלנו תפגע כתוצאה מכך וגם היחסים עם השותפות האסטרטגיות שלנו בעולם ובראשן ארצות הברית”.

גם שר הכלכלה, מר נפתלי בנט, זכה להתייחסות עוקצנית מצדה, בעיקר לאור נאומו בו נעזר במלפפון והופעתו הטלוויזיונית ב”סי.אן.אן (CNN)”, בה הראה מטבע ישן.

“הגעתי בלי עזרים טכניים. המטבע אכן מעיד על זכותנו על הארץ ומסמל את ההיסטוריה אבל זה אינו מטבע עובר לסוחר שיכול לשכנע את העולם בשוט טלוויזיוני אחד, שאפשר להמשיך בסטאטוס קוו שאינו מקובל על העולם. יש מי שחושבים שבפירוטכניקה והסברה אפשר לשכנע את כולם. הם מרמים את עצמם ואת הציבור.

הבעיה היא לא מה נגיד אלא מה נחליט. מתנהל מאבק על מקור הסמכות שלנו כאן – החוק או ההלכה. האם נהיה מדינת הלכה או מדינה יהודית דמוקרטית? אי אפשר רק לחיות את העבר, המשימה היא לבנות את העתיד לטובת ילדינו”.

לבני, התייחסה בנוסף לסוגית ’הגרעין האירני’, וציינה, כי חרף הביקורת הקשה שיש למדינת ישראל על הסכם הביניים שנרקם עם אירן, עלינו לשמור על יחסינו עם ארה”ב ולנצל את ההזדמנות לייצר דיאלוג עם מדינות המפרץ המתונות שגם הן מוטרדות מאירן גרעינית; “אני מעדיפה לראות את ההזדמנות לייצר מחנה משותף ובריתות חדשות עם המדינות המתונות”.

גם את היחס הישיר שלה לתעשיינים בישראל, ציינה לבני בנאומה והזכירה, כי כשנולדה היה אביה מנהל ענף העץ ב’התאחדות התעשיינים’. היא הרעיפה שבחים על מר צביקה אורן ועל התעשייה הישראלית ותרומתה לביטחון המדינה, לחיזוק הפריפריה ולכלכלה הישראלית.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן