חינוך

הערוץ הראשון: משרד החינוך, מקדם סנקציות ואכיפה בהדלפות וההעתקות במבחני הבגרות

0
0

כתב החינוך של הערוץ הראשון, העיתונאי איתם לחובר, חשף הערב ב’מבט עם יעקב אילון’ ב’ערוץ הראשון’ של הטלוויזיה, את חוזר המנכ”ל החדש ובו הסנקציות והאכיפה שמקדמים במשרד החינוך, כבר במועד הקיץ הקרוב שיחל בשבוע הבא, כדי להיאבק בתופעות ההדלפות וההעתקות במבחני הבגרות.
הערוץ הראשון: משרד החינוך, מקדם סנקציות ואכיפה בהדלפות וההעתקות במבחני הבגרות
הערוץ הראשון: משרד החינוך, מקדם סנקציות ואכיפה בהדלפות וההעתקות במבחני הבגרות

כתב החינוך של הערוץ הראשון, העיתונאי איתם לחובר, פרסם הערב (יום ראשון | ז’ אייר התשע”ה) ב’מבט עם יעקב אילון’ ב’ערוץ הראשון’ של הטלוויזיה, כי חוזר מנכ”ל חדש המשרטט כיצד זה יקרה, כבר במועד הקיץ הקרוב שיחל בשבוע הבא.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

מן החוזר, ניתן ללמוד, כי במקרה של חשד להדלפה או העתקה, יוכל משרד החינוך, בין היתר לנקוט בביטול זמני של הכרה בציונים שנתיים של בית הספר, להפסיק להעביר אליו תקציבים וגם להחשיד בחינות של כלל הנבחנים ב’חדר הבחינה’ – גם אם אין אינדיקציה לכך, כי תלמידים אחרים מעורבים בזה.

מבחינת משרד החינוך, מספיק, כי תלמיד ידע למשל על שאלון גנוּב, גם אם הוא לא היה בידיו, אבל הוא לא דיווח על כך, יינקטו נגדו צעדים משמעתיים.

המשרד “מגלגל” אחריות רבה גם על המנהלים “האחראיים הבלעדיים” לדבריו על ניהול תקין של בחינה – אבל מצד שני גם אוסר על מנהלים להימצא אפילו בקרבת מקום ל’חדר הבחינה’.

עוזר דוברת ואחראי מחקר וסקרים של ’רשות השידור’ מר שלומי קיים, הוסיף ומסר לכתב פורטל ’כאן נעים | kan-naim | אתר האינטרנט של כל המדינה’, כי; כתב החינוך של הערוץ הראשון, העיתונאי איתם לחובר, חשף שמתברר, כי לאנשי משרד החינוך, יש כבר בתי ספר “על הכוונת”; לקראת מועד קיץ, אשר יחל בשבוע הבא “סימן” המשרד, עשרות בתי ספר עם שיעור גבוה של חשד להיעדר טוהר בחינות ב-3 השנים האחרונות כ”אדומים”.

בתי ספר ש”על הכוונת” ייבחנו מחוץ לכותלי ביה”ס, הבחינה, תיערך באמצעות ’נאמני משרד החינוך’ ולא מנהל בית הספר וכמו כן, צוות ביה”ס, לא יורשה לטפל ב-מחברות הבחינה במהלך המבחן. דיווח, הערב, הכתב לענייני חינוך העיתונאי לחובר ב”מבט עם יעקב אילון” בערוץ הראשון.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

דילוג לתוכן