חדשות כאן ישראל

נתניה: ראש העירייה הגב’ מרים פיירברג, מאוימת ע”י אישה ומוזהרת ע”י תנועת אומ”ץ

0
0

ראש העירייה הגב’ מרים פיירברג, מוזהרת ע”י תנועת אומ”ץ, בתעמולת בחירות אסורה; “הבחירות הסתיימו” ◄ אישה תושבת נתניה (33), החשודה באיום על חיי ראש העיר הגב’ פיירברג, נעצרה ושוחררה לאחר ששיגרה אליה באמצעות הדואר האלקטרוני איומים על חייה של הגב’ פיירברג.
נתניה: ראש העירייה הגב’ מרים פיירברג, מאוימת ע
נתניה: ראש העירייה הגב’ מרים פיירברג, מאוימת ע”י אישה ומוזהרת ע”י תנועת אומ”ץ

הבחירות לראשות העיר נתניה, על פי מיטב הבנתנו, הסתיימו לפני כשנה וחצי (22.10.13) ובהן בפעם נוספת, מחצה הגב’ מרים פיירברג, המועמדת לראשות העיר, את יריביה עם 42,995 קולות והרחק מאחוריה המועמד מר הרצל קרן, עם 13,931 קולות והמועמד מר מיכאל פדרינג עם 2,364 קולות. סה”כ הצביעו 66,143 לראשות העיר נתניה.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

לא ברור את מי בדיוק מעצבנת ראש העיר הגב’ פיירברג עם שלטי החוצות שעדיין פזורים ברחבי העיר ומהם ניבטות פניה והמאדירים את שמה כמועמדת הראויה להמשיך ולהנהיג את העיר נתניה גם בשנים הבאות, כי אל שולחנו של יו”ר הנהלת תנועת אומ”ץ מר אריה אבנרי, הגיעה תלונה.

וכך כותב יו”ר הנהלת תנועת אומ”ץ אל הגב’ מרים פיירברג, ראש עיריית נתניה; “גברת נכבדה, ממידע שהגיע לתנועת אומ”ץ, עולה, כי ברחבי העיר נתניה, פזורים שלטים הנושאים את שמך מה שמהווה על פניו עברה על חוק הבחירות (דרכי תעמולה), התשי”ט – 1959”.

מר אבנרי, סיים את מכתבו לראש העיר נתניה, כי אם בתוך 10 ימים, לא יונח הסבר המניח את הדעת בנושא ואם השלטים הללו לא יוסרו בתוך פרק הזמן האמור, בכוונת תנועת אומ”ץ, לפעול בנושא באמצעים המשפטיים המתאימים.

◄ איומים על ראש עיריית נתניה הגב’ מרים פיירברג

בתוך כך, נעצרה אישה תושבת נתניה בת 33, אשר חשודה באיום על חיי ראש העיר הגב’ מרים פיירברג, לאחר ששיגרה אליה באמצעות הדואר האלקטרוני איומים על חייה של פיירברג ואף העלתה פוסטים מאיימים ב-רשתות החברתיות.

היום דווח, כי האישה, שוחררה אל ביתה וכי נאסר עליה להשתמש ברשת האינטרנט למשך חודשיים ולהתקרב אל ראש העיר הגב’ פיירברג ואל צוות לשכת ראש העירייה ולבניין עיריית נתניה.

פנינו לתגובת לאגף דוברות והסברה של עיריית נתניה דוברת העירייה הגב’ שני ישראלי-פיקהולץ, והיא כתבה לפורטל ’כאן נעים | kan-naim | אתר האינטרנט של כל המדינה’ | סקירת חדשות ואירועים ב’רשויות מקומיות’ כי; “קיבלנו את הפנייה של תנועת אומ”ץ, נבחן את הנושא ונגיב בהתאם.

באשר לנושא האיום על חייה של הגב’ פיירברג, העירייה, סומכת ידיה על עבודתה המקצועית של משטרת ישראל”.

■ מצאתם טעות בכתבה, זה לא נעים! תלחצו כאן ספרו לנו ונתקן.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן