דיני משפחה וירושה

תפסה את בעלה צופה בסרטי פורנו טרנסג’נדריים וביקשה להתגרש

0
0

בתביעה דורשת האישה משמורת על הילדים וטוענת, כי בעלה מסכן בהתנהגותו את שלום ילדיו, חושף אותם לתכנים שאינם מתאימים לגילם, מזניח את הטיפול בהם, ומתנקם בה בכך שהוא מסית אותם נגדה ◄ הבעל, הודה בפניה כי זוהי משיכתו מאז ומעולם, ולאחר שסודו התגלה, כבר לא טרח להסתיר את נטיותיו, גם לא מפני הילדים.
תפסה את בעלה צופה בסרטי פורנו טרנסג’נדריים וביקשה להתגרש
תפסה את בעלה צופה בסרטי פורנו טרנסג’נדריים וביקשה להתגרש

בימים אלה אמור בית המשפט לענייני משפחה בעיר רמת גן לפסוק האם להיעתר לתביעתה של אישה לקבל משמורת בלעדית על ילדיה, לאחר שבעלה מסכן בהתנהגותו את שלום ילדיו, משום שהוא צופה בסרטי פורנו טרנסג’נדריים וחושף אותם לתכנים שאינם מתאימים לגילם, מזניח את הטיפול בהם, ואף מתנקם בה בכך שהוא מסית אותם נגדה.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’.

הסכסוך בין בני הזוג, שלהם ארבעה ילדים, החל לאחר שהאישה תפסה את בעלה צופה ב’סרטי פורנו טרנסג’נדרים’. הבעל, הודה בפני אשתו, כי זוהי נטייתו מאז ומעולם. על פי כתב התביעה, הבעל והאב, אף הגדיל כאשר הפסיק להסתיר את נטיותיו, גם מפני הילדים. בשנה החולפת, פנו בני הזוג לקבלת ייעוץ זוגי, וכן טיפול פסיכולוגי אינטנסיבי – אשר לא צלחו.

לאחרונה, הגישה האישה תביעת גירושים ומשמורת על הילדים, באמצעות עו”ד אמיר זבולון, אל בית המשפט לענייני משפחה בעיר רמת גן; “מאז שהבעל, עזב את הדירה שבה התגורר עם אשתו ועם הילדים בשכירות, האישה מטופלת בשני הילדים כהורה משמורן לכל דבר ועניין”, טוען בא כוחה של האישה, עו”ד זבולון; “במהלך כל שנות נישואיה עבדה האישה – האם, פרנסה ותרמה למאמץ המשפחתי, אך היא פנויה וזמינה לגדל את ילדיה. בנסיבות הפרידה זקוקים הילדים לסביבתם הטבעית, היציבה והבטוחה, ומוטב להם להיות במשמורתה הבלעדית של האם”.

עוד נטען בתביעת האישה לקבל משמורת בלעדית על ילדיה, כי האישה- האם, הינה; “אם מסורה ואוהבת, הדואגת לכל צרכי ילדיה ואינה מחסירה מהם דבר”.

◄ “הגבר מחפש לנקום באישה”

לאור כל זאת, מבקש עו”ד זבולון מבית המשפט להורות על הזמנת תסקיר מלשכת הרווחה או חוות דעת של מומחה פסיכולוגי, על מנת שתיבדק טובת הילדים ויינתנו המלצות באשר לקביעת המשמורת.

עוד נטען, כי האב, לכאורה, פועל ממניעי אגו, נוהג לאחר למפגשים עם ילדיו, להשאיר אותם ממתינים בציפייה לבואו, לא לספק להם מזון, להחזירם לבית אמם כשהם לא מקולחים ולובשים בגדים מלוכלכים.

בנוסף, טוען עו”ד אמיר זבולון, העוסק רבות בדיני משפחה, גירושין, חלוקת רכוש, משמורת, צוואות וירושות, כי האב עושה ככל יכולתו על מנת לפגוע בסמכות ההורית של האם בעיני הילדים, תוך שהוא מדבר עליה רעות, מאפשר להם לחרוג מהגבולות שהציבה, ומציב אותם במצב שהינו בבחינת בלתי אפשרי.

“האישה סמוכה ובטוחה, כי יחידת הסיוע תשכיל להבחין בהתנהגותו הפסולה של בעלה”, אומר עו”ד זבולון ומוסיף, בתביעה, כי; “הבעל/גבר, אינו רואה את טובת ילדיו לנגד עיניו אלא עסוק במניעיו – נקמה באישה, שאינה מוכנה להשלים עם אורח חייו”. התביעה נידונה בימים אלה בבית המשפט לענייני משפחה ברמת גן.

_________

*טרנסג’נדר הוא מונח הכולל קשת רחבה של זהויות שקשורות לתחושות ולהתנהגויות שאינן תואמות בין היות האדם זכר או נקבה מבחינה ביולוגית לבין התחושות המגדריות שלו או שלה.

אצל מרבית האנשים ישנה הלימה בין המין הביולוגי שלהם לבין זהותם המגדרית, וההערכה היא כי 3% מהאוכלוסייה חשים תחושה של חוסר התאמה (בעוצמות שונות) בין המין הביולוגי שלהם לבין זהותם המגדרית.

☚ המידע אודות טרנסג’נדר , הובא מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית. ☚ אל מידע מורחב בנושא.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן