חדשות כאן ישראל רחובות

אומץ למבקר המדינה חקור ניגוד עניינים של השופטת שרה פריש ברחובות

תנועת אומ"ץ; למנוע שיקולים ואינטרסים פוליטיים וכלכליים פסולים בקביעת מיקומם של הדוכנים בשוק החדש של העיר רְחוֹבוֹת, הוועדה וראשה, חייבים להיות נקיים מכל רבב לחלוטין בקביעת החלטותיהם. לא מתקבל על הדעת שהשופטת בדימוס פריש, תוכל לעשות עבודתה באובייקטיביות מלאה כפי שהמצב מחייב בגלל כפיפותה לראש העיר.
0
0
ראש עיריית רחובות מר רחמים מלול, שופטת (בדימוס) שרה פריש ברקע: לוגו אומץ
שופטת שרה פריש ורחמים מלול

תנועת אומ”ץ, פנתה באחרונה באמצעות הממונה על תחום פרויקטים בתנועה מר שאול שני, אל מבקר המדינה כבוד השופט (בדימוס) יוסף שפירא, בדרישה לחקור את מינוי השופטת (בדימוס) שרה פריש לקביעת זכויות וקריטריונים ב’שוק העירוני החדש בעיר רחובות’ מתוך חשש ברור לכאורה לניגוד עניינים.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

תנועת אומ”ץ, הפועלת ללא מורא, ללא משוא פנים וללא תלות פוליטית ונחשבת התנועה היחידה בארץ המשלבת פעילות למען מנהל תקין וטוהר מידות, טוענת באמצעות ממונה תחום פרויקטים של אומ”ץ מר שאול שני, טוענת, כי במקומון “גל גפן” פורסם בימים אלה, כי; “ראש עיריית רחובות מר רחמים מלול, חבר כנסת לשעבר מטעם מפלגת, מינה וועדה בראשות השופטת {בדימוס} שרה פריש, שתקבע את הזכויות והקריטריונים לקבלת הדוכנים בשוק העירוני החדש רחובות, ההולך ומוקם בעיר רחובות“.

“בהקשר לכך, עלינו לציין, כי משרדה של עורכת הדין השופטת (בדימוס) פריש, משמש כ-יועץ משפטי של עיריית רחובות מאז שעו”ד רועי בר פוטר מתפקיד זה ומשום כך, עלול להיווצר מצב של ניגוד אינטרסים, לכאורה“.

הנושא רגיש במיוחד עקב רשלנות העירייה בעבר בניהול השוק ונוכח הלחצים שהעירייה עלולה לעמוד בפני אותם בעלי הדוכנים שיעברו אל השוק החדש.

תנועת אומ”ץ, נכתב בפנייה אל מבקר המדינה, כב’ השופט (בדימוס) שפירא, סבורה, כדי למנוע שיקולים ואינטרסים פוליטיים וכלכליים פסולים בקביעת מיקומם של הדוכנים בשוק החדש של העיר רְחוֹבוֹת, הוועדה וראשה, חייבים להיות נקיים מכל רבב לחלוטין בקביעת החלטותיהם.

לא מתקבל על הדעת שהשופטת בדימוס פריש, תוכל לעשות עבודתה באובייקטיביות מלאה כפי שהמצב מחייב בגלל כפיפותה לראש העיר.

זאת בשל האפשרות, כי ראש עיריית רחובות מר מלול או מי מטעמו עלולים ללחוץ עליה לקבל החלטה זו או אחרת. אי לכך, אנו מבקשים התערבותו המהירה של משרד מבקר המדינה לפעול בנחישות ולבטל מינוי פסול זה”. סיכם הממונה תחום פרויקטים של תנועת אומ”ץ מר שני.

■ מצאתם טעות בכתבה, זה לא נעים! תלחצו כאן ספרו לנו ונתקן

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן