זכרון יעקב

זכרון יעקב בחרה: זיו דשא ראש המועצה המקומית ברוב מוחץ

ראש מועצת זכרון יעקב הנבחר מר זיו דשא, קיבל 62% מהקולות מול יריבתו הגב’ עלוית פרוינד שהתמודדה מולו קיבלה רק 32% מהקולות, הנבחר מר דשא; "אעשה הכל לשמור על צביונה של זכרון יעקב כמושבה עם איכות חיים ואווירה כפרית ואינטימית. במידה ואבחר, אבחן מחדש את כל תוכניות הבנייה שטרם אושרו...".
0
0
זכרון יעקב בחרה את זיו דשא לתפקיד ראש המועצה המקומית ברוב מוחץ
זיו דשא

זכרון יעקב, בחרה הלילה (רביעי, ט”ז בסיון, התשע”ו) את מר זיו דשא, לתפקיד ראש המועצה המקומית לאחר שקיבל 62% מן הקולות מול הגב’ עלוית פרוינד, שהתמודדה מולו וקיבלה 32% מהקולות, זאת בתום מערכת בחירות מיוחדת לתפקיד ראש המועצה בעקבות התפטרותו ופרישתו מהחיים הציבוריים של מר אלי אבוטבול.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

כזכור, מר אלי אבוטבול, הודיע במפתיע במחצית חודש אפריל (17.04.16) על התפטרותו ופרישתו מהחיים הציבוריים זאת בעקבות המלצת המשטרה להעמידו לדין, לאחר שאיים, לכאורה, על איש עסקים מזכרון יעקב, כי יפגע בקידום ענייניו העסקיים, זאת בגין התנגדותו לפרויקט שביקשה המועצה להקים.

אבוטבול, כתב אז מדם לבו בדף הפייסבוק שלו, בין היתר, כי; “חוויתי בשנה האחרונה “שיימינג” מכוער, רדיפה בלתי נתפסת של דמויות אנונימיות ברשתות החברתיות, גיליתי כמה רוע יש בבני אדם וצרות עין, שהופכת אנשים למפלצות אדם.

ועל אף המחיר הקשה המשכתי בשליחותי. מתוך עולם הערכים שלי ומכוח האחריות המוטלת עלי עקב המציאות אליה נקלעתי, החלטתי להודיע לכם בצער רב ובכאב על החלטתי להתפטר מראשות המועצה”.

ראש מועצת זכרון יעקב לשעבר מר אבוטבול, המשיך וכתב, כי; “בסוף השבוע האחרון, נפלה פצצה מבחינתי.

המשטרה החליטה שיש תשתית ראייתית להעמיד אותי לדין בגין איום על עסקו של אדם וכאמור הכל בגלל דאגתי ואהבתי למושבה.

תמונתי התנוססה בכוונת מכוון בעיתונות הארצית ובטלוויזיה יחד עם ראשי רשויות שהואשמו ב-שוחד, גניבה, שחיתות, הטיית מכרזים, מעשי אונס ו-הטרדות מיניות.

ואני שבסך הכל נאבקתי למען הזוגות הצעירים נתפסתי בקרב אזרחי מדינת ישראל כפושע גדול שכן אף אחד לא קורא את האותיות הקטנות.

כך נדחקו תוך 48 שעות לקרן זוית. 26 שנות עשיה ודאגה, הכל ירד לטמיון. ההשפלה עצומה והכאב הוא בלתי נתפס… חוויתי בשנה האחרונה “שיימינג” מכוער, רדיפה בלתי נתפסת של דמויות אנונימיות ברשתות החברתיות.

‏‏הגב’ עלוית פרוינד‏ המועמדת לראשות מועצת זכרון יעקב שהובסה הלילה בבחירות | צילום: עמוד הפייסבוק | עיבוד צילום: שולי סונגו ©
עלוית פרוינד‏

גיליתי כמה רוע יש בבני אדם וצרות עין, שהופכת אנשים למפלצות אדם ועל אף המחיר הקשה המשכתי בשליחותי…

עפ״י חוק בתוך 60 יום יערכו בחירות חדשות לראשות המועצה, אני מתחייב להעמיד את עצמי לרשות המערכת בכל מה שאתבקש, המושבה והצלחתה חשובים לי מאוד…”.

הלילה, כידוע, תמו קצת יותר מ-60 הימים וראש מועצה חדש (זיו דשא) נבחר בארץ ישראל.

█ שישה בעקבות כיסא אחד

אל המרוץ אחר הכיסא הנחשק, שהותיר אבוטבול, יצאו לדרך שישה מועמדים; הגב’ עלוית פרוינד, הגב’ צילה רשף, מר מאיר ליאני, מר איציק בלה עו”ד מר פיני ממן ומר זיו דשא.

כמו הרבה אנשי ציבור רבים ברחבי הארץ, היו מועמדים זכרוניים שקודם הצהירו על מועמדותם/ ריצתם מבלי לחשוב ולחשב את צעדיהם ובחלוף המחמאות על צעדם, החלו לפתע לנשור מן המרוץ כל אחד ושיקוליו.

הראשון היה מר מאיר ליאני, אחר כך במפתיע מר איציק בלה, ובראשית השבוע הסירו את מועמדותם ופרשו מן המרוץ סגנית ראש המועצה, הגב’ צילה רשף, ומר פיני ממן.

אל קו הסיום, הגיעו שניים ראש בראש; זיו דשא והגב’ עלוית פרוינד, ככל שנקפו השעות מפתיחת 24 הקלפיות שפוזרו ברחבי המושבה השלווה והירוקה, הסתמן ניצחונו של המועמד הירוק, תרתי משמע, מר דשא, כוודאי.

מן התוצאות הסופיות, עלה הלילה, כי 4,631 קולות בוחרים מן המצביעים בחרו במועמד זיו דשא ומנגד 3,244 קולות בוחרים בחרו בגב’ עלוית פרוינד.

█ זיו דשא; תודה על האמון. לא אאכזב…

הנבחר דשא, בן ה-48, יליד המושבה נשוי לגב’ דפי, במקצועה יועצת חינוכית בבית ספר תל”י אלונה.

אנשי זיו דשא שנבחר לתפקיד ראש מועצת זכרון יעקב, צוהלים במטה המרכזי | צילום: דף הפייסבוק של הנבחר | עיבוד צילום: שולי סונגו ©
אנשי זיו דשא צוהלים

לשניים ארבעה ילדים; כרמל, יפתח, אורי ושירה. ראש המועצה הנכנס – החדש הוא בוגר בית הספר “נילי” ו’תיכון חקלאי פרדס חנה’.

בוגר ’הטכניון’ בפקולטה להנדסה חקלאית במגמת מים קרקע ואיכות סביבה ובעל תואר שני במנהל עסקים.

עם היוודע דבר התוצאות אמר ראש המועצה הנבחר מר זיו דשא, כי; “יש כאן שינויי אדיר שעשינו כולנו ביחד. אני מודה לחברי המטה והמתנדבים.

אנו יוצאים לדרך חדשה ולא משנה מה היה עד היום. כל תושבי המושבה; שווים ודלתי תהיה פתוחה בפני כולם. לזכרון יעקב, ישנם אתגרים מורכבים ונצמד להצהרות שלנו ממערכת הבחירות”.

מאוחר יותר נרגש עד מאד ומעל את הישגו המכובד פרסם הלילה בדף הפייסבוק שלו ראש המועצה הנבחר, הודעה קצרה לציבור; “תודה על האמון. לא אאכזב”!

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

1 Comment

  • שלום
    במסגרת המחקר שלי על בתי מרחץ ביזנטיים בארץ, אני מעוניין לבקר את האתרים בזיקרון יעקב.
    כמורה דרך, תואר שני ותושב חוזר מצרפת, אני מעוניין לפגוש את הראש העיר או אחריים בנושה תרומות והשקעות.

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן