טכנולוגיות תקשורת

משרד התקשורת בקשה להיתר אספקת שירותי אינטרנט מחודשים לימים

ההיתר הכללי יחליף עשרות רישיונות מיוחדים של ספקי אינטרנט אשר לכל אחד מהם פחות מ-20,000 לקוחות ויוריד חסם בירוקרטי לספקים חדשים ◄ בכוונת משרד התקשורת להרחיב בשנים הקרובות את ההיתר הכללי לסוגי שירותים נוספים ולהקל על התפתחות ענף התקשורת והרחבת התחרות בו.
0
0
בנימין נתניהו, שר התקשורת - משרד התקשורת: בקשה להיתר אספקת שירותי אינטרנט התקצרה מחודשים לימים
בנימין נתניהו, שר התקשורת

בהמשך למגמת הליברליזציה והקלת הביורוקרטיה בענף התקשורת, חתם ראש הממשלה ושר התקשורת מר בנימין נתניהו על היתר כללי למתן שירותי גישה לאינטרנט (ISP). ההיתר הכללי יחליף עשרות רישיונות מיוחדים של ספקי אינטרנט אשר לכל אחד מהם פחות מ-20,000 לקוחות ויוריד חסם בירוקרטי לספקים חדשים, אשר יחויבו ברישום בלבד לצורך בפעולה עפ”י תנאי ההיתר.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

נודע, כי בכוונת משרד התקשורת להרחיב בשנים הקרובות את ההיתר הכללי לסוגי שירותים נוספים ולהקל על התפתחות ענף התקשורת והרחבת התחרות בו.

מתכונת ההיתר, נועדה, להביא לפישוט הליכי הרישוי, ולפיכך, הוחלט לכלול בהיתר הכללי רק את אותן ההוראות שהן בעלות חשיבות מיוחדת להגנה על ציבור הצרכנים ולמניעת פגיעה בתחרות, ולא נכללו בו את כל ההוראות הכלולות כיום ברישיון המיוחד למתן שירות גישה לאינטרנט.

עיקרי ההוראות הכלולות בהיתר, בחלק הכללי שלו הן אלו:

הוראות שעניינן תנאים למתן ההיתר (המפנות בין היתר לתוספת להיתר) הוראות לעניין פעולות הבזק ושירותי הבזק המותרים במסגרת ההיתר, תקופת הרישום, ביטול הרישום, הגבלות, הוראות בעניין דיווח למשרד התקשורת.

התוספת השנייה להיתר מסדירה, את מתן שירותי גישה לאינטרנט (ISP).

■ מצאתם טעות בכתבה, זה לא נעים! תלחצו כאן ספרו לנו ונתקן.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן