חדשות כאן ישראל

אומ”ץ: מתבקשת בדיקה דחופה ויסודית של המקורות הכספיים של איל ההון מוטי בן משה

0
0

יו”ר הנהלת תנועת אומ”ץ מר אריה אבנרי, מציין במכתבו אל יו”ר הרשות המיסים ואל יו”ר הרשות למניעת הלבנת הון, כי; “פנייתנו מבוססת בין השאר על דו”ח ביקורת שהכין רו”ח יהוד בר לב אשר העלה שאלות כבדות בקשר למקורות הכסף מחו”ל שהעביר בן משה אל ’חשבון הנאמנות’ כבטוחה להצעתו”.
אומ
אומ”ץ: מתבקשת בדיקה דחופה ויסודית של המקורות הכספיים של איל ההון מוטי בן משה

אל טענתו של איש העסקים מר נוחי דנקנר יו”ר ומנכ”ל, אי די בי חברה לאחזקות בע”מ מקבוצת אי די בי, לפיה מתחרהו על השליטה בחברה מר איל ההון מר מוטי בן משה, מסתיר את מבנה עסקיו ואת מקורות כספו – הצטרפה תנועת אומ”ץ, ששיגרה (אתמול, חמישי) בקשה מהרשות לבדוק לאלתר את המקורות הכספיים של איל ההון מר מוטי בן משה, שהגיש בימים אלה, הצעה משותפת עם איש העסקים היהודי-ארגנטינאי מר אדוארדו אלשטיין למתווה הסדר החוב ב’חברת אי.די.בי אחזקות’ (IDB), ורכישת השליטה בחברה החולשת על שורה של מפעלים גדולים במדינה.

יו”ר הנהלת תנועת אומ”ץ מר אריה אבנרי, מציין במכתבו אל יו”ר רשות המסים ואל יו”ר הרשות למניעת הלבנת הון, כי; “פנייתנו מבוססת בין השאר על דו”ח ביקורת שהכין רו”ח יהוד בר לב אשר העלה שאלות כבדות בקשר למקורות הכסף מחו”ל שהעביר בן משה אל ’חשבון הנאמנות’ כבטוחה להצעתו”.

אבנרי, מוסיף, כי; “בראיונות לכלי התקשורת, הודיע אמנם בן משה, כי הוא בעל השליטה בחברה הבינלאומית ’אקסטרה’ שמרכז בגרמניה, אך בתגובתה לכך היו פרסומים, כי נתון זה אינו מדויק”.

אריה אבנרי

בהקשר לכך, כדאי גם לצטט משפט שאמר בן משה בראיון עיתונאי; “לא העליתי על דעתי שיחברו אותי ל’מאפיה’ או ל’עסקי זנות’ כאשר באתי לרכוש את חברת אי.די.בי”.

לאחר שבראשית השבוע ראשון, 8.12.2013, החליטו הנושים של ’אי די בי אחזקות’ כי נוחי דנקנר, יאבד את השליטה בחברה, מסכם יו”ר הנהלת תנועת אומ”ץ מר אריה אבנרי, בבקשה; “ומאחר שביום ראשון הקרוב, אמור בית המשפט להכריע האם לקבל את הצעת נושי אי.די.בי ולהעביר את החברה לידי מר אלטשיין ומר בן משה, מתבקשת בדיקה דחופה ויסודית”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן