הבחירות לכנסת ה-20

אומץ, מבקשת מהשר לשעבר משה כחלון לחשוף מי הוא השר החשוד במעשי שחיתות

0
0

יו”ר הנהלת אומ”ץ מר אריה אבנרי, מצטט קטע מדברי השר לשעבר מר משה כחלון; “מישהו מקרית שמונה מתקשר אלי ואמר שיש שר מסוים חשוב ביותר, באמת שר חשוב ביותר. לא אומר סתם, אמר לראש העיר; עד שלא תמנה את הרכז באזור שלי לסגן, אני לא אתן לך. מה הוא יעשה עכשיו? ◄ “לפני כמה שבועות, במסגרת חוג בית, הציג כחלון בפני הנוכחים את הבעייתיות הרבה בשיטת המתפקדים, בקשר בין השרים לשטח המפלגתי ובהישענות שלהם על רכזים אזוריים בכל הארץ אשר מתחזקים את הקשר היום יומי עם מתפקדים…”.
אומץ, מבקשת מהשר לשעבר משה כחלון לחשוף מי הוא השר החשוד במעשי שחיתות
אומץ, מבקשת מהשר לשעבר משה כחלון לחשוף מי הוא השר החשוד במעשי שחיתות

יו”ר הנהלת אומ”ץ מר אריה אבנרי, פנה היום (יום רביעי | ד’ כסלו התשע”ה), אל השר והח”כ לשעבר משה כחלון, ומי שכיום מתעתד לרוץ בבחירות לכנסת הבאה, לגלות מי הוא השר בממשלה, החשוד, לכאורה, במעשי שחיתות, כפי שעלה בחשיפה של העיתונאית והבלוגרית הפוליטית טל שניידר מבעלי הבלוג הפוליטי העצמאי “הפלוג” שבו פורסם קטע שנכתב במשותף עם העיתונאי תומר אביטל, המתייחס להרצאה שנתן כחלון בשעתו בחוג בית ובו סיפר בין השאר על מעשי שחיתות, לכאורה, אשר ביצע שר בממשלה בשיחה עם ראש עיריית קריית שמונה.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

מר אבנרי, ממשיך ומצטט קטע מדברי השר לשעבר מר כחלון; “מישהו מקרית שמונה מתקשר אלי ואמר שיש שר מסוים חשוב ביותר, באמת שר חשוב ביותר. לא אומר סתם, אמר לראש העיר; עד שלא תמנה את הרכז באזור שלי לסגן, אני לא אתן לך. מה הוא יעשה עכשיו?

רכז באזור. השכר שלו 35 אלף ₪ לחודש, עם כל הסיפור מסביב, מזכירה וזה וזה… שלושה וחצי מיליון שקל. הוא (ראש העיר) אומר לי משה, שלושה וחצי מיליון שקל, אני גומר את הבעיה של בית ספר. אני גם לא צריך אותו (את הסגן), בינינו, הוא (הסגן) גם לא יעשה כלום…. אוקיי.

אני לא מאמין מה שאתה אומר. לקחתי על עצמי את המשימה. אני יודע לפתח קשרים. גם לפתח וגם לפתוח. אני מתקשר לאותו שר… אמר לי (השר) שמע כחלון – אם ההוא לא יהיה, אפסיק לו את הקו שלי, מה אתה אומר?

“הלכתי לראש העיר, האם פתרתי לו את הבעיה? (לא), הלכו שלושה וחצי מיליון ואין מה לעשות. זה הסיפור. הוא לא ייתן לך ולא ירצה לעזור לך, כי זה החיים שלו (של השר) – להיבחר או לא להיבחר. זה מנגנון מפלגתי. זה המנגנון המפלגתי ואותו הדבר זה הוועדים ונציגי הוועדים…”.

יו”ר הנהלת תנועת אומ”ץ מר אבנרי, מממשיך ומציין, כי בבלוג, נאמר עוד בהקשר לכך, כי; “לפני כמה שבועות, במסגרת חוג בית, הציג כחלון בפני הנוכחים את הבעייתיות הרבה בשיטת המתפקדים, בקשר בין השרים לשטח המפלגתי ובהישענות שלהם על רכזים אזוריים בכל הארץ אשר מתחזקים את הקשר היום יומי עם מתפקדים. אותם רכזים מצפים לצ’ופרים מסוימים, בין השאר בצורת מינויים עם משכורת שמנה בצדם”.

על פי הסיפור שתואר בפרטים עובדתיים צבעוניים על ידי כחלון; “שר חשוב ביותר” במפלגה שיש בה רכזי אזור, כורך מינוי של אחד מפעיליו לתפקיד עירוני (בשכר המשולם מכספי משלם המסים) בפתרון ממשלתי של איזה סבך ביורוקרטי אליו נקלעה עיריית קריית שמונה.

הדבר אינו מיוחד למפלגת הליכוד, אך כיוון שזו המפלגה בשלטון, הן בקרית שמונה והן במדינה, ברור שסיפור מן הסוג הזה מתרחש בשנים האחרונות בעיקר בליכוד.

מר אריה אבנרי, יו”ר תנועת אומ”ץ, מסיים את פנייתו למר משה כחלון; “אנו פונים אליך בבקשה להבהיר לנו באם אמנם אמרת את הדברים הללו ואם כן לאיזה שר, היו מכוונים דבריך”?

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן