עיצוב פנים תיירות | נופש

הכנס ה-5 הבינלאומי לעיצוב בתי מלון של התאחדות המלונות

בכנס הבינלאומי, יפגשו יזמים, מלונאים, אדריכלים ומעצבי פנים, בולטים מחו"ל עם קולגות מישראל וגורמי מפתח במלונאות הישראלית בהם; בכירי המעצבים בעולם, כמו; מעצב העל האיטלקי פיירו ליסוני (Piero Lissoni), מבכירי המעצבים בעולם ◄ סמנכ"לית התאחדות המלונות בישראל, הגב’ רומי גורודיסקי; "במאבק על התיירים, לנושא; ’עיצוב בתי המלון’ יש מקום חשוב בחוויית האורח. כחלק מהתחרות על התיירים כל בית מלון מתאמץ למתג את עצמו אחרת ולבנות לעצמו סיפור עם משמעות כדי שייגע באורחיו.
0
0
מעצב העל האיטלקי פיירו ליסוני (Piero Lissoni), מבכירי המעצבים בעולם
מעצב העל האיטלקי פיירו ליסוני (Piero Lissoni), מבכירי המעצבים בעולם

האם יש גבול לדמיון, ליצירתיות ולתעוזה בתחום עיצוב בתי המלון? כמה עוד אפשר לחדש בתחום? האם ישנם סגנונות עיצוב חדשים? קונספטים מהחלל? צבעים וניגודים יוצאי דופן? ובכלל, עד כמה תחום העיצוב משפיע על רמות התפוסה של בית המלון ועל הצלחתו, ואפילו על רמת שביעות הרצון מהביקור בארץ? בשאלות אלה ואחרות יעסוק הכנס ה-5 הבינלאומי לעיצוב בתי מלון של התאחדות המלונות בישראל, יחד עם קבוצת בית & ונוי, שיתקיים ביום שני (16.5), במרכז הקונגרסים ’אבניו’, שדה התעופה.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

כאמור, עולה, כי המאבק על התייר עובר דרך תחום עיצוב בית המלון ואי לכך בכנס הבינלאומי, יפגשו יזמים, מלונאים, אדריכלים ומעצבי פנים, בולטים מחו”ל עם קולגות מישראל וגורמי מפתח במלונאות הישראלית בהם; בכירי המעצבים בעולם, כמו; מעצב העל האיטלקי פיירו ליסוני (Piero Lissoni), מבכירי המעצבים בעולם.

עבודתו של ליסוני, ידועה בתפיסת עיצוב מינימליסטית ובאסתטיקה ’טהורה’, ששמה דגש על איכויות חומרים, גימורים וביצוע. פעילותו הענפה בתחום ה’מלונאות’ הניבה בשנים האחרונות פרויקטים רבים חוצי-יבשות ומדינות, בהם; תכנון מלונות היוקרה שלאלפרד אקירוב בעיר ירושלים; מלון ’ממילא’ ומלון ’מצודת דוד’ ומלון הקונסרבטוריום של אקירוב בהולנד בעיר אמסטרדם.

האדריכל ומעצב העל מר ליסוני, עיצב גם את; מלון סטודיו ’אם’ בסינגפור, מלון “בלה ריבה”, על גדות אגם גרדה שבאיטליה, סוויטות נשיאותיות במלון פייר בניו יורק, מלון טאג’ מהאל במומביי, הודו, מלון גן מיטורצי בעיר טוקיו ועוד.

בזכות פועלו העשיר והישגיו זכה ליסוני בפרסים שונים, לרבות הכללתו ב’היכל התהילה של עיצוב הפנים’ בעיר ניו יורק.

אורח אחר בכנס המסקרן הוא המעצב הבריטי; צ’רלס לאון, שהחל את דרכו המקצועית כמעצב במה בהצגות תיאטרון ובמופעי אופרה ובלט לאומיים של בריטניה. בהמשך עבר לקולנוע. כיום הוא מבעלי חברת ’לאון בלאק’, המתמקדת בעיצוב לתעשיית האירוח.

המעצב לאון, עיצב בין היתר את בתי המלון; גרנד סנטרל פארק ואינטר-קונטיננטלבאנגליה, מלון Majestral בעיר ביירות, מלון ריג’ינסי פארק בניירובי ועוד. לאון, הוא חבר באגודה המלכותית הבריטית לאמנויות ובוועד המנהל של המכון הבריטי לעיצוב פנים.

עוד אורח שמגיע לכנס מארה”ב הוא; גיא הקש, מנהל תחום המסעדות והברים ברשת ’Marriot’. הוא בן למשפחת מלונאים, ובכנס יספר הקש על התמודדות תעשיית המלונאות העולמית, ו-רשת מאריוט, עם דור ה-X ודור ה-Y בתחום ה-מסעדות וה-ברים.

סמנכ"לית התאחדות המלונות בישראל, הגב’ רומי גורודיסקי על רקע בית מלון שעיצב מעצב העל האיטלקי פיירו ליסוני| צילום: ארכיון | עיבוד צילום: שולי סונגו©
רומי גורודיסקי

לדברי סמנכ”לית התאחדות המלונות בישראל, הגב’ רומי גורודיסקי; “במאבק על התיירים, לנושא; ’עיצוב בתי המלון’ יש מקום חשוב בחוויית האורח.

כחלק מהתחרות על התיירים כל בית מלון מתאמץ למתג את עצמו אחרת ולבנות לעצמו סיפור עם משמעות כדי שייגע באורחיו.

כנס העיצוב, הפך למסורת מוצלחת ומדי שנה, אנו מצליחים לסמן את המגמות העכשוויות ב-עיצוב בתי המלון, לחשוף סגנונות עיצוב שונים, רעיונות יצירתיים ומפגש עם קולגות”.

אות מופת, יוענק למלונאי מר דוד פתאל ב-כנס ה-5 הבינלאומי לעיצוב בתי מלון

מנכ”לית קבוצת בית & ונוי, הגב’ איריס מושלי, אומרת, כי; “בית מלון הוא לא רק חלל יפה, אלא עולם שלם, שמערב את כל החושים ועונה על צרכי אורחיו.

עיצוב מוצלח הוא מפתח ל-בידול בית המלון, מפתח לזיכרון חווייתי טוב. הכנס לעיצוב ותכנון בתי מלון, יציג דרכים מגוונות ליצירה”.

דוברת התאחדות המלונות בישראל הגב’ הגב’ מעין שטרן, מסרה לפורטל ’כאן נעים | kan-naim | אתר האינטרנט של כל המדינה’ | הסוקר חדשות ואירועים ב’רשויות מקומיות’ כי; במסגרת כנס העיצוב, יוענק ’אות מופת’ למלונאי מר דוד פתאל, על פועלו בתחום המלונאות.

כמו כן, האדריכל מר אבנר ישר, יציג את פרויקט ’כיכר אתרים’ והאדריכל מר גד הלפרין, יציג קונספטים של חללי הסעדה במתחמים מלונאים.

בכנס, ייערך גם פאנל בהנחיית מיכאל חי, מבעלי חברת הייעוץ ’ויז’ן הוספיטליטי’, בנושא; היבטים שונים בפיתוח מלונות במרחב התל-אביבי, בהשתתפות; עודד גבולי, מהנדס עיריית ת”א-יפו, אדריכל אבנר ישר, האדריכל יואב מסר והמלונאי אלפרד אקירוב, מייסד ובעל השליטה בחברת ’אלרוב’ שלה מלונות יוקרה בישראלובאירופה.

● במקביל לכנס, תתקיים במתחם ’תערוכה של מוצרים ושירותים לבתי מלון’. כמו כן, יוצגו “חללים מלונאים” – חללי קונספט, שעוצבו ע”י אדריכלים ומעצבים.

● עוד מידע על הכנס ה-5 הבינלאומי לעיצוב בתי מלון.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן