כאן בונים

סופר קרמיק מקבוצת נגב נכנסת לתחום הדיור למשתכן

חב’ סופר קרמיק מקבוצת נגב, הקימה מחלקה מיוחדת המתמחה בטיפול בפרויקטים של ’דיור למשתכן’ וכבר זכתה במספר מכרזים גדולים בראש העין וברעננה בהיקף של כ-500 יח"ד ◄ המחלקה המיוחדת של סופר קרמיק, השיקה; "חבילת מחיר למשתכן" אטרקטיבית במיוחד ליזמים, קבלנים ולקוחות מזדמנים הכוללת אריחים וכלים סניטריים על פי מחירון מיוחד שהותאם למחירי הפרויקטים של "מחיר למשתכן".
0
0
סופר קרמיק מקבוצת נגב מרחיבה פעילותה העסקית ונכנסת לתחום הדיור למשתכן | מננהל קבוצת נגב, מר עמרי לוטן
סופר קרמיק מקבוצת נגב מרחיבה פעילותה העסקית ונכנסת לתחום הדיור למשתכן | מננהל קבוצת נגב, מר עמרי לוטן

חברת ’סופר קרמיק’ מ’קבוצת נגב’ קיבלה החלטה אסטרטגית להפוך לאחת מהשחקניות המובילות הפעילות בתחום הדיור, זאת בעקבות השקת התכנית “מחיר למשתכן”, המתבססת על סדרת צעדים חסרי תקדים פרי יוזמת משרד האוצר, רשות מקרקעי ישראל ומשרד הבינוי והשיכון. לצורך כך, הקימה מחלקה מיוחדת המתמחה בטיפול בפרויקטים של “מחיר למשתכן״. לאחרונה, זכתה סופר קרמיק בבלעדיות במספר פרויקטים גדולים של היזמים גיא ודורון לוי, בעיר ראש העין ושל רמי שבירו, בעיר רעננה בהיקף של כ-500 יח”ד.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

במסגרת זו, המחלקה החדשה, משיקה; “חבילת מחיר למשתכן“, אטרקטיבית במיוחד ליזמים, קבלנים ולקוחות המזדמנים בסניפי סופר קרמיק בכל רחבי הארץ. החבילה כוללת אריחים וכלים סניטריים על פי מחירון מיוחד שהותאם למחירי הפרויקטים של “מחיר למשתכן” כגון; מגוון סוגי אריחי גרניט פורצלן בגודל 60/60 לריצוף הדירה, מגוון דגמים של אריחי גרניט פורצלן 33/33 אנטי סליפ (אריחים בגימור מונע החלקה) לחדרי רחצה ומרפסות ומגוון רחב של אריחי קרמיקה לחיפוי קירות וחדרי רחצה בגדלים ובגמורים שונים.

מוצרי סניטציה לחדרי אמבט, דוגמת אסלת מונובלוק, אמבטיית אקריל או פח, ארון אמבט עם משטח חרס אינטגרלי, כיור רחצה וברזים במגוון אופציות. בנוסף, החבילה מציעה מגוון מוצרים למטבח, כגון; כיורי מטבח וברזים מסוגים שונים ומיוחדים.

סגנית הדוברת של קבוצת אפריקה ישראל, הגב’ אורלי ריונלי-ווייטסון, מסרה לפורטל ’כאן נעים | kan-naim | אתר האינטרנט של כל המדינה’ | סקירת חדשות ואירועים ב’רשויות מקומיות’ כי; ממשלת ישראל, צפויה להשיק במהלך השנה הקרובה, מספר רב של פרויקטים במסגרת “מחיר למשתכן” בין היתר בערים; אופקים, קריית מנחם, בית שמש, רמת בית שמש, דימונה, יקנעם עילית, ירוחם הצפונית, ירושלים – פסגת זאב, כרמיאל, מגדל העמק, שריד, נצרת עילית, רעננה, קריית מוצקין, ראש העין ועוד.

מנכ”ל קבוצת נגב, מר עמרי לוטן, אמר, כי: “כחלק מהחיפוש המתמיד אחר מנועי צמיחה לנגב, הקבוצה עוקבת אחר השינויים בהרגלי הצריכה של קהלי היעד אליהם היא פונה. במסגרת מאמצים אלה, זיהינו את הצורך ב’פתרונות עיצוביים’ במחירים נמוכים ומשתלמים בתחום “מחיר למשתכן“, העומד כיום בראש סולם סדר העדיפויות הלאומי של המדינה, כחלק ממאמציה לקידום פתרונות דיור לציבור.

הגורם העיקרי המייקר את מחיר הדירה הסופי הינו מפרט הדירה, כאשר לחברת סופר קרמיק, יש את היכולות הלוגיסטיות והשיווקיות למתן קשת רחבה של ’פתרונות עיצוב’ במחירים שווים לכל כיס. אנו צופים שבשנים הקרובות תוביל סופר קרמיק, שוק זה, שיתפוס נתח משמעותי מסך הבניה הרוויה בישראל”. הוסיף וסיכם מנכ”ל קבוצת נגב.

כאמור, לאור החלטת הממשלה, נערכה מבעוד מועד ’חברת סופר קרמיק’ לטפל בדרישות של פרויקטים אלו בכל הקשור לצרכי המלאי, הלוגיסטיקה, השינוע וכוח האדם הנדרשים על מנת לבצע מהלך בסדר גודל כזה.

אפריקה ישראל (AFI Group) הינה קבוצת אחזקות והשקעות בינלאומית. הקבוצה פעילה ברחבי העולם בתחומי הנדל”ן, בנייה ותשתיות, תעשיה ומלונאות.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן