מוזיקה

מופע פאולה פוקה שהיה מיועד ל-31 במאי בת”א לא יתקיים סופית

0
0
הזמרת המוכשרת והיפהפייה פאולה פוקה
הזמרת פאולה פוקה

אכזבה קשה לאוהבי המוסיקה היוונית; המופע היווני של הזמרת המוכשרת והיפהפייה פאולה פוקה (’Paola Foka’), בת ה-33, שהיה מיועד להתקיים ביום שלישי, ה-31 במאי 2016, בשעה 22:00, ב’האנגר 11, נמל תל אביב’ בוטל בפעם השנייה וסופית, והוא לא יתקיים בארץ ישראל.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

מחברת ההפקה בארץ “Greek- all stars” נמסר היום (שלישי, ט’ באייר, התשע”ו), כי; “פאולה, התחייבה להגיע אלינו בתאריך זה להופעה אחת בתל אביב, אולם לאחר שאביה נפטר, הזמרת עצמה לא חזרה לעצמה ולאחרונה, היא אף חוותה טרגדיות אישיות נוספות, לצערנו, אין ביכולתה להשתקם ולהופיע.

הזמרת פאולה, נחשבת ביוון ל”תופעה” יוצאת דופן עם השואו המדהים שלה (בנוסח ביונסה) המשלב את המוסיקה היוונית המסורתית עם המקצבים הלוהטים העכשוויים.

רבים משיריה של פאולה, תורגמו לעברית ומבוצעים ע”י הזמרים כמו; דודו אהרון(“לא יכול בלעדייך”), מושיק עפיה (“מלכה של השכונה”), ומכוכב נולד הזמרות:נאסרין (“אל תלך”) ו-אור אדי (“אגו”).

ייאמר מיד, לזכותם ולשבחם של מארגני המופע של הזמרת היוונית פאולה, כי הם פרסמו היום (יום שלישי, 31.5.16) בדיוק בעוד שבועיים בו היה המופע לעלות, לציבוררוכשי הכרטיסים ולאלו שתכננו לרכוש אותם מעין התנצלות; “לצערנו, למרות שעשינו כמיטב יכולתנו לקיים את המופע ולהביא את יוון אליכם אך במקרה עצוב זה, אין לעשות יותר דבר וכי הובטח לכל רוכשי הכרטיסים, כי כל הכסף יוחזר במלואו!”

לבירור בנושא החזר כספי של כרטיסים ניצן ליצור קשר בטלפונים הבאים; מי שרכש בכרטיס אשראי יפנה אל בני, בטלפון; 054-4374726 ומי שרכש כרטיס במזומן, יפנה אל משה טל. 050-4755555, איוונטים – 9066*.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

דילוג לתוכן