חדשות כאן ישראל

אומ”ץ: לחקור העברות כספיות של השר לשעבר שמחון מ’רמ”י’ אל המרכז החקלאי

0
0

תנועת אומ”ץ, הגישה בעניין זה תלונה ל’מבקר המדינה’ ל’יועץ המשפטי לממשלה’ ולחשבת הכללית ב’משרד האוצר’ בבקשה לחקור את נסיבות העברת הכספים אל רשות מקרקעי ישראל אשר היווה פגיעה קשה במאות חברי ’מושבים’ ברחבי המדינה ◄ טרם התקבלה תגובת השר והח”כ לשעבר מר שלום שמחון.
אומ
אומ”ץ, דורשת לחקור העברות כספיות מ’רשות מקרקעי ישראל’ למרכז החקלאי

הנהלת תנועת אומ”ץ, טוענת, היום (יום ראשון | א’ כסלו התשע”ה), כי לאחרונה, זרם אליה, מידע רב בלוויית מסמכים בעלי תוכן חמור המעידים לטענת אומ”ץ, כי השר והח”כ לשעבר מר שלום שמחון, משך, לכאורה, כחמישה מיליון שקלים מכספי המדינה מחשבון הבנק של ’המרכז לרישום משבצות’ ב’רשות מינהל מקרקעי ישראל’ (רמ”י) והעבירם לקופת ’המרכז החקלאי’ שהוא עומד בראשו וזאת בניגוד גמור להסכמים החתומים בין הרשות לבין המרכז החקלאי.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

דוברת תנועת אומ”ץ, הגב’ רות כהן, מסרה לפורטל ’כאן נעים | kan-naim | אתר האינטרנט של כל המדינה’, כי; “מעשה זה, של השר והח”כ לשעבר מר שמחון, גרם להשבתת פעולת ’המרכז לרישום משבצות’ דבר המהווה פגיעה קשה במאות חברי ’מושבים’ במדינה כולה.

תנועת אומ”ץ, הגישה בעניין זה תלונה ל’מבקר המדינה’ אל ה’יועץ המשפטי לממשלה’ ולחשבת הכללית ב’משרד האוצר’ בבקשה לחקור את נסיבות העברת הכספים אל רשות מקרקעי ישראל.

◄ תגובת השר והח”כ לשעבר שמחון; “אין לי כוונה להגיב על השטויות האלה…”

מתגובת השר והח”כ לשעבר מר שלום שמחון (בן 57), אשר כיהן בעבר כשר התעשייה, המסחר והתעסוקה וכחבר כנסת מטעם מפלגת העבודה וסיעת העצמאות שהתפלגה ממנה, אמר שמחון; “מה אתה עובד אצל האיש ההזוי הזה? אל תיתכתב איתי ואין לי כוונה להגיב על השטויות האלה…”.

◄ תנועת אומ”ץ

תנועת אומ”ץ, (היא התנועה היחידה בארץ המשלבת פעילות למען מנהל תקין וטוהר מידות בעת ובעונה אחת עם סיוע לגופים חברתיים, אוכלוסיות חלשות וארגוני נכים ונפגעים למיניהם.

הפעילות של אומ”ץ, הינה גם בתחום המשפטי; במקביל אנו פועלים למען שוויון בפני החוק ובלימת התופעה של צדק מועדף למיוחסים וצדק מסוג אחר להמוני העם. אומ”ץ, שמה דגשים על נושא הרפואה ובריאות הציבור.

אומ”ץ, חרטה על דגלה את השמירה על גופי אכיפת החוק. אנו מצפים לכך שהם יבצעו את מלאכתם נאמנה ולמטרה זו אנו מגישים להם את כל הסיוע הנדרש ומשמשים חיץ בינם לבין אלה המנסים לפגוע בהם ולסכל את פעילותם.

אומ”ץ, הוקמה בחודש יוני 2003, ע”י קבוצת אזרחים מכל גווני החברה והקשת הפוליטית שהחליטו להתנדב למען מטרות משותפות ומוסכמות, במטרה לשנות ולשפר את פניה של החברה הישראלית בכלל ואת אורחות חייהם של נבחרי הציבור בפרט.

“הגרעין הקשה” של המייסדים כולל כמה חברים ותיקים שנמנו על עמותת “אמיתי” למנהל תקין וטוהר המידות שהוקמה בשנת 1990 והפסיקה את פעילותה כעבור עשור.

שילוב ייחודי זה מתאפשר ע”י פעילות בשני מסלולים מקבילים כאשר נקודת המוצא שלנו הינה, שכספי הציבור לא יזרמו לכיסיהם של איילי הון פרטיים, נבחרי ציבור מושחתים, ועובדי ציבור תאבי בצע. במקום זאת, יועברו הכספים הללו אל יעדים חברתיים, סוציאליים ולתקון עוולות.

הפעילות של אומ”ץ, הינה גם בתחום המשפטי; במקביל פועלים למען שוויון בפני החוק ובלימת התופעה של צדק מועדף למיוחסים וצדק מסוג אחר להמוני העם.

תנועת אומ”ץ, שמה דגשים על נושא הרפואה ובריאות הציבור. בתחום זה, פועלים באומ”ץ לפתרון מצוקת האשפוז, עיבוי סל התרופות ומעל הכול ל-רפואה שוויונית על מנת למנוע “רפואה לעשירים” ורפואה אחרת להמוני העם.

אומ”ץ, חרטה על דגלה את השמירה על גופי אכיפת החוק, כוללת כיום כ-200 חברים ברחבי הארץ, כולם מתנדבים (התנועה מעסיקה שתי עובדות בשכר).

הסניף המרכזי של התנועה ממוקם בעיר תל אביב וחולש על המרכז, הדרום ואזור ירושלים. הסניף השני של התנועה ממוקם בעיר חיפה וחולש על אזור המשתרע מהעיר חדרה ועד רמת הגולן.

תנועת אומ”ץ, מדגישה, כי היא פועלת ללא מורא, ללא משוא פנים וללא תלות פוליטית.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן