חדשות כאן ישראל

מני נפתלי אב הבית לשעבר בבית ראש הממשלה, שקרן או דובר אמת?

0
0

מני נפתלי, הגיש בשעתו תצהיר במסגרת תביעה לבית הדין לעבודה וטען, כי פרש מתפקידו בגלל “התעללות” בו מצד הגב’ שרה נתניהו. קודם לכן במשפט פלילי שהתנהל נגד אביו שהואשם והורשע בעבירות אלימות קשה. נפתלי, טען, כי; “עבד במשרד רה”מ והתפטר בכדי לעזור ל… אביו” ◄ יו”ר הנהלת תנועת אומ”ץ, מר אבנרי; הסתירה בדבריו של נפתלי בשני ההליכים המשפטיים מעוררת ספקות לגבי אמינותו ומחייבים חקירה משטרתית מיידית.
מני נפתלי אב הבית לשעבר בבית ראש הממשלה, שקרן או דובר אמת?
מני נפתלי אב הבית לשעבר בבית ראש הממשלה, שקרן או דובר אמת?

תנועת אומ”ץ, מבקשת מן היועץ המשפטי לממשלה עו”ד יהודה וינשטיין, כי יורה למשטרת ישראל לחקור את מני נפתלי שעבד כאב הבית בבית ראש הממשלה, לנוכח ספקות לגבי אמינותו כפי שעולה מתצהירו במשפט פלילי אשר התנהל נגד אביו שהואשם והורשע בעבירות אלימות קשה.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

יו”ר הנהלת תנועת אומ”ץ, מר אריה אבנרי, כתב אתמול (ל’ שבט, תשע”ה) אל היועץ המשפטי לממשלה עו”ד יהודה ויינשטיין, כי יש לפתוח בחקירה פלילית נגד מני נפתלי, לאחר שהוכח, ואף כפי נחשף באתר News1 של העיתונאי יואב יצחק בשתי עדויות גרסאות סותרות על נסיבות סיום עבודתו בבית ראש הממשלה מר בנימין ושרה נתניהו, שני ההליכים המשפטיים מעוררים ספקות לגבי אמינותו;

מני נפתלי, שעבד כ-אב הבית בבית ראש הממשלה הגיש בשעתו תצהיר במסגרת תביעה לבית הדין לעבודה וטען, כי פרש מתפקידו בגלל “התעללות” בו מצד רעיית ראש הממשלה, הגב’ שרה נתניהו.

לטענת אתר “NEWS1” עדות זו, עומדת בסתירה לעדות בשבועה שמסר קודם לכן במשפט פלילי שהתנהל נגד אביו (בני נפתלי) אשר הואשם והורשע ב’עבירות אלימות קשה’. במשפטו של אביו, בבית משפט השלום בעיר ירושלים במאי 2013, טען הבן מני נפתלי, כי; “עבד במשרד רה”מ והתפטר בכדי לעזור ל.. אביו”.

יו”ר אומ”ץ, מר אבנרי, מדגיש בפנייתו אל היועץ המשפטי לממשלה מר וינשטיין, כי כידוע, שימש המידע שסיפק נפתלי, בסיס לחלק מקביעותיו של מבקר המדינה בדו”ח שהגיש לגבי התנהלות בית ראש הממשלה.

הסתירה בדבריו של נפתלי בשני ההליכים המשפטיים מעוררת ספקות לגבי אמינותו ומחייבים חקירה משטרתית מיידית. סיכם יו”ר הנהלת תנועת אומ”ץ.

בתוך כך פרסם שלשום (רביעי) בערב, ראש הממשלה והמיועד לתפקיד מטעם מפלגת הליכוד מר בנימין נתניהו בדף הפייסבוק שלו את תגובתו; היום הוכח חד משמעית, כי עדותו של מני נפתלי מפוקפקת ובדויה.

העיתונאי יואב יצחק, חשף, כי מני נפתלי העיד בשבוּעה, במשפט שבו הורשע אביו בדקירת שכן, כי הוא עזב את עבודתו במעון ראש הממשלה על מנת לסייע לאביו.

לאחר מכן, כשרצה להוציא מהמדינה מאות אלפי שקלים שלא כדין, הוא מסר בשבועה גרסה סותרת – לפיה התפטר ממעון ראש הממשלה עקב יחס רעיית ראש הממשלה כלפיו ומייד יצא לקמפיין השמצות והכפשות נגד ראש הממשלה ורעייתו בתקשורת. התנהגות זו של נפתלי מוכיחה את חוסר אמינותו.

ובנושא ההוצאות במעון ראש הממשלה, הרי נפתלי הוא זה שניהל את המעון במשך שנתיים שבהן ההוצאות זינקו הוא החליט מתי ואיך להזמין ארוחות וניפח את ההוצאות. ראש הממשלה פועל לפי ההוראות שנקבעו על ידי הכנסת לגבי הוצאות המעון ויקבל בברכה כל חקיקה חדשה בנושא זה. ראש הממשלה, הורה ליישם את כל המלצותיו של המבקר בדו”ח וחלקן הגדול, כבר יושם”. כתב ראש הממשלה.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן