מוזיקה

בית הספר למוסיקה רימון, יקיים לראשונה סדרת קונצרטים פתוחה לקהל הרחב

0
0

מדובר בסדרה של קונצרטים של מוסיקה חדשה ועכשווית, במסגרתה ניתן יהיה גם לשמוע מוסיקה של מורי המגמה ושל מלחינים שונים שעשו כיתות אמן לאורך השנים, וכמובן של גדולי המלחינים בהיסטוריה ◄ כרטיסים במחיר היכרות של 20 ₪ ◄ הקונצרט המרכזי, יתקיים ביום חמישי ה-10.4.14, באולם הקונצרטים החדש, רמת השרון.
בית הספר למוסיקה רימון, יקיים לראשונה סדרת קונצרטים פתוחה לקהל הרחב
בית הספר למוסיקה רימון, יקיים לראשונה סדרת קונצרטים פתוחה לקהל הרחב

בית הספר למוסיקה רימון, יקיים בשבוע הבא (יום חמישי, ה- 10.4.14), לראשונה סדרת קונצרטים פתוחה לקהל הרחב בהצגת ה’ביג בנד’ החדש של בית ספר רימון בעיר רמת השרון, אשר כולל 23 נגנים מצטיינים ממגמת הג’אז היוקרתית של רימון, שיופיע בהופעת בכורה.

המיזם המוסיקאלי הוא פרי יוזמה של המנצח, המלחין והפסנתרן ירון גוטפריד, העומד בראש מגמת הלחנה, עיבוד וניצוח ב’בית ספר למוסיקה רימון’, יחד עם הנהלת בית הספר.

זו פעם ראשונה שמתקיימת יוזמה כזו, שמעמידה את בית הספר רימון בשורה אחת עם האקדמיות המובילות בעולם אשר מקיימות מסורת של קונצרטים פתוחים. היוזמה, מנגישה את תרבות המוזיקה הקלאסית לקהל הרחב אשר לא תמיד זוכה להיחשף אליה.

ביה”ס למוסיקה רימון, רמת השרון

מדובר בסדרה של קונצרטים של מוסיקה חדשה ועכשווית, במסגרתה ניתן יהיה גם לשמוע מוסיקה של מורי המגמה ושל מלחינים שונים שעשו כיתות אמן לאורך השנים, וכמובן של גדולי המלחינים בהיסטוריה.

הקונצרט המרכזי, יתקיים ביום חמישי, ה-10.4.14, באולם הקונצרטים החדש (בבניין החדש) של ביה”ס רימון. ברחוב שמואל הנגיד 46, בעיר רמת השרון.

כרטיסים ניתן לרכוש במחיר היכרות של 20 ₪.

הקונצרט הראשון, מתחיל בגדול – בהצגת הביג בנד החדש של בית ספר רימון שכולל 23 נגנים מצטיינים ממגמת הג’אז היוקרתית של רימון, שיופיע בהופעת בכורה.

▼ קונצרט זה, יבוצע גם בשני מועדים נוספים;

● יום ב’ 7.4, בשעה 17:00, באולם “הנרי קראון” בעיר ירושלים, במסגרת סדרת הקונצרטים “אתנחתא”, המשודרת בשידור ישיר ב”קול המוסיקה”.

● יום ה’, 24.4, בשעה 21:00 במוזיאון תל אביב, במסגרת סדרת הקונצרטים “מחוץ לקופסה” בניהולו האמנותי של ירון גוטפריד.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן