חדשות כאן ישראל

אומ”ץ אל היועץ המשפטי לממשלה להשעות את המזכיר לממשלה, אביחי מנדלבליט

0
0

יו”ר הנהלת תנועת אומ”ץ, מר אריה אבנרי; “לא יעלה על הדעת שמזכיר הממשלה אלוף (מיל) אביחי מנדלבליט, אשר מודע למסמכים הסודיים ביותר במדינה, וחשוד בהסתרת ’מסמך הרפז’ ימשיך לכהן בתפקידו בימים שבהם הוא נחקר במשטרה… ◄ במקרה הנדון האינטרס הציבורי, גובר על סעיפי החוק לגבי השעיית עובד ציבור מתפקידו…”.
אומ
אומ”ץ אל היועץ המשפטי לממשלה להשעות את המזכיר לממשלה, אביחי מנדלבליט

תנועת אומ”ץ, פנתה היום (יום רביעי | כ”ז סיון התשע”ד) באמצעות יו”ר הנהלת תנועת אומ”ץ, מר אריה אבנרי אל היועץ המשפטי לממשלה עו”ד יהודה וינשטיין, בדרישה לבחון את השעייתו המידית של המזכיר לממשלה, אלוף (מיל) אביחי מנדלבליט מתפקידו, בעקבות חקירותיו במשטרה ב’פרשת מסמך הרפז’ כחשוד בעבירות של מרמה, הפרת אמונים, שיבוש הליכי חקירה ועוד.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’.

מזכיר לממשלה אלוף (מיל), אביחי מנדלבליט לשעבר הפרקליט הצבאי הראשי, מונה לתפקיד מזכיר הממשלה ‏ב-13 במאי 2013.

כזכור, בראשית החודש (יוני 2014), נחקר מנדלבליט תחת ’אזהרה’ על-ידי היחידה הארצית לחקירות הונאה, בחשד לביצוע לכאורה של עבירות מרמה והפרת אמונים במסגרת ’פרשת הרפז’, בעת כהונתו כפרקליט הצבאי הראשי(פצ”ר).

היועץ המשפטי לממשלה עו”ד יהודה וינשטיין | צילום: פלאש 90

כעת לטענת העיתונאי ואיש הציבור וכיום יו”ר הנהלת תנועת אומ”ץ, מר אריה אבנרי, במכתב ששיגר היום אל היועץ המשפטי לממשלה עו”ד יהודה וינשטיין, הוא כותב, כי; “לא יעלה על הדעת שמזכיר הממשלה אלוף (מיל) אביחי מנדלבליט, (לשעבר הפרקליט הצבאי הראשי), אשר מודע ל’מסמכים הסודיים’ ביותר במדינה, וחשוד בהסתרת ’מסמך הרפז’ ימשיך לכהן בתפקידו בימים שבהם הוא נחקר במשטרה.

“בין השאר” – מוסיף ומדגיש, יו”ר אומ”ץ, מר אריה אבנרי; “משום שהיה שותף עפ”י החשד בהסתרת מסמך חשוב, דבר המצביע על התנהלות לא תקינה של הדרג הצבאי במטכ”ל מול הדרג המדיני”.

“תנועת אומ”ץ, סבורה שבמקרה הנדון האינטרס הציבורי, גובר על סעיפי החוק לגבי השעיית עובד ציבור מתפקידו. סיכם יו”ר אומ”ץ, מר אריה אבנרי.

העתק ממכתבו של יו”ר הנהלת תנועת אומ”ץ, הועבר אל מבקר המדינה – כב’ השופט (בדימוס) יוסף שפירא.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

דילוג לתוכן