חינוך

בוטלה בחינת הבגרות במקצוע ספרות ערבית ל’מגזר הערבי’ עקב דליפתה לאינטרנט

0
0

מנכ”לית משרד החינוך, הגב’ מיכל כהן; “השמירה על ’טוהר הבחינות’ מהווה ערך עליון, וצריכה להיות נר לרגלה של מערכת המחנכת את בוגריה לשמירה על טוהר מידות, מוסר וערכים. עוד היא הוסיפה, כי ראוי שהישגים לימודיים יהוו חלק מתהליך למידה משמעותי ולא בדרך של תרמית ורמייה”.
בוטלה בחינת הבגרות במקצוע ספרות ערבית ל’מגזר הערבי’ עקב דליפתה לאינטרנט
בוטלה בחינת הבגרות במקצוע ספרות ערבית ל’מגזר הערבי’ עקב דליפתה לאינטרנט

בחינת הבגרות במקצוע ספרות ערבית ל’מגזר הערבי’ בוטלה עקב דליפתה לרשתות החברתיות – כך הורתה אתמול (יום חמישי | כ”ד טבת התשע”ה), מנכ”לית משרד החינוך, הגב’ מיכל כהן, את מנהל אגף הבחינות שבמשרד החינוך. משרד החינוך, יפרסם מועד חדש למקצוע זה.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

לטענת משרד החינוך, החלטת המנכ”לית לבטל לאלתר את בחינת הבגרות אשר הייתה אמורה להתקיים אמש (ה), במקצוע ספרות ערבית, במגזר הערבי, התקבלה על רקע הפגיעה בטוהר הבחינות ודליפת הבחינה ל’רשתות החברתיות’.

המנכ”לית כהן, הבהירה, כי היא רואה בחוּמרה רבה את דליפת הבחינה, ואף ציינה, כי אין בכוונתה לעבור לסדר היום, וכי היא תפעל למצות את הדין עם האחראים למעשה.

הגב’ כהן, הוסיפה, כי; “השמירה על ’טוהר הבחינות’ מהווה ערך עליון, וצריכה להיות נר לרגלה של מערכת המחנכת את בוגריה לשמירה על טוהר מידות, מוסר וערכים.

עוד הוסיפה, כהן, כי ראוי שהישגים לימודיים, יהוו חלק מתהליך למידה משמעותי ולא בדרך של תרמית ורמייה”.

לנוכח ההדלפה, הנחתה מנכ”לית משרד החינוך, הגב’ מיכל כהן, את מנהל אגף הבחינות אשר במשרד, להגיש תלונה במשטרה, והביע תקווה, כי המשטרה, תמצא את הדין עם אלה אשר הפרו באופן בוטה את הנהלים המחייבים.

יחידת הסייבר הארצית ב’להב 433’ של משטרת ישראל, פתחה בחקירה של דליפתה של בחינת הבגרות במקצוע ספרות ערבית אל הרשתות החברתיות.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן