חדשות כאן ישראל

אומ”ץ: האם ג’ודי שלום ניר-מוזס, השתמשה בתכניתה ברשת ב’ ל’חיסול חשבונות’ פוליטי

0
0

יו”ר הנהלת אומ”ץ מר אבנרי, הגיש תלונה לנציב קבילות הציבור של ’רשות השידור’ מר מרקוביץ, והאשים את מוזס-שלום, כי; “בתכניתה האחרונה ביום שישי 23.5.14, נהגה פעם נוספת שלא כדין, כאשר העירה הערות הקשורות להתמודדות בנושא המרוץ לנשיאות המדינה.
אומ
אומ”ץ: האם ג’ודי שלום ניר-מוזס, השתמשה בתכניתה ברשת ב’ ל’חיסול חשבונות’ פוליטי

ג’ודי שלום ניר מוזס (55), מבעלי השליטה בעיתון “ידיעות אחרונות”, המחשיבה את עצמה כאשת תקשורת, מנחת טלוויזיה, שדרנית רדיו ועיתונאית ישראלית, מצליחה לעורר אצל מאזינים רגשות מעורבים, אלה שתומכים בה ואלה הבזים לה בשל חוסר הריכוז שלה ושפת הצ’כונה שלה ובשימוש בענייניה האישיים באורח ישיר או עקיף. גם יו”ר הנהלת אומ”ץ מר אריה אבנרי, אינו טומן ידו בצלחת לגביה והוא פנה היום (יום ראשון | כ”ה אייר התשע”ד) בתלונה נגד שדרית ’קול ישראל’ ג’ודי ניר מוזס-שלום, ל’נציב קבילות הציבור’ של ’רשות השידור’ מר דדי מרקוביץ.

יו”ר הנהלת אומ”ץ מר אבנרי, טוען, כי; “תנועת אומ”ץ, הגישה בשעתו תלונה לרשות השידור, על כך שג’ודי ניר מוזס שלום, נוהגת להשתמש בתכניתה השבועית הקבועה ביום שישי בשם; “השבוע על פי ג’ודי” ב-תחנת הרדיו רשת ב’ של “קול ישראל” באורח ישיר או עקיף לעסוק בעניינים אישיים (בעלה של ג’ודי השר סילבן שלום, הודיע בשבוע שעבר, שהחליט שלא להתמודד לתפקיד נשיא המדינה).

מר אבנרי, הוסיף וציין, כי במקרה הזה שתואר; “בעקבות פנייתנו קיבלה מוזס-שלום, הערה”.

יו”ר הנהלת אומ”ץ מר אבנרי, הגיש תלונה לנציב קבילות הציבור של ’רשות השידור’ מר מרקוביץ, והאשים את מוזס-שלום, כי; “בתכניתה האחרונה ביום שישי 23.5.14, נהגה פעם נוספת שלא כדין, כאשר העירה הערות הקשורות להתמודדות בנושא; ’המרוץ לנשיאות המדינה’.

“כידוע בעלה של מוזס-שלום, השר סילבן שלום, נחשב לאחד המועמדים הפוטנציאליים וכל הערה שקשורה בטרפוד מועמדותו של בעלה נחשבת כ’חיסול חשבונות’ – כתב יו”ר הנהלת אומ”ץ מר אריה אבנרי.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן