חדשות כאן ישראל

נתניה: לשכת רשות האוכלוסין, עצרה צעיר פלשתינאי בניסיון זיוף תעודת זהות

0
0

דריכות עובדי הלשכה העלתה מבדיקה ראשונית, כי מדובר בשוהה בלתי חוקי (שב״ח) פלשתינאי בן 19 שניסה לגנוב זהותו של ישראלי, שככל הנראה, איבד את תעודת זהות שלו ◄ בזכות ערנות העובדים לשכת נתניה, כאמור, נעצר ניסיון הזיוף ולמקום הוזעקה משטרת נתניה שעצרה את החשוד תושב הרשות הפלסטינית בזיוף.
נתניה: לשכת רשות האוכלוסין, עצרה צעיר פלשתינאי בניסיון זיוף תעודת זהות
נתניה: לשכת רשות האוכלוסין, עצרה צעיר פלשתינאי בניסיון זיוף תעודת זהות

הבוקר (שני, י”א באב התשע”ו) הגיע ל’לשכת רשות האוכלוסין’ בעיר נתניה בחור צעיר, בשנות ה-20 לחייו וביקש לחדש תעודת זהות מושחתת. עובדי רשות האוכלוסין, מודעים היטב ומונעים ניסיונות לזיוף או לגניבת זהות נדרכו, בדקו וצדקו האדם שהציג את תעודת הזהות המטושטשת/מרוטשת שלו, אינו האדם שהגיע ללשכת רשות האוכלוסין בעיר.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

מ’אגף דוברות והסברה – רשות האוכלוסין וההגירה’ מסר מר אלון לוי לפורטל ’כאן נעים | kan-naim | אתר האינטרנט של כל המדינה’ | הסוקר חדשות ואירועים ב’רשויות מקומיות’ כי; נציגי השירות בלשכה, הבחינו, כי האדם אשר לו שייכת תעודת הזהות, אינו האדם אשר הגיע ללשכת רשות האוכלוסין בעיר נתניה.

דריכות עובדי הלשכה העלתה מבדיקה ראשונית, כי מדובר בשוהה בלתי חוקי (שב״ח) פלשתינאי בן 19 שניסה לגנוב זהותו של ישראלי, שככל הנראה, איבד את תעודת זהות שלו.

בזכות ערנות העובדים בלשכת נתניה, כאמור, נעצר ניסיון הזיוף ולמקום הוזעקה משטרת נתניה שעצרה את החשוד תושב הרשות הפלסטינית בזיוף.

ב’רשות האוכלוסין וההגירה’ שיבחו את פעילות עובדי לשכת רשות האוכלוסין בנתניה שהוסיפו עוד הצלחה לרזומה שלהם וגילו, כי אין זאת הפעם הראשונה שעובדי רשות האוכלוסין, מונעים ניסיונות לזיוף או לגניבת זהות.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן