כתוב בכוכבים

נפטון בנסיגה במזל דגים; רומנטיקה ואהבה לצד אי-רציונאלית ובלבול

חשוב לדעת שכוכב נפטון עלול להשפיע גם על גורמים נוספים, כגון; עבודה, בריאות, כספים, יצירה ועוד. ומומלץ לכל אחד לבדוק השפעה זו בהתאם למפה האישית שלו. במידה ואתם חייבים לבצע החלטות, מומלץ להתייעץ עם אנשי מקצוע והחליפו דעות עם אנשים אובייקטיביים שאתם סומכים על מילתם והשקפת דעתם.
0
0
נפטון בנסיגה במזל דגים; רומנטיקה ואהבה לצד התנהגות אי-רציונאלית ובלבול
רומנטיקה ואהבה

הכוכב נפטון נקרא בעברית רַהַב, ונגזר ממשמעות השם הרומי נֶפְּטון – אל הים. מקבילו של נפטון במיתולוגיה היוונית הוא פוסידון שנודע באופיו ההפכפך ובמצבי הרוח שלו, שיכלו להסתיים באלימות ובאסונות לכן נטען שפוסידון הוא הגורם להתנהגות אי-רציונאלית. במסורת היהודית הוא רַהַב, שמו של שר הים, “שָׂרוֹ של ים”. כך למשל מפרש התלמוד הבבלי את הפסוק “בְּכֹחוֹ רָגַע הַיָּם וּבִתְבוּנָתוֹ מָחַץ רָהַב” (איוב כו, יב) כמתאר את ניצחון האלוהים על שר הים נפטון.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

מהשבוע נכנס הכוכב נפטון לנסיגה במזל דגים, כוכב זה, ידוע כאיל הים ומקושר עם כל נושאי ההתאהבות, היצירה, הרוחניות והנתינה ללא גבולות בהשפעתו החיובית ואילו בהשפעתו השלילית מוכר ככוכב המבלבל, יוצר מצבים של חוסר וודאות, חוסר יכולת לראות את המציאות בצורה אובייקטיבית ובלבול חושים…

הכוכב ישהה בנסיגה במזל דגים עד לתחילת חודש דצמבר 2016.

נסיגת הכוכב הפעם תשפיע בעיקר על התחום הרגשי הבינאישי, ועשויה לגרום לתחושה של התרוממות הנפש הרגשת הנאה ושמחה לא מוגבלים והתאהבויות לא צפויות שלא ניתן לבחון את מהותן.

כולנו מעדיפים את השפעתו החיובית שכן זו אותה ההתאהבות לה כולם מחכים. אנרגיה של אהבה עילאית שקל להיכנס אליה ולהיסחף אל תוכה. את השפעתו היותר טובה של כוכב זה יחושו המזלות הבאים: דגים, עקרב, סרטן, שור, בתולה וגדי.

ילידי מזלות אלו, ירגישו הרבה יותר רומנטיים, יצירתיים ומאוהבים בצורה סוחפת, אך מבלי לאבד את עצמכם בתוך הקשר. אלה מכם העוסקים באומנות ירגישו שזוהי תקופה שמאוד מחברת אתכם לאני הפנימי שלכם והיצירתיות שלכם תפרח.

לעומת זאת, ילידי קשת, תאומים, אריה ומאזניים ובעיקר אלה שנולדו במחצית המזל, יושפעו בצורה שלילית בזמן נסיגה כמו עכשיו.

נראה שהשפעת נסיגתו של הכוכב נפטון, תגרום להם תחושת בלבול, חוסר יציבות, יהיו הרבה יותר רגישים ואולי גם יהיה להם קשה יותר לחשוב בדרך רציונאלית, עובדה שתקשה עליהם להגיע להחלטות חשובות בחייהם. יתרחשו אצלם אירועים רבים שיוציאו אותם מאיזון, ירגישו חוסר וודאות ולא ידעו כיצד לפעול בנסיבות החדשות שנוצרו.

זהו אינו הזמן להיכנס לעסקאות כלכליות גדולות. חכו לסיום הנסיגה. בימים אלו יש נטייה להשמנת יתר ואיבוד פרופורציה.

מבחינה רגשית אתם עלולים להיפגש עם אדם אשר תאמינו בכל ליבכם שהוא האדם לו חיכיתם כל ימי חייכם “הנפש התאומה” שלכם.

אולם בשל השפעתו הקשה של נפטון שאינה מאפשרת יכולת ראייה אובייקטיבית, תעדיפו לראות את הדברים בדרך אופטימית גם כשהעובדות בשטח מצביעות שעדיין רב הנסתר על הנגלה.

אותו רגש עילאי הוא תוצאה של החומר הכימי המופרש במוח והנקרא פנילאתילמין… חומר זה מופרש במוח למשך כשנתיים/שלוש וזהו אכן הזמן שאדם מרגיש את תחושת ההתאהבות משתלטת עליו.

התחושה הטובה שמעורר הקשר החדש, היא כשל הימצאות בתוך בועה משותפת אנרגטית המעשירה זה את זו ונותנת תחושה עילאית של התרחבות הנפש,שמחה והנאה. את כל התחושות המופלאות והנהדרות האלו, מעורר האדם שנשלח על ידי הקרמה (גורל) להיות הקשר הגורלי שדרכו נלמד “שיעור” להמשך התפתחותנו.

הבעיה בקשר זה היא כי התחושה הטובה אינה נותנת לאדם החווה את אנרגיית ההתאהבות לראות את האדם העומד מולו כפי שהוא באמת, אלא דרך “משקפיים וורודות”, כך שהכול נראה טוב, יפה ונהדר.

הבעיה מתחילה לאחר שהמוח מפסיק להפריש את החומר הכימי ואז מתחילה אותה ההבנה אצל האנשים אשר מתעוררים למציאות אחרת, ומבינים שלמעשה לא ראו נכון את האדם אשר מולם ומרבית הדברים שחשבו עליו, והתכונות שייחסו לו אינם מתקיימים במציאות. למעשה, בכל הזמן שחלף חיו בתוך בועה ולא ראו את בן/בת הזוג בעיניים הנכונות.

ההתעוררות הינה קשה וכואבת שכן השפעת כוכב זה הינה בין שנתיים לארבע שנים, ובינתיים כבר עברו כמה שנים. במקרה הטוב, (ויש גם כאלו) גם לאחר ההתעוררות מהשפעת הכוכב, עדיין תישאר תחושת חברות, אהבה, הערכה, כבוד הדדי וכל הנלווה לזה.

אלו שחשים בכך, ימשיכו בזוגיות ובשותפות יוצרת ופורייה, ואילו אלו שהתעוררו למציאות אחרת, יתחילו תהליך ארוך וכאוב של פרידה.

הדבר הנכון לעשות בפרק זמן זה של תחושת ההתאהבות היוצרת מצב של בלבול, הוא לא לנקוט עמדה כלשהי ולחכות זמן מה עד אשר יתבהרו הדברים.

לכן, אלו מכם שחווים התאהבות המלווה בקשיים וחוסר וודאות מכל סוג שהוא, מומלץ לכם להשהות החלטותיכם ולא להגיע להחלטות חפוזות כדי שלא תצטערו מאוחר יותר עם תום מעבר כוכב זה.

עכשיו, אנחנו נמצאים באחד השיאים של השפעה כוכבית זו ובחרתי לפרט את הנושא הרגשי כיוון שהוא זה אשר מושפע במיוחד תחת השפעה כוכבית זו ואולם חשוב לדעת שכוכב נפטון עלול להשפיע גם על גורמים נוספים, כגון; עבודה, בריאות, כספים, יצירה ועוד. ומומלץ לכל אחד לבדוק השפעה זו בהתאם למפה האישית שלו.

במידה ואתם חייבים לבצע החלטות, מומלץ להתייעץ עם אנשי מקצוע והחליפו דעות עם אנשים אובייקטיביים שאתם סומכים על מילתם והשקפת דעתם.

* בברכת מזל טוב.

___________

* התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית ומפורטת, מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית. אם אתם מעוניינים במפה אסטרולוגית, שלחו מייל , ע”י לחיצה כאן;.

הכותבת צילה שיר-אל, משמשת יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת בתחומי: אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט לפניות אישיות לגב’ שיר-אל כתבו אל – zila@012.net.il, או בטלפונים: 03-9661812, 052-2248626.

■ מצאתם טעות בכתבה, זה לא נעים! תלחצו כאן ספרו לנו ונתקן.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן