כסף מדבר

הביטוח הלאומי יקדים תשלום קצבאותיו לחג פסח וחג הדרוזי נבי שועייב

המוסד לביטוח הלאומי: קצבאות הביטוח הלאומי לחג הפסח, יוקדמו ב-8 ימים; במקום ב-20 באפריל וב-17 באפריל בהתאמה. קצבאות זקנה, שאירים, נכות כללית, ילד נכה, שירותים מיוחדים, דמי מזונות, הבטחת הכנסה, נפגעי עבודה, ניידות, שיקום וסיעוד - ישולמו בי"ח בניסן, 22 באפריל (במקום ב-28 באפריל).
0
0
פרופסור שלמה מור יוסף, מנכל הביטוח הלאומי | עיבוד צילום: שולי סונגו
פרופ’ שלמה מור יוסף

קצבאות הביטוח הלאומי לחג הפסח ולחג העדה הדרוזית נבי שועייב, יוקדמו, כך הורה היום (רביעי, ה’ בניסן התשע”ו) מנכ”ל הביטוח הלאומי פרופסור שלמה מור יוסף, זאת בכדי להקל בכך את נטל הוצאות החג גם לנזקקים.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

לרגל חג הפסח וכן חגה של העדה הדרוזית “נבי שועייב” (הנביא, המזוהה עם יתרו המקראי. מדי שנה, משמש האתר בו נקבר מוקד לעלייה לרגל ב’חג נבי שועייב’ הנמשך 4 ימים, החל מ-24 באפריל), הודיע, היום כאמור, המוסד לביטוח לאומי, כי יקדים בשמונה ימים את תשלום הקצבאות למבוטחים. הקצבאות ישולמו ב-20 באפריל 2016 (י”ב בניסן) במקום ב-28 באפריל 2016.

קצבאות הביטוח הלאומי; הזקנה, שאירים, הבטחת הכנסה, נכות כללית, ילד נכה, שירותים מיוחדים, ניידות, דמי מזונות, נפגעי עבודה, שיקום וסיעוד, אשר היו אמורות להיות משולמות ב-28 באפריל, יוקדמו וישולמו לחשבונות הבנק של הזכאים, כבר החל ב-20 באפריל במקום ב-28 באפריל.

ערב החג הראשון של פסח תשע”ו (2016), חל ביום שישי, י”ד ניסן 22.04.2016, וכניסת השבת באותו היום בשעה 19:00.

חג הפסח, חל בשבת בתאריך 23.04.2016. ט”ו ניסן 23.04.2016, ויציאת השבת בשעה 19:59.

ערב החג השני של פסח, 28.04.2016, חל ביום חמישי, כ’ ניסן שביעי של פסח, ה דחוה’מ, כניסת החג השני, כ”א ניסן, שביעי של פסח בשעה 19:00; ואילו החג השני של פסח, חל ביום שישי; 29.04.2016.

בחג הפסח, יהיו סניפי הביטוח הלאומי ו’המוקד הטלפוני’ סגורים מיום ראשון; 24.4.12016 עד יום חמישי; 28.4.2016.

הביטוח הלאומי, הודיע, כי ישמח לשוב ולשרת את הציבור בראשון במאי, יום ראשון, 1.5.2016. הביטוח הלאומי, מאחל חג שמח לכל אזרחי ישראל.

משרד האוצר, מקדים את תשלום התגמולים לניצולי השואה

בתוך כך, הודיע כבר בראשית החודש, משרד האוצר, כי הוא מקדים את תשלום התגמולים לניצולי השואה על מנת להקל עליהם במימון הוצאות חג הפסח.

הרשות לזכויות ניצולי השואה במשרד האוצר, תקדים את תשלום התגמולים לניצולי השואה בחודש אפריל, כך שהניצולים, יקבלו את התגמולים כבר לפני חג הפסח.

בהתאם לזאת, יועברו התגמולים לידי הניצולים בשבוע הבא ביום ה-20 באפריל במקום ביום ה-29 באפריל. תשלום התגמולים, הוקדם באופן חריג, לפני המועד הקבוע, כדי שכאמור, יאפשר לניצולי השואה להיערך לחג הפסח ויקל עליהם במימון הוצאות החג הרבות.

☚ מובא באדיבות אתר ’נגישות-נט’ הינו פורטל שנועד להביא מידע על כל ולכל בעלי המוגבלויות (נכים) ובכל תחומי הנגישות אך גם ל”אנשים המושלמים”.

■ מצאתם טעות בכתבה, זה לא נעים! תלחצו כאן ספרו לנו ונתקן.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן