רשלנות רפואית

תינוקת ששוחררה מאסף הרופא ונזקקה להחייאה שגרמה לה לנזק מוחי

הוריה של התינוקת בת 4 חודשים, תובעים פיצוי של למעלה מ– 2.5 מיליון שקלים מהמרכז הרפואי אסף הרופא; "הרופא שבדק את התינוקת במיון, לא ראה לנכון אף להותירה בהשגחה ושיחרר אותה לביתה למרות כל התסמינים. באותו היום בשעות הערב הגיעו ההורים עם התינוקת לבית החולים, כאשר היא כבר במצב קשה ביותר מבחינה נשימתית מה שחייב החייאה דחופה... תוצאות ההחייאה היו קשות, והותירו את התינוקת עם נכות נוירולוגית של 100% לכל חייה!".
0
0
עורך דין רן שפירא ברקע: מיון אסף הרופא
עורך דין רן שפירא

רופא ששחרר תינוקת מהמיון של המרכז הרפואי אסף הרופא ובעקבות כך, התדרדר מצבה, עד כדי צורך ב’החייאה’ מה שגרם לה ל-נזק מוחי לכל חייה – זו עילת תביעת הורים לתינוקת בת 4 חודשים אשר הגישו בעקבות נזקים מוחיים קשים שנגרמו לקטינה, לכאורה, בשל התנהלות המרכז הרפואי אסף הרופא לביהמ”ש המחוזי בתל אביב באמצעות עו”ד רן שפירא, ממשרד עורכי הדין אלמוג – שפירא.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

חוות דעת רפואית של מומחה, תומכת בטיעוני ההורים וממנה עולה, כי בעת שהגיעה התינוקת למיון במיון אסף הרופא, הייתה חובה על הצוות הרפואי לאשפזה להשגחה, מה שהיה מונע את ההתדרדרות ובהתאם את הצורך בהחייאה ואת הנזקים הנירולוגיים הבלתי הפיכים שנרגמו מכך.

ת’, התינוקת בת 4 חודשים, הגיעה אל חדר המיון בבית החולים אסף הרופא, כאשר הוריה מתלוננים על בטן תפוחה והרגשה רעה.

יודגש, כי התינוקת, עברה קודם לכן, ניתוח בשל הִתְנַקְּבוּת מעי – דבר שחייב זהירות יתר של הרופאים! לטענת בא כוח התובעים.

יחד עם זאת, הרופא שבדק את התינוקת במיון, לא ראה לנכון אף להותירה בהשגחה ושיחרר אותה לביתה למרות כל התסמינים.

באותו היום בשעות הערב, הגיעו ההורים עם התינוקת לבית החולים אסף הרופא, כאשר היא כבר במצב קשה ביותר מבחינה נשימתית מה שחייב החייאה דחופה.

תוצאות ההחייאה היו קשות, והותירו את התינוקת עם נכות נירולוגית של 100% לכל חייה! נכות שהייתה יכולה להימנע לו הייתה התינוקת נותרת בהשגחה ולא משוחררת מבית החולים.

במסגרת התביעה על ה’רשלנות הרפואית’ שנתמכה ב’חוות דעת רפואית של מומחה’, נטען, כי בעת שהגיעה התינוקת למיון הייתה חובה על הצוות הרפואי לאשפזה להשגחה, מה שהיה מונע את ההתדרדרות ובהתאם את הצורך ב’החייאה’ ואת הנזקים הנירולוגיים הבלתי הפיכים.

לדברי עו”ד רן שפירא, נכתב בכתב התביעה, עוד; “אם בכך לא די, הרי שגם בהמשך הטיפול התמהמה הצוות הרפואי בביצוע ניתוחים מחויבים מה שגרם גם לכריתה של המעי של התינוקת והותרת מעי של 40 ס”מ בלבד…”.

טרם הוגש כתב הגנה על ידי אסף הרופא, שעבר את מבדק ההסמכה הבינלאומי היוקרתי לאיכות ובטיחות ברפואה, מטעם ארגון ה-JCI והוכרז כמרכז רפואי אקדמי מוביל ומוסמך.

המרכז הרפואי אסף הרופא, משרת את תושבי הערים; ראשון לציון, נס ציונה, רמלה, לוד, באר יעקב, בית דגן, מודיעין-מכבים-רעות, המועצות האזוריות; גזר ו-עמק לוד וכן כל היישובים לאורך הכביש לעיר ירושלים, מ-בית דגן עד מבואות בית שמש, סה”כ כ-1,000,000 נפש.

■ מצאתם טעות בכתבה, זה לא נעים! תלחצו כאן ספרו לנו ונתקן

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן