מינויים במגזר הציבורי

משרד החקלאות, השר אורי אריאל, קבע: המנכ”ל החדש, הוא עו”ד שלמה בן אליהו

0
0

עו”ד שלמה בן אליהו (60) נשוי פלוס 4, כיהן כמנכ”ל משרד הבינוי, מ”מ מנכ”ל חברת מוריה, מנכ”ל החטיבה להתיישבות ומנכ”ל מינהל מקרקעי ישראל ◄ שר החקלאות ח”כ אורי אריאל, ברך את עו”ד שלמה בן אליהו; “שלמה, הוא נכס אדיר למערכת הציבורית ואני שמח שהוא נענה לבקשתי להמשיך ולכהן כמנכ”ל משרד החקלאות.
משרד החקלאות, השר אורי אריאל, קבע: המנכ
משרד החקלאות, השר אורי אריאל, קבע: המנכ”ל החדש, הוא עו”ד שלמה בן אליהו

לאחר מספר שבועות של התלבטות הודיע היום (יום חמישי | ג’ סיון התשע”ה) מנכ”ל משרד הבינוי היוצא עו”ד שלמה בן אליהו לשר החקלאות אורי אריאל, כי הוא מקבל את בקשתו לעבור ולכהן כמנכ”ל משרד החקלאות.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

עו”ד בן אליהו אשר שימש בשנתיים האחרונות כמנכ”ל משרד הבינוי, הוביל במשרד שינוי מרכזי ב’שוּק הדיור’ בישראל תוך הובלת רפורמות ב’שוּק הנדל”ן’ בראשן “מחיר מטרה” ושבירת שיא השיווקים בכל הזמנים בשנת 2014.

דובר שר החקלאות ח”כ אורי אריאל, מר אריק בן שמעון, מסר לפורטל ’כאן נעים | kan-naim | אתר האינטרנט של כל המדינה’ | סקירת חדשות ואירועים ב’רשויות מקומיות’ כי; עם החלפת הממשלה ומעבר השר אריאל אל משרד החקלאות ופיתוח הכפר, משרד ממשלתי האחראי על החקלאות והמרחב הכפרי, ביקש השר אריאל מעו”ד בן אליהו לשקול שנית את הודעת פרישתו מהשירות הציבורי ולהמשיך איתו אל המשרד החדש.

עו”ד שלמה בן אליהו, הוא בן 60, נשוי עם ארבעה ילדים, כיהן כמנכ”ל משרד הבינוי, מ”מ מנכ”ל חברת מוריה, מנכ”ל החטיבה להתיישבות ומנכ”ל מינהל מקרקעי ישראל.

השר אורי אריאל, ברך את עו”ד שלמה בן אליהו ואמר, כי; “שלמה, הוא נכס אדיר למערכת הציבורית ואני שמח שהוא נענה לבקשתי להמשיך ולכהן כמנכ”ל משרד החקלאות. אנו עומדים בפני תקופה מאתגרת בענף החקלאות שבה נוביל רפורמות משמעותיות בענף המזון ויוקר המחיה לצד שמירה ופיתוח של החקלאים והחקלאות במדינת ישראל.

אני בטוח שעו”ד בן אליהו יצעיד את משרד החקלאות בצורה הטובה ביותר כפי שעשה במשרד הבינוי”. סיכם השר אריאל.

■ מצאתם טעות בכתבה, זה לא נעים! תלחצו כאן ספרו לנו ונתקן.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן