בורסה

הבורסה, מאפשרת למשתמשי מערכת ’מאיה’ הודעות מתפרצות באמצעות “טוויטר”

0
0

חשבון ה”טוויטר” של “מאיה”, מצטרף לאפליקציה הסלולארית של ’הבורסה’ אשר הושקה בקיץ האחרון ובה ניתן לקבל באופן שוטף את דיווחי החברות והדו”חות הכספיים, כולל דחיפת הודעות למכשירי הסלולר בזמן אמת. מאז השקת האפליקציה, נרשמו מעל כ- 10,000 איש.
הבורסה, מאפשרת למשתמשי מערכת ’מאיה’ הודעות מתפרצות באמצעות
הבורסה, מאפשרת למשתמשי מערכת ’מאיה’ הודעות מתפרצות באמצעות “טוויטר”

הבורסה לניירות ערך בתל אביב, הודיעה, כי החל מהיום (יום שני | י”ז חשון התשע”ה), היא מאפשרת שירות חדש למשתמשי מערכת “מאיה”. ניתן לקרוא ולעקוב אחר ההודעות המתפרצות המתפרסמות במערכת “מאיה” באמצעות הרשת החברתית “טוויטר”.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

מהיום, הבורסה מאפשרת שירות חדש למשתמשי מערכת “מאיה”. ניתן לקרוא ולעקוב אחר ההודעות המתפרצות המתפרסמות במערכת “מאיה” באמצעות הרשת החברתית “טוויטר”.

מצורף קישור ל’חשבון הטוויטר’ לצורך מעקב אחר הודעות מתפרצות “מאיה” בבורסה.

סגנית מנהלת יחידת השיווק והדוברות של הבורסה לניירות ערך בתל אביב, הגב’ אורנה גורן, מסרה לפורטל ’כאן נעים | kan-naim | אתר האינטרנט של כל המדינה’, כי; “מערכת “מאיה” הוקמה בשנת 2000 וניתן למצוא בה את כל ההודעות והדוחות הכספיים של החברות הנסחרות בבורסה.

במערכת “מאיה”, גולשים מדי יום כ-30,000 איש בממוצע מתוכם כ- 20,000, הינם משתמשים קבועים במערכת ה”סוכן החכם”.

חשבון ה”טוויטר” של “מאיה”, מצטרף לאפליקציה הסלולארית של ’הבורסה’ אשר הושקה בקיץ האחרון ובה ניתן לקבל באופן שוטף את דיווחי החברות והדו”חות הכספיים, כולל דחיפת הודעות למכשירי הסלולר בזמן אמת. מאז השקת האפליקציה, נרשמו מעל כ- 10,000 איש”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן