חדשות כאן ישראל

מפכ”ל המשטרה, רנ”צ דנינו: החירות בה אנו זוכים כעת, כי יש לנו משטרה חזקה ואיכותית

0
0

רב-ניצב יוחנן דנינו; “נעשה הכל, כדי שבחג הזה יזכו אזרחי ותושבי המדינה לחירות ולביטחון בכל מקום” ◄ משטרת ישראל: צפויים עומסים בכבישים בשל כמות הנוסעים החריגה הערב ליל הסדר, מאות שוטרי ומתנדבי אגף התנועה פרוסים בכל רחבי הארץ ומכווינים את התנועה בכבישים ובצמתים הראשיים, שנמצאו כמשפיעים ביותר על התנועה.
מפכ
מפכ”ל המשטרה, רנ”צ דנינו: החירות בה אנו זוכים כעת, כי יש לנו משטרה חזקה ואיכותית

בעוד המוני בית ישראל, יחגגו הערב (יום שני | י”ד ניסן התשע”ד) את חג הפסח במקביל שוטרים, לוחמים ומתנדבים רבים, ילבשו את מדיהם ויעמדו על המשמר, במטרה לאבטח את החוגגים. לחג הפסח משמעויות רבות, ועבור משטרת ישראל הוא מסמל גם דריכות, כוננות וערנות, כמו לאורך כל השנה.

רב-ניצב יוחנן דנינו המפקח הכללי ה – 17 של משטרת ישראל, כתב ובירך היום באיגרת מיוחדת לציבור לרגל חג הפסח, כי; “נעשה הכל, כדי שבחג הזה יזכו אזרחי ותושבי המדינה לחירות ולביטחון בכל מקום”.

המפכ”ל, רנ”צ דנינו, הוסיף והדגיש, כי; “החירות שאנו זוכים לה בישראל היא גם בזכות השוטרים ומשום שיש לנו משטרה חזקה, מצוינת ואיכותית”.

“אני מאחל לכולנו חג פסח שמח ושקט, משפחתי ונעים. חג אביב של פריחה צמיחה והתחדשות, בדיוק כמו ש’משטרת ישראל’, תמשיך להתחדש להשתפר ולהתייעל במסגרת ’תכנית המפנה’. חג שמח וכשר, ובעיקר שקט ובטוח, לכל עם ישראל, לשוטרינו, למתנדבינו ולמשפחותיהם”. סיכם איגרת מפכ”ל המשטרה.

◄ אגף התנועה השלים את היערכותו לקראת חג הפסח

אגף התנועה, השלים את היערכותו לקראת חג הפסח, כדי לאפשר לתושבי ישראל, להגיע הערב אל ארוחות החג בזמן ובבטחה. מאות שוטרי ומתנדבי ’אגף התנועה’ כבר פרוסים בכל רחבי הארץ ומכווינים את התנועה בכבישים ובצמתים הראשיים, שנמצאו כמשפיעים ביותר על התנועה עפ”י ניתוח נתוני שנים עברו.

הכבישים בהם צפויים עומסי תנועה הערב;

● כביש 4 בין מורשה לצומת בית ליד,

● כביש 2 ממחלף נתניה עד בית ינאי,

● כביש 6 ממחלף ניצני עוז עד מחלף עין תות,

● כביש 65 לאורכו של ואדי ערה,

● כביש 70, 75, 722 בין יוקנעם לצומת גולני

אגף התנועה מבקש מן הציבור; סעו בזהירות ובבטחה והגיעו ליעדכם בשלום. עם זאת, חשוב לזכור, מודיעים באגף התנועה, כי; “על אף מאמצנו להזרים את התנועה כסדרה, צפויים עומסים בכבישים בשל כמות הנוסעים החריגה.

על כן, כבכל שנה, אנו ממליצים לכם להקדים את היציאה לדרך עד כמה שניתן ולהתעדכן ב’כלי התקשורת’ לגבי מצב התנועה.

שוטרים, יבצעו פעילות מוגברת בשלושה מעגלי אבטחה; מ’קו התפר’ עד פנים הערים. יוקמו מחסומים נייחים וניידים לאכיפה נגד שוהים בלתי חוקיים.

אגף התנועה, יפעל באופן מוגבר לאורך כל ימי החג, הן בטיפול בהסדרת התנועה והכוונתה בכבישים הראשיים, והן באכיפה ממוקדת נגד נהיגה בשכרות ו’עבירות תנועה’ המוגדרות כ’בריונות כביש’.

ראש אגף המבצעים במשטרה ניצב אהרון אקסול, הנחה את השוטרים, לוחמי מג”ב והמתנדבים לאפשר לכל בית ישראל לחגוג בבטחה. בנוסף קרא לציבור לגלות ערנות. אל תהססו לפנות למשטרה בכל אירוע חריג או במידה שנתקלתם ב’חפץ חשוד’.

◄ משטרת ישראל, כך תשמרו על הבית בחג

במשטרת ישראל, מציינים, כי בשנים האחרונות, ישנה מגמת ירידה עקבית בתחום ’עבירות הרכוש’. עם זאת, מומלץ לנקוט מספר צעדים על מנת לצמצם את הסבירות להתפרצות לבית, בעת שהייתכם מחוצה לו במהלך החג;

● מומלץ להשאיר אור במספר חדרים בבית.

● מומלץ להשאיר תאורת גינה דולקת.

● מומלץ לא להשאיר מפתח במקומות מוכרים כגון: ארון חשמל, עציץ או מתחת לשטיח הכניסה.

● רצוי להשאיר רדיו דולק המדמה נוכחות אנשים (לא בעוצמת קול העלולה להפריע לשכנים).

● מומלץ לעדכן שכנים קרובים בדבר שהייתכם הארוכה מחוץ לבית וכן להשאיר דרכי התקשרות למידת הצורך.

● מומלץ להסתייע בשכן קרוב ואמין שיאסוף. מכתבים/עיתונים הנערמים בכניסת הבית העלולים להעיד עם היעדרותכם הממושכת.

● שימו לב, במידה ובחרתם לשתף את יקירכם ברשתות החברתיות בדבר נסיעתכם הקרובה, מומלץ להגדיר את יכולות הצפייה בכך לחבריכם בלבד.

שיהיה לכם חג שמח ובטוח.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן