הטור של גדעון רייכר

השמצה פרועה של העיתונאי רענן שקד נגד העיתונאי אמנון לוי

"כמי שלימד תקשורת שנים רבות אני מבין את נפש הכותב. הוא מבקש להתבלט ואכן הוא מצליח בכך. ככל שיחלץ מבית הגנזים שלו ביטויים חריפים לעגניים ופוגעניים, כך יקצור בוודאי דברי תשבחות ותהילה. ואני כשמרן חסר תקנה, קובע: מדובר בדברי להג ולעג שאולי נובעים מקנאה חבויה...".
0
0
הטור של גדעון רייכר | השמצה פרועה של העיתונאי רענן שקד נגד העיתונאי אמנון לוי
השמצה פרועה של העיתונאי רענן שקד נגד העיתונאי אמנון לוי

הוד מעלתו, רענן שקד, מי שמינה את עצמו לבר סמכא ופוסק בענייני אמנות, קובע, כי אמנון לוי, עיתונאי עתיר כשרון ומחזאי מצליח, הוא בדרן ולא עיתונאי.

רוצים עוד עדכונים? הצטרפו לכאן נעיםבפייסבוקאו בטוויטר.

בעקבות הריאיון שערך העיתונאי ומגיש הטלוויזיה ישראלי מר אמנון לוי עם מירי רגב, המכהנת כשרת התרבות והספורט וחברת הכנסת מטעם סיעת הליכוד, מטיח בו רענן שקד, שפע של חרפות וגידופים, כגון; “מתחת לכל פריים טלוויזיוני המכיל את אמנון לוי אמורה להתנוסס כתובית; המציג איננו עיתונאי הוא סתם מציג. עשוי להכיל שיירי עיתונות”…

אמנם הסגנון מוזר והעברית איננה מושלמת אבל מילות הגנאי ברורות ועכשיו הגענו לשיא. מר שקד, שקצר בוודאי הרבה פרסי פוליצר בזכות כישרונו הרבגוני להצליף ללא רחם כאשר הוא נדרש למלא טור שבועי ב”ידיעות אחרונות”, ממשיך בדברי הלהג שלו; “עיתונאי הגון היה נכנס למשרדו של העורך הראשי, מניח את תעודת העיתונאי שלו על השולחן ואומר; “נכשלתי. אני פורש לחיים של הסתגרות, אלכוהוליזם או תוכן שיווקי, מה שיגמור אותי קודם”.

כמי שלימד תקשורת שנים רבות אני מבין את נפש הכותב. הוא מבקש להתבלט ואכן הוא מצליח בכך. ככל שיחלץ מבית הגנזים שלו ביטויים חריפים לעגניים ופוגעניים, כך יקצור בוודאי דברי תשבחות ותהילה.

ואני כשמרן חסר תקנה, קובע; מדובר בדברי להג ולעג שאולי נובעים מקנאה חבויה.

שהרי אמנון לוי מצליח לככב כבר שנים הרבה ברשתות טלוויזיה מצליחות וכבר זכה לעלות מחזות על בימת התיאטרון ואילו רענן שקד עדיין מייחל לרגעים נפלאים כאלה. חבל. הם מתרחקים ממנו ככל שיתמיד בסגנון מתנשא ומעליב.

__________

* הכותב גדעון רייכר, הנו עיתונאי ופובליציסט וותיק. כשדרן רדיו, התמחה רייכר בסיקור ענייני משפט, צרכנות וביורוקרטיה ובבירור תלונות מאת צרכני התקשורת על גופים ציבוריים.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן