חדשות בריאות חדשות כאן ישראל

אומץ תעניק אותות רפואה 2016 ל-6 רופאים ואות הוקרה לשני ארגונים

תנועת אומ"ץ, כמי ששמה דגשים גם על נושא רפואה ו-בריאות הציבור, פועלת לפתרון מצוקת האשפוז, עיבוי סל התרופות ומעל הכול ל’רפואה שוויונית’ כדי למנוע "רפואה לעשירים" ורפואה אחרת להמוני העם, תעניק באירוע חגיגי בתחום רפואה לשנת 2016, אותות ועיטורים ◄ האותות והעיטורים, יוענקו באירוע חגיגי שיתקיים ב-14 במרץ 2016 במוזיאון א"י ברמת-אביב ◄ את הטקס ינחה העיתונאי; רן רזניק.
0
0
פרופ’ יהודה שינפלד, מנהל המרכז למחלות אוטואימוניות של ’המרכז הרפואי שיבא’
פרופ’ יהודה שינפלד

תנועת אומ”ץ, היחידה בישראל המשלבת פעילות למען מנהל תקין וטוהר מידות בעת ובעונה אחת עם סיוע לגופים חברתיים, אוכלוסיות חלשות וארגוני נכים ונפגעים למיניהם, בשיתוף ההסתדרות הרפואית בישראל (הר”י) וצרכני בריאות ישראל (צ.ב.י), תעניק באירוע חגיגי, בתחום רפואה לשנת 2016, אותות ועיטורים לאישים ולארגונים שפעלו מעל ומעבר למען ציבור החולים ו/או אוכלוסיות מיוחדות האירוע יערך בחודש הבא ה-14 במרץ 2016 במוזיאון א”י ברמת-אביב.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

אומ”ץ, כמי ששמה דגשים גם על נושא רפואה ו-בריאות הציבור, פועלת לפתרון מצוקת האשפוז, עיבוי סל התרופות ומעל הכול ל’רפואה שוויונית’ על מנת למנוע “רפואה לעשירים” ו-רפואה אחרת להמוני העם, הקימה ועדה ציבורית בראשות השופטת (בדימוס) ד”ר עדנה קפלן-הגלר, וזו בחרה ב-6 רופאים ובשני ארגונים לקבלת ’אות הוקרה’;

● ’אות המופת’ יוענק לפרופ’ יהודה שינפלד, מנהל המרכז למחלות אוטואימוניות של ’המרכז הרפואי שיבא’.

● פרופ’ ראובן אור, מנהל המרכז להשתלת מח עצם ואימונותרפיה של סרטן, המרכז הרפואי האוניברסיטאי הדסה עין-כרם.

● ד”ר שולמית בלנק, פסיכיאטרית ילדים, מקימת מרכז טיפולי “בני ארזים”.

● ד”ר יורם בלשר, רופא ילדים, לשעבר יו”ר הר”י.

● ד”ר עמית גופר, ממציא מכשיר ה-Rewalk.

● פרופ’ אבי עורי, מנהל חטיבת השיקום במרכז רפואי שיקומי רעות בעיר תל אביב.

● חברי “מבצע אברהם”, פרוייקט איידס ירושלים.

● יחידת חילוץ ערבה, בפיקודו של אלעד סקר.

תעודת תודה והוקרה של אזרחי המדינה תוענק לרב אלימלך פירר.

▼ “’עיטורי כבוד’ מטעם יו”ר הנהלת אומץ, יוענקו ל;”

■ עיתונאית רוני לינדר גנץ (עיתון דה-מרקר).

■ צוותי החירום של מד”א (מגן דוד אדום).

■ אורן הלמן, יו”ר “סיכוי שווה”.

רות כהן, דוברת תנועת אומ”ץ, מסרה לפורטל ’כאן נעים | kan-naim | אתר האינטרנט של כל המדינה’ | סקירת חדשות ואירועים ב’רשויות מקומיות’, מסרה, כי בתכנית אמנותית; יופיעו; רביעיית מיתרים של המרכז למוסיקה ירושלים, משכנות שאננים. תכנית דיויד גולדמן לנגנים צעירים מצטיינים. שלישיית אקורדיונים מתוך תזמורת הבוסתנאים.

בטקס, יישאו דברים, בין היתר;

● יו״ר הנהלת תנועת אומ״ץ מר אריה אבנרי,

● יו״ר הר״י – ד״ר ליאוניד אידלמן,

● יו״ר ועדת האות – השופטת בדימוס ד״ר עדנה קפלן-הגלר,

● יו״ר צ.ב.י – מר מידד גיסין.

את הטקס ינחה העיתונאי; רן רזניק, כתב ופרשן לענייני בריאות “ישראל היום”. האותות והעיטורים, יוענקו באירוע חגיגי שיתקיים ב-14 במרץ 2016 ב-מוזיאון א”י ברמת-אביב.

תנועת אומ”ץ

תנועת אומ”ץ, התנועה היחידה בארץ, המשלבת פעילות למען מנהל תקין וטוהר מידות בעת ובעונה אחת עם סיוע לגופים חברתיים, אוכלוסיות חלשות וארגוני נכים ונפגעים למיניהם.

שילוב ייחודי זה מתאפשר ע”י פעילות בשני מסלולים מקבילים כאשר נקודת המוצא של אומ”ץ, הינה, שכספי הציבור לא יזרמו לכיסיהם של אילי הון פרטיים, נבחרי ציבור מושחתים ועובדי ציבור תאבי בצע. במקום זאת, יועברו הכספים הללו ליעדים חברתיים, סוציאליים ולתקון עוולות.

הפעילות הכפולה של אומ”ץ, הינה גם בתחום המשפטי; במקביל פועלים בתנועה למען שוויון בפני החוק ובלימת התופעה של צדק מועדף למיוחסים וצדק מסוג אחר להמוני העם.

אומ”ץ שמה דגשים על נושא הרפואה ובריאות הציבור. בתחום זה פועלים בתנועה לפתרון מצוקת האשפוז, עיבוי סל התרופות ומעל הכול לרפואה שוויונית על מנת למנוע “רפואה לעשירים” ורפואה אחרת להמוני העם.

תנועת אומ”ץ, חרטה על דגלה את השמירה על גופי אכיפת החוק. בתנועה, מצפים לכך שהם יבצעו את מלאכתם נאמנה ולמטרה זו, הם מגישים להם את כל הסיוע הנדרש ומשמשים חיץ בינם לבין אלה המנסים לפגוע בהם ולסכל את פעילותם.

אומ”ץ, פועלת ללא מורא, ללא משוא פנים וללא תלות פוליטית.

אומ”ץ, הוקמה ביוני 2003, ע”י קבוצת אזרחים מכל גווני החברה והקשת הפוליטית אשר החליטו להתנדב למען מטרות משותפות ומוסכמות במטרה לשנות ולשפר את פניה של החברה הישראלית בכלל ואת אורחות חייהם של נבחרי הציבור בפרט. “הגרעין הקשה” של המייסדים כולל כמה חברים ותיקים שנמנו על עמותת “אמיתי” למנהל תקין וטוהר המידות שהוקמה בשנת 1990 והפסיקה את פעילותה כעבור עשור.

תנועת אומ”ץ כוללת כיום כ-200 חברים ברחבי הארץ, כולם מתנדבים (התנועה מעסיקה שתי עובדות בשכר). הסניף המרכזי של התנועה ממוקם בעיר תל אביב וחולש על המרכז, הדרום ואזור ירושלים. הסניף השני של התנועה ממוקם בעיר חיפה וחולש על אזור המשתרע מהעיר חדרה ועד רמת הגולן.

■ מצאתם טעות בכתבה, זה לא נעים! תלחצו כאן ספרו לנו ונתקן.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן