אסטרולוגיה

אסטרולוגיה: אביב הגיע וונוס במזל דגים –מלמד אותנו על אהבה, עסקים וכספים

0
0

וונוס משפיע על מערכות יחסים כמו גם על כספים, וונוס מלמד אותנו מהם הצרכים שלנו במערכות היחסים הקרובות אינטימיות שלנו או לחילופין רשמיות, כמו יחסי עבודה וגם להראות לנו כיצד אנחנו יכולים להרוויח כספים ומהם הדרכים הנכונות לנו לשדרג את מערכות היחסים החברתיות.
אסטרולוגיה: אביב הגיע וונוס במזל דגים –מלמד אותנו על אהבה, עסקים וכספים
אסטרולוגיה: אביב הגיע וונוס במזל דגים –מלמד אותנו על אהבה, עסקים וכספים

האביב בא והביא אתו את חג הפסח ואירועים משפחתיים. במהלך שבוע זה ייכנס הכוכב וונוס למזל דגים שהוא מזל מתאים במיוחד לתקופה של חופשת הפסח ואף יישאר במזל למשך כל החודש הקרוב. ונוס הוא הכוכב שמראה לנו כיצד אנחנו אוהבים את מערכות היחסים שלנו ולמה אנו זקוקים כדי להפוך אותנו למאושרים.

כאשר וונוס שוהה במזל דגים, חשוב לה להיות במחיצת אנשים, מפנקת, נותנת מעצמה ורוצה להתמזג עם הזולת דרך עשייה משותפת. היא מוכנה לבוא לקראת אנשים קרובים ותשמח להכיל גם את הצרות וגם את השמחות.

בעיקרון, וונוס הוא אותו הכוכב שאנחנו אוהבים לאהוב כיוון שהוא משפיע גם על מערכות יחסים וגם על הכספים.

הרגשות שלנו מושפעים מאוד ממהלכי וונוס ולמעשה בכל פעם שאנחנו מוצאים את עצמנו באמצע שמחה כלשהי, הרי שקרוב לוודאי שמעורב כאן גם הכוכב וונוס.

וונוס מלמדת אותנו מהם הצרכים שלנו במערכות היחסים הקרובות אינטימיות שלנו או לחילופין הרשמיות, כמו יחסי עבודה.

אותה וונוס גורמת לנו לרצות לפנק, להתפנק, לצאת לבלות וליהנות ממנעמי החיים. דרך נוספת של כוכב זה הוא היכולת של וונוס להראות לנו כיצד אנחנו יכולים להרוויח כספים ומהם הדרכים הנכונות לנו.

כדי לדעת באיזה מישורים תושפעו החודש ממעבר כוכב וונוס במפה האישית שלכם מומלץ לכם לקרוא את השורות הבאות;

מזל טלה- Aries; בשבוע הקרוב כאשר וונוס שוהה במזל דגים, מומלץ לכםלשמור את רגשותיכם לעצמכם בתחום מערכות היחסים ואף ייתכן, שגם במערכות היחסים שיירקמו במהלך החודש הקרוב, תאלצו לשמור על סודיות מסוימת.

מזל שור – Taurus זהו החודש שלכם בכל נושא האהבה, פינוקים ויחסים חברתיים. בזמן הקרוב תהיה לכם הזדמנות לשדרג את מערכות היחסים האישיות העסקיות והחברתיות שלכם, כך שתרגישו שהנה אתם נמצאים בתקופת פריחה מחודשת טובה ומהנה.

מזל תאומים – Gemini ; [ את תקופת החג תקדישו בניסיון לטפח את היחסים הבין אישיים בכל תחום הקריירה שלכם, כיוון שנראה שעכשיו אתם בזמן טוב לחיזוק קשרים כך שבהמשך יהיו לבקשותיכם, סיכויים טובים להתממש.

מזל סרטן – Cancer; בחודש הקרוב תוכלו לבקר ולהתארח במקומות חדשים עבורכם ולהכיר אנשים חדשים. זה הזמן לחזק את מערכות היחסים דרך טיולים, נסיעות ובילויים. האנשים שתיפגשו יהיו מעניינים ויצירתיים במיוחד .

מזל אריה – Leo; הקרבה המגע והחום האנושי יהיו מאוד משמעותיים עבורכם בתקופה הקרובה, לכן ותרצו לחזק לעצמכם חלק זה בחייכם על ידי חיבור לאנשים שגורמים לכם להרגיש אהובים ורצויים. זה הזמן לעשות כל מאמץ לשם כך ואף לדבר על רגשותיכם.

מזל בתולה – Virgo; בחג הקרוב תרגישו שהיחסים הבין אישיים שלכם הרבה יותר מאוזנים מאי פעם ולכן תוכלו לשפר את היחסים במערכת הביתית שלכם. מרבית היחסים במעגל הראשון של חייכם ישתפרו ויש לכם סיכויים לסגור מעגלים ישנים .

מזל מאזניים – Libra; מומלץ לכם לנסות ולקדם בחג הזה, מערכות יחסים שנוצרו דרך מקום העבודה. זהו חודש מצוין לחיזוק קשרים מקצועיים דרך אירועים חברתיים ועובדה זו תהייה משמעותית במיוחד עבור אלה מכם שירצו להמשיך בעתיד בקריירה.

מזל עקרב – Scorpio; בחודש הקרוב ובחופשת חג הפסח המתקרבת, זה הזמן להרשות לעצמכם לפרוק מתחים ולהיות קצת יותר יצירתיים. גם בילוי שהייה במחיצת האנשים קרובים ואהובים עליכם, יעזרו לכם להשתחרר מהמתח בו אתם שרויים לאחרונה.

מזל קשת – sagittarius נראה שמערכות היחסים במשפחה הקרובה שלכם מתוחים במקצת בזמן האחרון וזאת למרות ניסיון שני הצדדים לשמור על מערכת מאוזנת. מומלץ לכם לבחון את ההתנהגות האישית שלכם ולבדוק מה אתם משדרים לסביבה שיוצר התנגדויות.

מזל גדי – Capricorn; נכון שהחודש הקרוב הוא חודש של מנוחה והרבה תחושת חג, אך דווקא אתם בהיותכם מחושבים מומלץ לכם לנצל את הזמן הפנוי לשיפוץ מקום המגורים שלכם ולשדרגו באופן שיתאים לכם יותר. אל תהססו לעשות שינויים משמעותיים.

מזל דלי – Aquarius; דווקא בחודש הקרוב יהיה לכם את השקט הדרוש והזמן לחשוב כיצד להשקיע מבחינה כספית ולבחון את היכולות הפיננסיות שלכם בדרך שתועיל לכם בהמשך. אל תהססו לשבור תכניות ישנות ולפתוח חדשות.

מזל דגים – Pisces; זהו החודש שלכם . מומלץ לכם להרשות לעצמכם להתפרע במקצת ולשבור מסגרות קיימות. בילויים במקומות חדשים יתרמו רבות למצב הרוח שלכם וישפרו את חיי הרגש שלכם בצורה מעולה.

__________

* זיכרו, כי התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. כדי לדעת כיצד הדבר משפיע על כל אחד, מומלץ להכין מפה אישית. לתחזית אישית ומפורטת, מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית. אם אתם מעוניינים במפה אסטרולוגית, שלחו מייל ע”י לחיצה כאן;. הכותבת צילה שיר-אל, משמשת יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת בתחומי: אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט לפניות אישיות לגב’ שיר-אל כתבו אל – zila@012.net.il, או בטלפונים: 03-9661812, 052-2248626. כדי לדעת כיצד הדבר משפיע על כל אחד, מומלץ להכין מפה אישית.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

דילוג לתוכן