גולף

גולף: לטיסיה בק, עשתה היסטוריה כשנכנסה לסבב המקצועני ה-LPGA

0
0

רק 20 שחקניות בשנה, מכל העולם, זוכות לאישור היוקרתי להשתתף בסבב הטוב ביותר והיוקרתי ביותר בגולף העולמי ◄ מול הגולפאית הישראלית לטיסיה בק, התמודדו 154 גולפאיות נוספות מרחבי העולם, והיא סיימה במקום ה-19 ◄ יו״ר איגוד הגולף, שולץ; ״מדובר בהישג ענק שמקפיץ את בק לשורה הראשונה של הספורט הישראלי. מעולם לא היה גולפאי ישראלי שהצליח להיכנס לטופ של הספורט היוקרתי והקשה הזה”.
גולף: לטיסיה בק, עשתה היסטוריה כשנכנסה לסבב המקצועני ה-LPGA
גולף: לטיסיה בק, עשתה היסטוריה כשנכנסה לסבב המקצועני ה-LPGA

שחקנית הגולף לטיסיה בק, בת ה-22, ששיחקה בשנים האחרונות ב’מכללת דיוק’ בארה”ב, הפכה לישראלית הראשונה אי פעם שמעפילה לסבב המקצועני ברמה הזו. סך הפרסים בסבב בשנת 2014, עמד על למעלה מ-50 מיליון דולר. בזכות ההעפלה, שיפרה בק את סיכוייה גם לייצג את ישראל ב’אולימפיאדת ריו 2016’.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

שחקנית הגולף הישראלית, לטיסיה בק, עשתה הלילה היסטוריה, כאשר הפכה לשחקנית הישראלית הראשונה אי פעם כאשר העפילה לסבב הגולף המקצועני הגבוה ביותר, ה-LPGA.

הכניסה לסבב ה-LPGA מותנית בהשתתפות בטורנירים בהם מנופות הגולפאיות, ורק 20 שחקניות בשנה, מכל העולם, זוכות לאישור היוקרתי להשתתף בסבב הטוב ביותר והיוקרתי ביותר ב-גולף העולמי. רק לשם המחשה, סך הפרסים בסבב בשנת 2014, עמד על למעלה מ- 50 מיליון דולרים.

מול בק, התמודדו 154 גולפאיות נוספות מרחבי העולם, והישראלית סיימה במקום ה-19, מה שמקנה לה כרטיס כניסה לסבב ומבטיח לה הזדמנות להתמודד על פרסים כספיים משמעותיים, ואף יותר מכך – על הזכות לייצג את ישראל ב’אולימפיאדת ריו 2016’.

מדובר בהישג עצום עבור בק בת ה- 22, ששיחקה בשנים האחרונות במסגרת ’מכללת דיוק’ והייתה מהגולפאיות הבולטות במכללה.

יו״ר איגוד הגולף, מר נועם שולץ, אמר היום (יום שני | ט”ז כסלו התשע”ה), כי; ״מדובר בהישג ענק שמקפיץ את לטיסיה בק לשורה הראשונה של הספורט הישראלי. מעולם לא היה גולפאי ישראלי שהצליח להיכנס לטופ של הספורט היוקרתי והקשה הזה. זהו הישג שגם מבטיח. לגולפאית לטיסיה, יש סיכוי מצוין להיכנס לאולימפיאדה, כמו גם בפרסים כספיים משמעותיים בהמשך הקריירה שלה״.

◄ לטיסיה בק

לטיסיה בק, שחקנית הגולף הישראלית, נולדה ב-5 בפברואר 1992, בעיר אנטוורפן, בלגיה ועלתה לארץ ישראל עם הוריה בשנת 1998.

לטיסיה בק, בשנת 2013 | צילום: ויקיפדיה

בשנת 2004, זכתה ב’אליפות ישראל הפתוחה’ לנשים בקטגוריית הבוגרות, כשהייתה בת 12 בלבד.

גם בשנה שלאחריה, זכתה באליפות. בשנת 2007, השתתפה באליפות ב’קטגוריית הגברים’, והגיעה למקום החמישי. באותה שנה, השתתפה בתחרות המאסטרס האירופי לנוער עד גיל 16 שהתקיימה בצרפת, והגיעה למקום השמיני.

בשנת 2008, נבחרה בק, לאחת מ’חמשת ספורטאי העשור’, כחלק מחגיגות ה-60 של מדינת ישראל. איתה ברשימה נבחרו; אברהם גרנט, פיני גרשון, יוסי בניון ושחקנית הכדורת דשא לעיוורים רחל בוכניק.

בשנת 2010, עברה ל-ארצות הברית והחלה לייצג את נבחרת הגולף של אוניברסיטת דיוק. בשנתה הראשונה במכללה, זכתה בתואר “רוקי השנה” של ה-ACC, האזור שבו משחקת המכללה במסגרת ליגת המכללות האמריקנית NCAA.

הישג השיא שלה הגיע באוגוסט 2011, כאשר העפילה לראשונה ל’אליפות קנדה הפתוחה’, טורניר מסדר הגודל השני בחשיבותו בסבב ’הגולף העולמי לנשים’, ה-LPGA.

☚ המידע אודות לטיסיה בק, הובא מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן