אסטרולוגיה

אסטרולוגיה: וונוס מלכת האהבה והכספים לנסיגה במזל גדי – קשיים בזוגיות ובכספים

0
0

וונוס נכנסת לנסיגה בממוצע אחת לשנה וחצי ולמשך חודש וחצי. זה אומר, כי ייתכנו קשיים בזוגיות ובנושאים כלכליים עשויות לפרוץ בעיות חדשות. במידה ותטפלו בנושאים הבעייתיים הדורשים טיפול, תצאו מחוזקים יותר.
אסטרולוגיה: וונוס מלכת האהבה והכספים לנסיגה במזל גדי - קשיים בזוגיות ובכספים
אסטרולוגיה: וונוס מלכת האהבה והכספים לנסיגה במזל גדי – קשיים בזוגיות ובכספים

והפעם מלכת האהבה והכספים נכנסת לתקופה פחות נוחה.. מה זה אומר מבחינתנו? וונוס הכוכב המשפיע על מערכות יחסים וכספים נכנסת השבוע לנסיגה ובמזל גדי עד לסוף חודש ינואר 2014. וונוס נמצאת במצב זה בממוצע אחת לשנה וחצי ולמשך חודש וחצי.

במישור האישי ייתכנו קשיים בזוגיות כיוון שהנסיגה מחדדת את הקשיים שבדרך כלל מתעלמים מהם ולמעשה קיים חוסר רצון להתעמת איתם.

במידה ותטפלו בנושאים הבעייתיים הדורשים טיפול, תצאו מחוזקים יותר בזוגיות ובמידה ולא – ייתכנו סיכויים לפרידה. מערכות יחסים שיתחילו בזמן זה עשויות להיתקל בקשיים או להסתיים עם סוף הרטרו.

בנושאים כלכליים עשויות לפרוץ בעיות חדשות שלא חשבתם עליהם ובמקביל תצטרכו מעוף וערנות מחשבתית כדי להתגבר על הבעיות. מומלץ לא ליזום מהלכים ולא לקבל החלטות כלכליות חדשות בפרק זמן זה.

כדי לדעת כיצד אתם מושפעים במישור האישי ו/או הכלכלי מומלץ לכם להכין מפה אישית.

כדי להקל על תהליך וקבלתו, להלן תחומי השפעת וונוס בכל המזלות;

מזל טלה- Aries; וונוס מבקרת אצלכם בבית הקריירה. ייתכנו אופציות רבות להתקדמות בעבודה. אך בגלל מהלך וונוס ברטרו נראה כי הכול עומד במקום. התאזרו בסבלנות עד לסיום הרטרו.

מזל שור Taurus; וונוס מתארחת בבית הנסיעות שלכם. זה הזמן שלכם לנסיעות קצרות ובמידת הצורך אף ארוכות לרענון וחידוש הקשרים האישיים. חסים שמתחילים עכשיו יצטרכו עוד זמן לחיזוק הקשר.

מזל תאומים – Gemini; וונוס מתארחת בבית האינטימיות שלכם. קיימת אפשרות כי אתם נמצאים במצב נסיגה בתחושותיכם, עובדה שמפתיעה אף אתכם. חכו לסיום מהלך הרטרו עד לפני קבלת החלטות.

מזל סרטן – Cancer; וונוס מבצעת את מהלך הרטרו בבית הזוגיות שלכם. ועל כן נפתחות בפניכם הזדמנויות חדשות להכיר מועמדים פוטנציאליים למיסוד קשר. יחד עם כך חכו לסיום הרטרו לפני גיבוש עמדות.

מזל אריה – Leo;ייתכנו קשיים חברתיים בנושאי עבודה וזאת כתוצאה מכך שלא עמדתם בהבטחות שהבטחתם לאחרים. עליכם להוכיח עצמכם בצורה יותר משמעותית, על מנת שלא להקצין את היחסים.

מזל בתולה – Virgo; וונוס נמצאת אצלכם בבית הרומנים והילדים ומעלה בפניכם את ההבנה כי ייתכן ובתחומים אלה אתם זקוקים להתארגנות מחודשת מתוך הסתכלות חדשה על הנסיבות.

מזל מאזניים – Libra; וונוס נמצאת אצלכם בבית המשפחה במצב נסיגה. מערכות היחסים עשויות לעלות עכשיו על שרטון וזאת כתוצאה מהבדלי השקפות שקשות מאוד לגישור. מאחר והכול נשאר במשפחה חשוב מאוד שתנסו לגשר על הפערים.

מזל עקרב – Scorpio; וונוס נמצאת אצלכם בבית הסביבה הקרובה והלימודים. יש לכם רצון לשנות את סביבת מגוריכם בגלל קשיים חוזרים ונשנים עם אנשים קרובים. חכו ליציאת וונוס מרטרו לפני קבלת החלטות.

מזל קשת – Sagittarius; וונוס נכנסה אליכם אל בית הכספים. מהלך זה של הרטרו עשוי לחדד אצלכם את הבעיות הכספיות הלא פתורות שעד עכשיו העדפתם לא להתמודד איתם ואולם נראה שתקבלו עזרה מחברים כיצד לפתור את הבעיות.

מזל גדי – Capricorn; וונוס נכנסה אליכם לבית המקושר עם הצורך שלכם בביטוי עצמי ותעלה אצלכם למחשבה נושאים הקשורים בזוגיות שלכם. ייתכנו קשיים בין הצורך לבטא את עצמכם באופן אישי לעומת מי אתם בתוך המערכת הזוגית.

מזל דלי – Aquarius; וונוס נכנסה אליכם לבית סגור המאופיין עם נושאי תת הכרה. ועל כן, היחסים שלכם עכשיו עשויים להיות אפופים בתחושת סודיות ובמקביל ייתכן כי תרגישו קושי במימוש הקשר.

מזל דגים – Pisces; וונוס נמצאת אצלכם בבית החברים והחברה. נראה כי יגיעו אליכם הצעות שונות שעשויות לקדם את מעמדכם החברתי. היזהרו מהצעות סרק שאין עימם כוונה אמיתית.

__________

* זיכרו, כי התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. כדי לדעת כיצד הדבר משפיע על כל אחד, מומלץ להכין מפה אישית. לתחזית אישית ומפורטת, מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית. אם אתם מעוניינים במפה אסטרולוגית, שלחו מייל , ע”י לחיצה כאן;. הכותבת צילה שיר-אל, משמשת יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת בתחומי: אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט לפניות אישיות לגב’ שיר-אל כתבו אל – zila@012.net.il, או בטלפונים: 03-9661812, 052-2248626. כדי לדעת כיצד הדבר משפיע על כל אחד, מומלץ להכין מפה אישית.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן